اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نماینده ولی فقیه در سپاه:‏ مردم حق دارند انتخاب کنند ولی هر انتخابی حق‎ ‎نیست


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کسانی که‎ ‎مقابل امام ایستادند و دل رهبری را ‏خون می‌کنند مقابل امام زمان هم خواهند‎ ‎ایستاد‎.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کسانی که‎ ‎مقابل امام ایستادند و دل رهبری را ‏خون می‌کنند مقابل امام زمان هم خواهند‎ ‎ایستاد‎.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‎ ‎سعیدی گفت: ما معتقدیم که بستر حکومت جهانی امام عصر (عج‎) ‎آرام آرام در حال فراهم شدن است ولی ‏یک حکومت و نظام قبل از این شرایط باید‎ ‎زمینه حکومت امام زمان (عج) را فراهم کند که امیدواریم آن حکومت و نظام‎ ‎امت اسلامی ایران و نظام ایران باشد و البته این امر شرایطی دارد چراکه ما‎ ‎معتقدیم قبل از قیام موعود آسمانی باید ‏حکومت و نظامی بستر لازم را فراهم‎ ‎کند و علی‌الظاهر بر طبق نشانه‌ها این حکومت انقلاب اسلامی ایران است که‎ ‎حلقه ‏وصل است‎.

گزیده سخنان وی به این شرح است:

    * معتقدم جامعه‎ ‎ایرانی آماده نیست، چرا؟ به این دلیل که روز ‏جمعه میلیون‌ها نفر می‌گویند‎ ‎اللهم عجل لولیک‌الفرج و جوابی نمی‌آید و خداوند سبحان می‌فرماید از بشریت‎ ‎بپرسید با ‏‏11 یوسف چه کرد‌ند و حال با چه تضمینی آخرین برگ برنده را به شما‎ ‎بسپاریم‎. با جانشینان یوسف چه کردید، با روح‌الله چه معامله‌ای شد و چه‎ ‎کسانی دل روح‌الله را خون کردند، همان‌ها دل ‏امام زمان را خون می‌کنند آیا‎ ‎روح‌الله از قائم مقامش راضی بود، یکی از کسانی که دل روح‌الله را خون کرد،‎ ‎قائم مقامش ‏بود‎.

    * چه کسانی در‎ ‎برابر روح‌الله ایستادند و دل ایشان را خون ‏کردند و چه کسانی حرف زدند‎ ‎ایشان دچار گرفتگی قلب شد و چه کسانی نیز در این سال‌ها دل رهبری را خون‎ ‎کردند و ‏در برابر این عمار رهبری قفل بر لبانشان زدند‎.

    * البته اینها‎ ‎بیش از 200 تا 300 سال است این راه را ‏می‌روند ولی این راه بن‌بست است و در‎ ‎نهایت به اینجا رسیدند که با صندوق رأی و با نتیجه نصف به اضافه یک‎ ‎نمی‌توان ‏رهبر را تعیین کرد چراکه رهبر باید پیامبر یا امام معصوم و یا ولی‎ ‎فقیه باشد و نقش مردم نیز در این میان تولید قدرت ‏است، نباید به اشتباه‎ ‎چنین تصور شد که نقشی برای مردم قائل نیستیم‎.

    * مردم حق دارند انتخاب کنند ولی هر انتخاب حق‎ ‎نیست اگر منتخب مردم با منتخب ‏خدا به یک نقطه رسید، حقانیت است‎.

    * اگر بخواهیم ولایت فقیه را در جامعه حاکم کنیم تنها راهش این‎ ‎نیست‎ ‎که در روز قدس و یا 22 بهمن ‏بگوییم که ما اهل کوفه نیستیم علی تنها‎ ‎بماند بلکه رئیس جمهور نیز باید تابع ولایت فقیه باشد، همانند مالک اشتر،‎ ‎هنر ‏مالک اشتر این بود که تابع امیرالمومنین بود حال در خصوص نماینده مجلس‎ ‎زمانی رأی من در صندوق الهی است که ‏نماینده‌ای از جنس و گفتمان رهبری‎ ‎انتخاب شود و زمانی رأی من برای شورای روستا و شهر الهی است که عضو شورا‎ ‎گفتمانش از جنس رهبری باشد در واقع اگر با انتخاب ما جایگاه رهبری تقویت شد‎ ‎آنگاه درست است و این سخن بدین ‏معناست که سلسله مراتب باید طوری باشد که‎ ‎همه همسو با ولایت و رهبری حرکت کنند‎.

    * خیلی‌ها در ‏جبهه نبرد ترکش‌ها را تحمل‎ ‎کردند ولی در وادی سیاست جا زدند یعنی در جبهه جنگ از ترکش‌های نظامی‎ ‎استقبال ‏می‌کردند ولی از ترکش‌های سیاسی استقبال نمی‌کنند حال آنکه ثواب‎ ‎ترکش‌های سیاسی کمتر از ترکش‌های نظامی ‏نیست‎.

منبع: ایلنا


ویدیو مرتبط :
حضور نماینده ولیه فقیه سپاه پاسداران در دبیرستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نماینده ولی فقیه در سپاه:هاشمی رفسنجانی خیلی شبهه دارد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نماینده ولی فقیه در سپاه:هاشمی رفسنجانی خیلی شبهه دارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به برخی سخنان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت: نوع حرف زدن‌های هاشمی نشان می‌دهد که در خیلی جاها شبهه دارد‌.

علی‌ سعیدی افزود: هاشمی برخی مواقع شورای رهبری را مطرح کرد و اخیرا نیز شورای فقاهت را مطرح می‌کند، وی همچنین در جایی گفته که چرا ولایت زمینی را آسمانی می‌کنید./فارس