اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نماینده مجلس:لاریجانی ادعای ظریف را درباره توافق‌نامه ژنو تائید نمی‌کند



اخبار,اخبار سیاسی,ادعای ظریف را درباره توافق‌نامه ژنو

 

 

 

اخبار سیاسی - نماینده مجلس:لاریجانی ادعای ظریف را درباره توافق‌نامه ژنو تائید نمی‌کند

نماینده مردم بجنورد در واکنش به اظهارات محمدجواد ظریف گفت‌: ما بارها از آقای لاریجانی درباره ژنو سوال کردیم که وی می‌گوید من به عنوان عضو، در شورای عالی امنیت ملی هستم اما رابط شورا یا دولت با مجلس نیستم.

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات خانه ملت در گفت‌وگو با فارس، در واکنش به اظهارات اخیر محمد جواد ظریف مبنی بر اینکه «ما جزئیات کامل توافقات ژنو را داده‌ایم و نمایندگان محترم باید از رئیس مجلس سوال کنند»، گفت: ما بارها از آقای لاریجانی در این باره سوال کردیم که وی می‌گوید من به عنوان عضو، در شورای عالی امنیت ملی هستم اما رابط شورا یا دولت با مجلس نیستم. بنابر این آقای لاریجانی ادعای آقای ظریف را درباره توافق‌نامه ژنو تائید نکرده است.

وی با بیان اینکه وزیر امورخارجه از پاسخگویی به مجلس طفره نروند، اظهار داشت: اگر آقای ظریف از پاسخگویی طفره برود مجلس شورای اسلامی از ظرفیت قانونی خود استفاده خواهد کرد.

جعفری همچنین تاکید کرد: ابراز تاسف از انتقادهای دوستان داخلی برای کسی که به جای پاسخ به تهدیدات غربی‌ها خطاب به منتقدان ابراز تاسف می‌کند، جای گلایه دارد.
 اخبار سیاسی - فارس
 


ویدیو مرتبط :
سخنان ظریف بعد از توافق ژنو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه 150 نماینده به لاریجانی درباره توافق ژنو !



اخبار ,اخبار سیاسی , توافق ژنو

 

اخبار سیاسی -  نامه 150 نماینده به لاریجانی درباره توافق ژنو

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: نامه درخواست نمایندگان درباره مذاکرات ژنو از لاریجانی با امضای ۱۵۰ تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد.

محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به نامه درخواست 150 تن از نمایندگان مجلس از رئیس قوه مقننه، گفت: 150 تن از نمایندگان مردم در خانه ملت در این نامه از رئیس مجلس خواسته‌اند تا جزئیات توافق ژنو برای آنها محرمانه نباشد و در جریان این توافق قرار بگیرند.

وی افزود: در این نامه از رئیس مجلس خواسته‌ایم تا اقدامات لازم را انجام دهد تا نمایندگان مجلس در جریان جزئیات توافق‌نامه ژنو قرار گیرند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: این نامه با امضای 150 تن از نمایندگان مجلس تقدیم هیئت رئیسه شده است.

سلیمانی با بیان اینکه رئیس مجلس به عنوان یکی از سران قوا در جریان جزئیات مذاکرات و توافق هسته‌‌ای ژنو قرار دارد، گفت: بنده و تمامی نمایندگانی که این نامه را امضا کرده‌اند، معتقدیم که این موضوع کافی نیست و نمایندگان مجلس نیز باید مانند اعضای کنگره آمریکا در جریان جزئیات مذاکرات هسته‌ای قرار گیرند.

وی خاطر نشان کرد: اگر این توافق‌نامه محرمانه است، پس نباید در رسانه‌های کشورهای اعضای 1+5 و یا در بین نمایندگان کنگره آمریکا منتشر شود. البته ما خواهان رسانه‌ای کردن جزئیات این توافق‌نامه نیستیم.

اخبار سیاسی - تسنیم