اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نماینده مجلس: هیات رئیسه مجلس استعفا دهد



نماینده مجلس: هیات رئیسه مجلس استعفا دهد

نماینده مردم رشت با بیان اینکه مشکل امروز مردم نزاع سیاسی کارگزاران کشور نیست، گفت: مشکل مردم گرانی ها است و خود ما در بسیاری مواقع قانونی را که تصویب کرده ایم اجرا نمی کنیم و به همین خاطر به هیات رئیسه مجلس پیشنهاد می کنم همگی استعفا دهند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش مهر، حسن تامینی نماینده مردم رشت در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس در نطق میان دستور خود با اشاره به اینکه مشکل مردم امروز نزاع سیاسی بین کارگزاران نیست، گفت: دغدغه اصلی مردم گرانی ها است.

وی اظهار داشت: بانکها دیگر حتی وام ازدواج هم نمی دهند و موسسه های اعتباری و مالی که مانند سوپرمارکت رشد کرده اند مردم را دچار مشکلاتی کرده اند و دولت نیز در این زمینه پاسخگو نیست.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه در بسیاری از مواقع خود ما قانونی را تصویب کرده اما آن را رعایت نمی کنیم، خطاب به هیات رئیسه مجلس گفت: پیشنهاد من به این دوستان این است که از این سمت استعفا دهند.

وی در ادامه افزود: تحریم ها مشکل امروز ما در مسائل اقتصادی نیست بلکه سوء تدبیرها از سوی دولتمردان باعث وضعیت کنونی شده است.

تامینی با اشاره به وقوع سیل اخیر در رشت گفت: بعد از این  سیل تعدادی از عزیزان ما کشته شدند اما وزیر کشور یکبار هم نیامد به مردم ما سر بزند.

وی در ادامه افزود: به همین خاطر امضاهایی را جهت استیضاح وزیر کشور جمع آوری کردیم. من به مسئولان توصیه می کنم تا دیر نشده است مردم رشت را دریابند./مهر

 


ویدیو مرتبط :
تذکر نماینده اردستان به هیات رئیسه مجلس -94/06/03

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باهنر خبر داد: درخواست استیضاح وزیر کار به خاطر انتصاب قاضی مرتضوی تحویل هیات رئیسه مجلس شد



سازمان تامین اجتماعی ,قاضی سعید مرتضوی , عبدالرضا شیخ الاسلامی

 

نماینده های مجلس تا 15 فروردین 91 هم تحمل نکردند و پس از اعلام خبر معارفه قاضی مرتضوی برای مدیرعاملی صندوق تامین اجتماعی، استیضاح وزیر کار را به هیات رئیسه اعلام کردند.

محمد رضا باهنر، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به فارس گفت: "در پی انتصاب مرتضوی برخی از نماینده های مجلس خواستار استیضاح عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شدند. استیضاح عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت غیر رسمی تحویل هیئت رئیسه مجلس شد. در اولین فرصت زمانی که مجلس باز شود استیضاح اعلام وصول می شود."

به گزارش خبرآنلاین؛ پیش از این 12نماینده مجلس در تذکری به رئیس جمهور از او خواستند تا به دلیل عدم تجربه و تخصص مرتضوی در این زمینه و پرونده مرتضوی در موضوع کهریزک، پست جدیدی را به او اعطا نکند.

چند روز پیش الیاس نادران، نماینده تهران، پس از حضور رییس جمهور در مجلس برای پاسخگویی به 10 سوال نماینده ها، گفت: "ما شنیده ایم که علی رغم این تذکر، در نظر دارند آقای مرتضوی را منصوب کنند. به همین دلیل طرح استیضاح وزیر رفاه را آماده کردیم. اما رئیس مجلس به ما توصیه کردند که فعلا دست نگه داریم. الان هم می گویم که اگر ایشان چنین کاری بکنند، ما استیضاح شان را روز 15 فروردین ارائه می دهیم تا اعلام وصول شود."

به نظر می رسد پس از چالش نحوه پاسخگویی احمدی نژاد به سوالات مجلس که آخرین مواجه دولت و مجلس در سال 90 بود، انتصاب قاضی مرتضوی به ریاست تامین اجتماعی، اولین چالش دولت و مجلس در سال 91 باشد.../خبرآنلاین