اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نماینده اهانت‌کننده به لاریجانی کیست؟



اخبار,اخبار سیاسی,لاریجانی

وی همچنین درباره حواشی نشست امروز و بحث مهدی کوچک‌زاده و کاظم جلالی اظهار کرد: این دلخوری‌ها طبیعی است و زیاد مهم نیست، همین‌ها فردا روی هم را می‌بوسند..

نماینده مردم مشهد در مجلس درباره فرد توهین‌کننده به رئیس مجلس گفت: بعد از سخنان آقای لاریجانی، حسینیان نزد وی رفت و در مورد هویت فرد توهین‌کننده به او پرسید، آقای لاریجانی آن فرد را معرفی کرد اما به نظر من، قطعا این فردی که نام برده شده این حرف را نزده است.

جواد کریمی‌قدوسی درباره انتقاد برخی نمایندگان در تأخیر تحویل ترجمه برجام به مجلس و اینکه یکی از اعضای جبهه پایداری گفته است که لاریجانی می‌خواهد در ترجمه برجام دست ببرد، گفت: نمی‌شود در متن توافقنامه دست برد، چراکه اینها مواردی نیست که فردا کسی بتواند از آن فرار کند.

وی همچنین درباره حواشی نشست امروز و بحث مهدی کوچک‌زاده و کاظم جلالی اظهار کرد: این دلخوری‌ها طبیعی است و زیاد مهم نیست، همین‌ها فردا روی هم را می‌بوسند.

نماینده مردم مشهد در مجلس درباره صحبت‌های لاریجانی و دلخوری وی از برخی اتهامات که به او نسبت داده شده بود، تصریح کرد: آقای لاریجانی از دل پرش یک حرف‌هایی زد و بهتر بود نمی‌زند، من که تا حالا نشنیده بودم کسی به ایشان چنین اهانت‌هایی کند، اما زمانی که ایشان از پشت تریبون می‌گویند در همه جامعه پخش می‌شود.

این نماینده جبهه پایداری در مجلس، معتقد است که نباید لاریجانی به عنوان رئیس مجلس این مطالب را بیان کند و باید خویشتن‌داری می‌کرد.

کریمی‌قدوسی، در پاسخ به این سؤال که «شما از نماینده توهین‌کننده به رئیس مجلس که گفته بود «سگ احمدی‌نژاد و مشایی و به لاریجانی شرف دارد»، اطلاعی دارید؟»، گفت: بعد از صحبت‌های آقای لاریجانی، روح‌الله حسینیان نماینده تهران سراغ ایشان رفت و پرسید که چه کسی این حرف را زده و آقای لاریجانی گفت فلان شخص گفته است و الان هم دارند با آن فرد صحبت می‌کنند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس، همچنین در پاسخ به این سؤال که «آیا آن فرد توهین‌کننده در جلسه‌ این حرف را زده یا در مصاحبه با رسانه‌ها»، گفت: قطعا این فردی که نام برده شده این حرف را نزده است، من این را نمی‌دانم و هیچ اطلاعی ندارم، اما از آن فرد می‌پرسم.

اخبار سیاسی - تیک


ویدیو مرتبط :
اهانت نماینده مردم خوی به نمایندگان استان آذربایجانغربی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لاریجانی و مدعی‌العموم از اهانت‌‌كنندگان...



 

 

لاریجانی و مدعی‌العموم از اهانت‌‌كنندگان به مجلس شكایت كنند

 

نایب رئیس كمیسیون اصل نود:

لاریجانی و مدعی‌العموم از اهانت‌‌كنندگان به مجلس شكایت كنند


در قضیه دانشگاه آزاد امكان داشت كه به نحو سالم‌تری موضوع را اداره كرد تا مساله به این جاها نكشد حساسیت قوای سه گانه نسبت به مساله كهریزك مانع از تكرار حوادث مشابه خواهد شد.

نایب رئیس كمیسیون اصل نود، در واكنش به اهانت‌هایی كه اخیرا علیه رئیس مجلس صورت گرفته و بیانیه ای علیه وی در قم منتشر شده است، اظهار داشت: از تعابیر به كار رفته علیه آقای لاریجانی اطلاعی ندارم، اما در قضیه دانشگاه آزاد امكان داشت كه به نحو سالم‌تری موضوع را اداره كرد تا مساله به این جاها نكشد.
محمد ابراهیم نكونام نماینده گلپایگان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، تاكید كرد: اگر شعارهای سرداده شده در تجمع مقابل مجلس و یا بیانیه قم، مربوط به شخص لاریجانی بوده باشد، او شخصا می‌تواند از مسببین شكایت كند. اما اگر مربوط به جایگاه و مسوولیت حقوقی وی باشد، مدعی العموم باید ورود پیدا كند.
ور در پاسخ به سوال دیگری در مورد احكام صادره برای متهمان پرونده كهریزك، اظهار داشت: بنده در دادگاه‌ها حضور نداشتم‏، اما اعتقاد دارم هر محكمه‌ای براساس عدالت حكم صادر می‌كند و در عین حال راه‌های فرجام خواهی هم وجود دارد كه اگر این مراحل نیز طی شود براساس عدالت و خواست نظام است.
این عضو فراكسیون اصولگرایان در پاسخ به اینكه احكام مذكور تا چه اندازه براساس گزارش ارائه شده از سوی مجلس درباره حوادث بازداشتگاه كهریزك بوده است؟، افزود: گزارشی كه از تریبون مجلس قرائت ‌شد، نتیجه نهایی نبود. چون سخن آخر را دستگاه قضایی می‌زند.
او كه سابقه قضاوت نیز دارد، در مورد راه‌های پیشگیری از حوادثی مانند بازداشتگاه كهریزك، گفت: اینكه قوای سه‌گانه نسبت به این موضوع حساس شدند، قطعا عامل پیشگری است. ضمن آنكه دستگاه قضایی، رئیس قوه قضاییه و دادستان عمومی و انقلاب تهران راه‌های پیشگیری را طی خواهند كرد...../تحلیل:ایلنا