اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نمونه یک پایداری بی‌نظیر: روح الله حسینیان هم احساس تکلیف کرد!



 

 

روح الله حسینیان عضو جبهه پایداری در کمتر از24 ساعت از تصمیم خود بر عدم کاندیداتوری در انتخابات مجلس انصراف داد!

به گزارش شفاف، بر اساس پیامکی که از طرف نشریه "نهم دی"(ارگان جبهه پایداری) ارسال شده، رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی  مجددا تصمیم گرفته در انتخابات مجلس نهم نامزد شود.

ظاهرا درخواست برخی شخصیتها سبب احساس تکلیف وی شده است!

پیش از این نیز حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی اعلام کرده بود، شخص وی و اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری نامزد انتخابات نخواهند شد اما تصمیم آنان به سرعت تغییر کرد.

اعضای جبهه پایداری تاکید می‌کند که جهتگیری آنها فرهنگی-فکری است و برای یک برنامه درازمدت گرد هم آمده اند.../شفاف


ویدیو مرتبط :
رسایی : روح الله حسینیان در بیمارستان بستری شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روح الله حسینیان تکذیب کرد



روح الله حسینیان تکذیب کرد

روح الله حسینیان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تکذیبه‌ای ضمن رد شایعه پیشنهاد پست وزارت اطلاعات به وی، هر نوع مذاکره‌ای در این زمینه با رئیس جمهور را رد کرد.

در تکذیبه رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی آمده است:

 

بسمه تعالی

بعضی از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها خبری را مبنی بر صحبت آقای دکتر احمدی نِژاد با ا ینجانب در مورد وزارت اطلاعات نسبت داده‌اند، که هیچ مبنایی ندارد.

به صراحت اعلام می‌نمایم، نه آقای احمدی‌نژاد به اینجانب پیشنهاد وزارت اطلاعات را داده است و نه اینجانب پذیرفته‌ام و نه اصولا آقای احمدی‌نژاد با اینجانب مذاکره‌ای داشته است و نه در ماه‌های اخیر با ایشان ملاقاتی داشته‌ام.

بنابراین خبر مذکور را به شدت تکذیب و این شایعات را فتنه افراد فتنه گر می‌دانم.

گفتنی است عباس سلیمی نمین در گفتو گویی اظهار داشته است:با آقای روح الله حسینیان در مورد تصدی وزارت اطلاعات صحبت هایی کرده اند و متاسفانه آقای حسینیان هم نظر مثبت برای پذیرش چنین پستی را به ایشان داده اند ./مرکزاسنادانقلاب اسلامی