اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نمی‌شود با موتور به كسی تذكر داد



اخبار,اخباراجتماعی,گشت ارشاد انصار

 

 اخبار اجتماعی - نمی‌شود با موتور به كسی تذكر داد

اگر به زور به كسی بگوییم كه حجابش را رعایت كند ده قدم جلوتر حجابش را برمی‌دارد بنابراین با این روش نمی‌توان با قضیه بدحجابی مبارزه كرد. هر چند كه همه موظف هستند كه به قانون كشور احترام بگذارند.

عبدالرضاعزیزی گفت: مساله حجاب یك مساله سطحی نیست كه بتوان با گشت ارشاد موتوری با آن برخورد كرد.

وی رییس كمیسیون اجتماعی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به اقدام انصار حزب‌الله برای ایجاد گشت ارشاد موتوری جهت صیانت از عفاف و حجاب اظهار داشت: كشور قانون دارد و با موتور نمی‌شود به كسی تذكر داد كه حجابش را رعایت كند.

این عضو كمیسیون اجتماعی مجلس با تاكید بر اینكه با زور نمی‌توان چیزی را به كسی تحمیل كرد، افزود: سازمان‌های آموزشی ما از دوره مهدكودك تا دبیرستان و دانشگاه باید بر روی اعتقادات دینی جوانان كار كنند تا آنها به صورت اعتقادی حجاب را رعایت كنند.

وی گفت: اگر به زور به كسی بگوییم كه حجابش را رعایت كند ده قدم جلوتر حجابش را برمی‌دارد بنابراین با این روش نمی‌توان با قضیه بدحجابی مبارزه كرد. هر چند كه همه موظف هستند كه به قانون كشور احترام بگذارند.

عزیزی ادامه گفت: همانطور كه وقتی شما به خارج از كشور می‌روید باید به قانون آن كشور احترام بگذارید در كشور اسلامی نیز كه حجاب یك قانون است این امر باید رعایت شود. نماینده مردم شیروان با بیان اینكه نباید در رابطه با مساله عفاف و حجاب سرخود تصمیم‌گیری شود، تصریح كرد: مساله حجاب یك مساله سطحی نیست كه بتوان به این شكل با آن برخورد كرد.
  اخباراجتماعی - ایلنا


ویدیو مرتبط :
تذكر فلاح اهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تذكر كوثري درباره تعطيلات هفته دوم سال



 

 

تذكر كوثري درباره تعطيلات هفته دوم سال


تعطيلي هفته دوم سال براي نمايندگان و حتي كاركنان مجلس آيا موضع قانون است يا تعطيلي است كه در جاي ديگر اتخاذ شده است؟

ايلنا:اولين تذكر آيين‌نامه نمايندگان در سال جديد‏ مربوط به تعطيلات مجلس بود.
به گزارش خبرنگار ايلنا، محمد كوثري نماينده مردم تهران در مجلس با اشاره به ماده 23 اصل 11 آيين‌نامه مجلس اين سوال را مطرح كرد كه تعطيلي هفته دوم سال براي نمايندگان و حتي كاركنان مجلس آيا موضع قانون است يا تعطيلي است كه در جاي ديگر اتخاذ شده است.
وي تاكيد كرد: اگر تعطيلي هفته دوم نوروز در قانون نيامده است نبايد مجلس نيز مانند دولت كار خود را دنبال كند و پاسخگوي مطالبات مردم باشد؟
لاريجاني در پاسخ به اين تذكر گفت: افراد مي‌توانند براي هفته دوم مرخصي بگيرند و تعطيلي رسمي همان هفته اول است.