اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نماینده شیعیان در افغانستان درگذشت


یکی از رهبران جهادی و نماینده برجسته شیعیان در پارلمان افغانستان شب گذشته در کابل درگذشت.

خبرگزاری مهر: یکی از رهبران جهادی و نماینده برجسته شیعیان در پارلمان افغانستان شب گذشته در کابل درگذشت.

«قربان علی عرفانی»، نماینده مردم کابل در پارلمان افغانستان و یکی از چهره های جهادی این کشور شب گذشته در کابل دار فانی را وداع گفت.

وی در دوره جدید حکومت افغانستان، رهبری حزب ملت افغانستان را نیز به عهده داشت. قربان علی عرفانی دو دوره به عنوان نماینده مردم کابل در پارلمان افغانستان ایفای وظیفه می کرد.


ویدیو مرتبط :
نوحه برای شیعیان افغانستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک نماینده مجلس درگذشت



اخبار,اخباراجتماعی ,علی‌اکبر آقایی

نایب رییس کمیسیون عمران قبل از ظهر امروز پس از تحمل یک دوره طولانی درد و رنج ناشی از سرطان در بیمارستان گاندی تهران درگذشت.

سیدمهدی هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: علی‌اکبر آقایی بیش از 13، 14 ماه بود که درگیر شیمی درمانی و سایر شیوه‌های درمانی بود که بدن وی طی این مدت مقاومت خود را به تدریج از دست داد و قبل از آغاز عید نوروز در بیمارستان گاندی تهران بستری شد.

رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: به دلیل وخیم‌تر شدن وضعیت آقایی از ابتدای سال جاری به کما رفت و پس از دو هفته قرار داشتن در حالت اغما ساعاتی قبل به رحمت خدا رفت.

نماینده مردم تهران در مجلس متذکر شد: برنامه‌های تشییع و تدفین نماینده سابق سلماس در مجلس شورای اسلامی پس از بهتر شدن حال عمومی خانواده ایشان اعلام خواهد شد.

وی به نمایندگی از کمیسیون عمران به خانواده آقایی تسلیت گفت.

 

 اخبار اجتماعی  -  ایسنا