اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نمایندگان در آخرین روز مجلس نهم چه چیزهایی هدیه گرفتند؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با انتشار یادداشتی کوتاه گفت که نمایندگان در روز آخر مجلس نهم زندگینامه مقام معظم رهبری را به عنوان هدیه دریافت کردند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا تابش در یادداشت کوتاهی که در کانال تلگرام خود منتشر کرد، نوشت:

به نام خدا

در روزهای جلسه علنی به رسم مالوف؛ چند صفحه قران می خوانم. در آخرین روز جلسه علنی مجلس نهم (٩٥/٣/٤) سوره "ص" را که ثواب زیادی بر تلاوت آن مترتب است تمام کردم.

در آیات انتهایی آن پیامبر(ص) هدف از رسالت خویش را نجات و سعادت بشر ذکر می کند و پاداش آن را از خدا می طلبد و سخنان خویش را خالی از ابهام و صریح و روشن می داند و هدف از نزول قران را تذکری برای جهانیان و تفکر و اندیشه در آن ذکر می کند تا مردم از غفلت به در آیند.

امید آنکه خداوند به ما توفیق عمل به آموزه های قرآن کریم و تاسی به روش و منش رسول الله (ص) عطا نماید. آمین!

این هم چیزهایی که آخرین روز مجلس نهم به ما دادند:

-لوح تقدیر ریاست محترم مجلس

-کتاب معرفی نمایندگان نه دوره مجلس شورای اسلامی

-زندگی نامه مقام معظم رهبری

-مذاکرات مجلس نهم در یک فلش

 

 


ویدیو مرتبط :
رهنمودهای امام خامنه ای خطاب به نمایندگان مجلس نهم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش نمایندگان مجلس به بر زمین ماندن«قول شرف مرتضوی»/استیضاح در مجلس نهم



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

واکنش نمایندگان مجلس به بر زمین ماندن«قول شرف مرتضوی»

مسئول انتصاب مرتضوی منتظر استیضاح در مجلس نهم باشد

به اطلاع می رسانیم که چون دیوان عدالت اداری در حال رسیدگی به شکایت نمایندگان در همین زمینه است و امید زیادی به لغو این حکم غیر قانونی توسط آن نهاد حقوقی وجود دارد و نیز چون اکثریت امضا کنندگان استیضاح به لطف خدا و به رای مردم در مجلس نهم خدمتگزار مردم شریف ایران و کارگران شریف خواهند بود در صورت لزوم استیضاح در مجلس بعدی قابل پیگیری خواهد بود.

 

سرویس سیاسی «فردا»: بالاخره کاسه صبر استیضاح کنندگان وزیر کار که در واکنش به  نصب مرتضوی اقدام به استیضاح وزیر کار کرده بودند سر آمد و آنان  در اطلاعیه ای خطاب به مردم ایران اعلام کردند با توجه به پیگیری حکم غیر قانونی مرتضوی در دیوان عدالت اداری منتظر رسیدگی به این حکم خواهند بود و در صورت به سرانجام نرسیدن این پرونده استیضاح را در مجلس نهم به جریان خواهند انداخت.

 

متن اطلاعیه برخی از نمایندگان استیضاح کننده عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این شرح است:

ملت بزرگ ایران ، کارگران شریف؛

درباره استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به علت صدور حکم سعید مرتضوی به مدیرعاملی صندوق تامین اجتماعی صورت گرفته بود به اطلاع می رسانیم که چون دیوان عدالت اداری در حال رسیدگی به شکایت نمایندگان در همین زمینه است و امید زیادی به لغو این حکم غیر قانونی توسط آن نهاد حقوقی وجود دارد و نیز چون اکثریت امضا کنندگان استیضاح به لطف خدا و به رای مردم در مجلس نهم خدمتگزار مردم شریف ایران و کارگران شریف خواهند بود در صورت لزوم استیضاح در مجلس بعدی قابل پیگیری خواهد بود.

والسلام

فردانیوز