اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نمی‌توانم مهریه ۵/۵ تن گل یاس پیدا کنم



 

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده 2 (ونک) دادخواست مهریه خود را به قاضی حسن عموزادی، رئیس شعبه 268 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد و در حضور قاضی این شعبه با بیان اینکه مهریه‌ام 5/5تن گل یاس است، اظهار داشت: تنها مهریه‌ام را خواسته و قصد جدایی ندارم چون زندگی‌ام را دوست دارم. شوهرم باید این میزان مهریه را بپردازد و هیچ چیز دیگری جزء این مهریه را از او نخواسته و قبول نمی‌کنم در واقع شوهرم نباید خود را خسته کند بلکه باید حق مرا بدهد و به این موضوع فکر نکند.

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با اشاره به اینکه حدود 6 سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، گفت: حاضرم به خاطر آینده فرزند 4 ساله‌ام و حفظ زندگی‌ام مهریه همسرم را بپردازم ولی نمی‌دانم به چه شکل آن را تهیه کنم. حاضرم یک خانه مسکونی به نام همسرم کنم ولی این مهریه که 5/5 تن گل یاس است را ندهم چون احساس می‌کنم که این مهریه از خانه مسکونی گران‌تر است.

مرد با بیان اینکه من و همسرم با یکدیگر هیچ اختلافی نداریم، گفت: وقتی یافتن گل محمدی با چنین ابعادی به میزان 5/5 تن سخت است، گل یاس با آن اندازه کوچک بسیار سخت‌تر است بنابراین نمی‌توانم مهریه همسرم را به این شکل بدهم.

زن با بیان اینکه شوهرم مرا دوست دارد و همان مهریه‌ای که من خواستم را می‌دهد، اظهار داشت: 5/5تن گل یاس زیاد هم گران نمی‌شود بنابراین شوهرم می‌تواند آن را پرداخت کند. می‌خواهم مهریه که حقم است را شوهرم به راحتی و بدون وقفه بپردازد و افتخار کند که بعد از گذشت 6 سال از زندگی مشترکمان آن را پرداخته است و ما مشکلی نداریم.

مرد در انتها در دادگاه خانواده گفت: حاضرم به جای مهریه 5/5 تن گل یاس همسرم به او یک خانه مسکونی بدهم چون پیدا کردن این همه گل یاس برایم غیرممکن است و همسرم باید کوتاه بیاید.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات طرفین، مرد را محکوم به پرداخت مهریه زن که 5/5 تن گل یاس بود، کرد و تعیین میزان قیمت مهریه را به خاطر اصرار مرد، از کارشناسی خواهان شد..../فارس


ویدیو مرتبط :
DIY Ribbon Flower من چگونه می توانم نوار کاذب Ribbon گل گل کلم مو را آموزش دهم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۷۷۷۷۷ شاخه گل؛ مهریه‌ای که خوشبختی نیاورد



مهریه‌,مهریه‌ سنگین,حوادث

۷۷۷۷۷ شاخه گل؛ مهریه‌ای که خوشبختی نیاورد

زنی جوان وقتی فهمید شوهرش به او خیانت کرده است به دادگاه خانواده رفت و مهریه عجیب و غریبش را که ۷۷۷۷۷ شاخه گل مریم است به اجرا گذاشت.

به گزارش خراسان، این زن که نادیا نام دارد و دو سال از ازدواج او با شوهرش شاهرخ می گذرد دیروز به دادگاه خانواده شماره 2 تهران رفت و گفت مهریه اش را می خواهد. زن جوان در توضیح این درخواستش به قاضی گفت: من و شاهرخ زندگی مان را با عشق آغاز کردیم و فکر نمی کردم روزی کار به این جا کشیده شود اما حالا که او به من خیانت کرده است دیگر نمی توانم به زندگی ام با او ادامه دهم و می خواهم با گرفتن مهریه ام به زندگی مشترکمان پایان دهم.

نادیا ادامه داد: زمانی که پای سفره عقد نشستم چون عاشق شاهرخ بودم و از طرفی به عدد ۷ و گل مریم علاقه زیادی داشتم مهریه ام را ۷۷۷۷۷ شاخه گل مریم تعیین کردم. فکر می کردم این کار برایمان شانس و خوشبختی می آورد اما حالا فهمیده ام از ابتدا تصمیمم برای ازدواج با شاهرخ اشتباه بود.

زن جوان درباره علت به اجرا گذاشتن مهریه اش گفت: مدتی بود به رفتار شوهرم مشکوک شده بودم و حس می کردم با زن غریبه ای رابطه دارد. اوایل به رویش نیاوردم اما وقتی چند نفر از دوستانم او را با دختری جوان دیدند و ماجرا را برایم تعریف کردند تصمیم گرفتم کار را یکسره کنم و از او جدا شوم. حالا هم هیچ چیز نمی تواند من را از تصمیمی که گرفته ام منصرف کند و شاهرخ باید مهریه ام را به من پرداخت کند.

در پی اظهارات این زن، قاضی احضاریه ای برای شوهر او صادر کرد تا در جلسه بعدی در این باره تصمیم گیری شود./خراسان