اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نماینده ولی فقیه در سپاه: هم اکنون حصر حقیقی اتفاق افتاده



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

نماینده ولی فقیه در سپاه: هم اکنون حصر حقیقی اتفاق افتاده / اگر مردم تسلیم دشمن شوند پاسخی در برابر تاریخ و شهدا نداریم

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن به‌دنبال اخلال در انتخابات و به‌دنبال عناصر قدرت‌طلب است و قصد دارد موج ایجاد کند تا فتنه دیگری پدید آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام علی سعیدی ظهر روز شنبه در جمع تعدادی از مردم نیشابور در تکیه ابوالفضلی نیشابور اظهار کرد: صحنه نبرد دشمن با ملت ما از طریق فشار اقتصادی به داخل شهرها و منازل کشیده شده است.

وی با بیان اینکه دشمن دو برنامه سیاسی و اقتصادی در مقابله با کشور دارد، افزود: سناریو اقتصادی دشمن، تشدید تحریم‌ها است و در حال حاضر حصر حقیقی اتفاق افتاده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ملت و رهبری حامل پیام‌های بزرگی هستند بنابراین حق هیچ‌گونه عقب‌نشینی را نداریم و اگر در این عرصه‌ها پایدار باشیم خط‌شکن تاریخ هستیم. ملت با ایستادگی پای فرمایشات رهبری می‌توانند بر جبهه کفر پیروز و حاکم روی زمین و پیشوا و الگوی دیگران ‌شده و به عزت و امنیت دست یابند.

سعیدی با اشاره به اینکه 34 سال از انقلاب می‌گذرد و بقای انقلاب تلاش و استقامت می‌خواهد، یادآور شد: بیش از 2 هزار شهید بر تارک نیشابور می‌درخشد و امروز زن و مرد نیشابور باید در پیروی از شهدا مقابل جبهه کفر بایستند.

وی با بیان اینکه فشار اقتصادی روی بدنه مردم است تا آنها تسلیم دشمنان شوند، تاکید کرد: اگر مردم تسلیم دشمن شوند، پاسخی در برابر تاریخ و شهدا نداریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در این شرایط یک عده به‌دنبال نبرد اقتصادی با آمریکا و یک عده دنبال ذخیره‌کردن اموال و گران‌تر کردن کالاها هستند.

سعیدی با تفسیر آیات قرآن مجید، گفت: اگر مردم پای رهبری بایستند، اراده خدا بر این قرار می‌گیرد که پیروزی رقم بخورد.

وی با طرح این پرسش که چرا صدای ما را قطع می‌کنند، اظهار کرد: گسترش تشیع در همه دنیا مشهود است و انقلاب اسلامی، پرچم اهل بیت (ع) را در دنیا بلند کرده و اسلام دارد در دنیا روز به روز نفوذ بیشتری می‌کند.

سعیدی با بیان اینکه اگر یک توده‌ای 100 سال هم در زندان روی اصول غلط اعتقادی بایستد، ارزش ندارد، گفت: هر استقامتی ارزش ندارد و ایستادگی برای هدف مشروع ارزشمند است.

سعیدی تاکید کرد: دشمن به‌دنبال اخلال در انتخابات و به‌دنبال عناصر قدرت‌طلب است و قصد دارد موج ایجاد کند تا فتنه دیگری پدید آورد./فارس

 


ویدیو مرتبط :
حضور نماینده ولیه فقیه سپاه پاسداران در دبیرستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نماینده ولی فقیه در سپاه:هاشمی رفسنجانی خیلی شبهه دارد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نماینده ولی فقیه در سپاه:هاشمی رفسنجانی خیلی شبهه دارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به برخی سخنان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت: نوع حرف زدن‌های هاشمی نشان می‌دهد که در خیلی جاها شبهه دارد‌.

علی‌ سعیدی افزود: هاشمی برخی مواقع شورای رهبری را مطرح کرد و اخیرا نیز شورای فقاهت را مطرح می‌کند، وی همچنین در جایی گفته که چرا ولایت زمینی را آسمانی می‌کنید./فارس