اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نمی‌توانستم به «ثریا قاسمی» ناسزا بگویم!


فریبا نادری از نقشی می‌گوید که در سریال رمضانی «فاخته» از شبکه2 برعهده دارد و اینکه شخصیت‌اش در این سریال منفی است و در لحظاتی که باید به ثریا قاسمی به عنوان بازیگر مقابل خود، ناسزا می‌گفت، قادر به این بازی نبود.

خبرگزاری مهر: فریبا نادری از نقشی می‌گوید که در سریال رمضانی «فاخته» از شبکه2 برعهده دارد و اینکه شخصیت‌اش در این سریال منفی است و در لحظاتی که باید به ثریا قاسمی به عنوان بازیگر مقابل خود، ناسزا می‌گفت، قادر به این بازی نبود.

فریبا نادری بازیگر «فاخته» درباره نقش خود در این سریال رمضانی گفت: در این سریال به قول بچه‌های تلویزیون یک نقش خاکستری بازی می‌کنم و نقش منفی زن قصه را به دوش می‌کشم. این کاراکتر مخاطب خاص دارد و معمولا نقش‌های منفی که در قصه‌های ایرانی وجود دارد، همذات پنداری خانواده‌های ایرانی را به دنبال ندارد. چرا که خارج از سنت و عرف مملکت عمل می‌کنند.

وی افزود: مثلا طبیعتا مخاطب عام با نقش کسی که زن دوم شده، ارتباط برقرار نمی‌کند. ممکن است به خاطر خلوت‌های آن فرد یا پی بردن به این نکته که او از بدو تولد انسان بدی نبوده، مخاطبان به او هم حق بدهند. او دختر با خانواده‌ای بوده که به دلایل مختلف به اینجا کشیده است و مردم با فهمیدن این موضوع به او حق می‌دهند.

نمی‌توانستم به ثریا قاسمی ناسزا بگویم/ تحول در زندگی با دیدن یک خواب

این بازیگر یادآور شد: با توجه به اینکه سریال ما قبل از افطار پخش می‌شود و همه 13، 14 ساله‌ها گرسنه بوده‌اند، احتمالا اسید معده مخاطبان با دیدن من بیشتر ترشح می‌کند!

نادری تأکید کرد: فریبای قصه از ابتدا خیلی فرد بدی است. من به ثریا قاسمی که عزیز دل من است می‌گفتم من نمی‌توانم مقابل شما بایستم و به شما فحش بدهم! او از روز اول با همه دعوا می‌کند و همه را تهدید می‌کند. اما به مرور ما زاویه‌هایی از زندگی این دختر می‌بینیم که برخی وقت‌ها به او حق می‌دهیم.

وی ادامه داد: البته این نقش قبلا در فیلمنامه یک زن 40 ساله بود که من گفتم این سن با این ویژگی‌ها را بازی نمی‌کنم و با ورود احمد حامد به جمع نویسندگان ویژگی‌های این زن هم تغییراتی کرد.

نادری در پاسخ به اینکه آیا شخصیت فریبا در «فاخته» به مرور دچار تغییر و تحول می‌شود و به رستگاری می‌رسد یا خیر، توضیح داد: این برای شخصیت‌هایی است که خاکستری روشن هستند! من چندان موافق این موضوع نیستم. دومین تجربه نقش منفی را پشت سر می‌گذارم و اکثرا نقش دختر خوب خانواده را در سریال داشته‌ام. من موافق تحول نیستم. شخصیت منفی،‌ منفی است و در لحظه متحول نمی‌شود.

بازیگر سریال‌های «گل بارون زده» و «ستایش» افزود: مثلا همین شخصیت 10 سال عقده‌اش را جمع کرده و می‌خواهد همه را نابود کند و نمی‌شود یک دفعه تغییر کند. مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد.

وی در پایان درباره تجربه شخصی‌اش از تحول گفت: ما به برخی چیزها اعتقاد داریم، مثلا به نماز و پیغمبر و امام. من خودم شبی خوابی دیدم و بعد از آن نمازم را سر صحنه هم می‌خوانم و در قراردادم هم ذکر می‌کنم که باید وقت نماز گریم من پاک شود تا نمازم را بخوانم. اگر تحولی این چنینی برای کسی رخ بدهد برای مخاطب باورپذیر خواهد بود در غیر این صورت برای مخاطب قابل قبول و دوست داشتنی نیست. همه می‌دانند انتهای بدی بدی است. قرار نیست ناگهان همه چیز عوض شود و یک فرد منفی از سوی خدا و اطرافیانش مورد بخشش قرار گیرد.


ویدیو مرتبط :
مادری کردن ثریا قاسمی در خندوانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش ثریا قاسمی به شایعه درگذشتش / مگر جای کسی را تنگ کرده‌ام



ثریا قاسمی ,سریال همه بچه‌های ما,واکنش ثریا قاسمی به شایعه درگذشتش

واکنش ثریا قاسمی به شایعه درگذشتش / مگر جای کسی را تنگ کرده‌ام

ثریا قاسمی که به زودی به واسطه‌ی بازی‌ در سریال در حال پخش «همه بچه‌های ما» روی آنتن تلویزیون می‌آید، با تکذیب خبر فوتش، گفت: حالم خوب است و زنده و سلامتم.

این بازیگر تئاتر و تلویزیون، خاطرنشان کرد: «دو روز است که مدام تلفن من زنگ می‌خورد و سراغم را می‌گیرند و شایعاتی را به راه انداخته اند که من مرده‌ام! مگر جای کسی را تنگ کرده‌ام که تا پایم را از این شهر بیرون می‌گذارم همه می‌گویند مرده‌ام؟!»

این هنرمند همچنین تصریح کرد: «خدا را شکر حالم خوب است، هیچ مشکلی ندارم و الان هم در سفر هستم.»

قاسمی  در پاسخ به این پرسش که بعد از شنیدن این شایعه چه واکنشی داشتید؟ با خنده گفت: «اصلا ناراحت نشدم، موضوع مهمی نیست که ناراحتی داشته باشد، مرگ یک واقعیت است.»/ایسنا