اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نمونه اصلی سوخت راكتور تهران شهریور ماه آینده تولید می‌شود



 

 

 

نمونه اصلی سوخت راكتور تهران شهریور ماه آینده تولید می‌شود

 

رییس سازمان انرژی اتمی:

نمونه اصلی سوخت راكتور تهران شهریور ماه آینده تولید می‌شود

تهران ـ معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به این كه نمونه مجازی سوخت رآكتور تحقیقاتی تهران با غنای 20 درصد پیش از این تولید شده است، گفت: شهریور ماه آینده نمونه اصلی سوخت این رآكتور را تولید خواهیم كرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علی اكبر صالحی روز سه شنبه در دومین جشنواره جهادگران فناوری ایرانی اسلامی افزود: تولید سوخت 20 درصد در ایران پاسخ محكمی به غرب بود و امروز ایران یك كارگاه بزرگ از سوخت 20 درصد در اختیار دارد.

وی در ادامه با اشاره به سفر روز گذشته خود به بوشهر و حضور در نیروگاه اتمی این شهر خبر داد كه درپوش قلب رآكتور این نیروگاه دیروز با موفقیت گذاشته شد.


ویدیو مرتبط :
کنسرت تهران محمدعلیزاده(شهریور ماه)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

از ۲۳ شهریور ماه جاری متقاضیان مسکن شهر تهران بصورت فیزیکی تشکیل پرونده بدهند



متقاضیان مسکن شهر تهران, مسکن شهر تهران

از ۲۳ شهریور ماه جاری متقاضیان مسکن شهر تهران بصورت فیزیکی تشکیل پرونده بدهند

امور مسکن شهر تهران در تازه ترین اقدام خود امتیاز بندی در مسکن ویژه تهران را برای متقاضیان منوط به اقدام برای تشکیل پرونده آنهم بصورت فیزیکی تشخیص داد.

 در اطلاعیه ای که به تازگی بر روی خروجی امور مسکن شهر تهران به آدرس http://tehran-maskanmehr.net/ قرار گرفته آمده است که متقاضیانی که مدارک آنها مورد تایید قرار گرفته باید بصورت فیزیکی به آدرس استاد نجات اللهی شمالی، اداره کل راه و شهر سازی مراجعه کنند.

در این اطلاعیه آمده است:متقاضی محترم، لطفا ابتدا به پیگیری ثبت نام مراجعه و در صورت تایید هر چه سریعتر جهت تشکیل پرونده فیزیکی با در دست داشتن اصل و کپی کلیه مدارکی که در سایت ثبت نام وارد نموده اید، ازساعت 9:30 الی 14 از روزشنبه 23 شهریور ماه جاری به آدرس استاد نجات اللهی شمالی، اداره کل راه و شهر سازی، طبقه سوم مراجعه نمایید.

در صورتیکه قبلا نسبت به این موضوع اقدام نموده اید نیازی به مراجعه نمی باشد . بدیهی است امتیاز بندی صرفا برای متقاضیان دارای پرونده فیزیکی صورت خواهد گرفت./فارس