اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نمایندگان امسال چند روز تعطیل بودند؟


سایت تابناک طی گزارشی با انجام یک محاسبه ساده، تعداد روزهای تعطیل نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سال 92 را اعلام کرده است.

خبرگزاری ایسنا: سایت تابناک طی گزارشی با انجام یک محاسبه ساده، تعداد روزهای تعطیل نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سال 92 را اعلام کرده است.

تابناک نوشت: «فهرست روزهای تعطیل مجلس در سال جاری به شرح زیر بوده است:

اول سال: 18 روز اول

‌تعطیلات آخر هفته: 105 روز

‌تعطیلات ماهانه: 100 البته منهای روزهای پنجشنبه و جمعه‌

تعطیلات رسمی: 14 روز

‌تعطیلات تابستانی: 30 روز‌

مرخصی‌: 20 روز

با جمع این ارقام، ‌نمایندگان محترم در سال جاری، 287 روز تعطیلی داشته‌اند؛ یعنی آنان از مجموع 365 روز سال، 78 روز کاری ‌را در مجلس شورای اسلامی گذرانده‌اند!

‌ذکر این مهم لازم است که این 78 روز کاری نمایندگان، بدون احتساب روزهایی است که برخی از نمایندگان به دلایلی غیبت می‌کنند و یا بنا بر شرایطی در ماموریت‌های داخل یا خارج از کشور هستند.»


ویدیو مرتبط :
یك روز تعطیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تهران روز چهارشنبه تعطیل است



 

تهران روز چهارشنبه تعطیل است

 

به دلیل آلودگی هوا

تهران روز چهارشنبه تعطیل است

كمیته اضطراری آلودگی تهران در نشست دوشنبه شب خود به دلیل پایداری هوای آلوده شهر تهران را در روز چهارشنبه تعطیل اعلام كرد.

به گزارش جام‌جم آنلاین، مرتضی تمدن استاندار تهران و رئیس كمیته اضطراری آلودگی هوای شهر تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام كرد: به دلیل تداوم شرایط آلوده تهران و با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر افزایش میزان آلودگی هوا در روز چهارشنبه این كمیته تصمیم گرفت روز چهارشنبه 3/9/89 كلیه ادارات دولتی، بانك‌ها، سازمان‌ها، نهادها و مدارس و دانشگاه‌های شهر تهران تعطیل شوند.

سازمان‌های نظامی و مراكز درمانی و اورژانس و دستگاه‌های امدادی دارای كشیك مشمول قوانین خاص خود خواهند بود..../تحلیل:جام جم