اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نماینده ایران در مراسم تحلیف «احمدزی»


معاون اجرایی رئیس جمهور، فردا دوشنبه به منظور شرکت در مراسم تحلیف "اشرف غنی احمدزی" رئیس جمهور جدید افغانستان عازم کابل خواهد شد.

خبرگزاری مهر: محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور فردا دوشنبه 7 مهرماه عازم افغانستان خواهد شد.

وی قرار است در این سفر به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران در مراسم تحلیف "اشرف غنی احمدزی" رئیس جمهور جدید افغانستان شرکت کند.

بنابراین گزارش، مراسم تحلیف اشرف غنی احمدزی رئیس جمهور جدید افغانستان روز دوشنبه در کاخ ریاست جمهوری برگزار می شود و در این مراسم حدود ۲۰۰ مهمان خارجی از جمله سران کشورهای منطقه و جهان دعوت شده اند.

بر اساس توافق صورت گرفته بر سر تشکیل حکومت وحدت ملی در افغانستان، اشرف غنی احمد زی به عنوان رئیس جمهور و عبدالله عبدالله به عنوان رئیس اجرایی دولت آینده سوگند یاد می کند.


ویدیو مرتبط :
حضور شخصیت‌های بین‌المللی برای مراسم تحلیف دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نماینده ایران در مراسم تحلیف السیسی چه کسی است؟



اخبار ,اخبار اقتصادی ,مراسم تحلیف السیسی

 

اخبار سیاست خارجی  - حضور معاون ظریف در مراسم تحلیف السیسی

یکی از معاونین وزیر خارجه برای شرکت در مراسم تحلیف رییس جمهور مصر به این کشور سفر می کند.

به گزارش ایسنا، در مراسم تحلیف رییس‌جمهور مصر که روز یکشنبه -18 خردادماه - برگزار می‌شود، یکی از معاونین وزیر امور خارجه کشورمان شرکت می‌کند.

مقامات مصری هفته گذشته از حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری برای شرکت در این مراسم دعوت کرده بودند، اما رییس جمهور طبق برنامه از قبل پیش بینی شده روز دوشنبه -19 خردادماه - جهت انجام سفر دو روزه به ترکیه سفر می‌کند.
اخبار سیاست خارجی  - ایسنا