اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نماینده احمدی‌نژاد در انتقال امور به دولت جدید


معاون اجرایی رئیس‌جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری به عنوان نماینده ویژه دولت برای پیگیری امور مربوط به انتقال دولت قدیم به دولت جدید تعیین شد.

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی رئیس‌جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری به عنوان نماینده ویژه دولت برای پیگیری امور مربوط به انتقال دولت قدیم به دولت جدید تعیین شد.
 
غلامحسین الهام سخنگوی دولت در پاسخ به سئوالی درباره این که چه کسی مامور پیگیری امور انتقال دولت دهم به دولت یازدهم شده اند، گفت: آقای بقایی معاون اجرایی رییس جمهور و رییس نهاد ریاست جمهوری عهده دار این مسئولیت شده اند.

 پیش از این و بر اساس توافق حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب و محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور ایران قرار شد تا نماینده‌ای جهت پیگیری امور انتقال دولت قدیم به دولت جدید تعیین شود.


ویدیو مرتبط :
بی ثباتی مدیریتی در دولت احمدی نژاد بیداد می کند! (مناظره رضایی با احمدی نژاد)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمید بقایی نماینده ویژه دولت احمدی‌نژاد برای پیگیری امور انتقال به دولت روحانی شد



حمید بقایی,انتقال دولت احمدی نژاد به روحانی

حمید بقایی نماینده ویژه دولت احمدی‌نژاد برای پیگیری انتقال امور به دولت روحانی شد

معاون اجرایی رئیس‌جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری به عنوان نماینده ویژه دولت برای پیگیری امور مربوط به انتقال دولت قدیم به دولت جدید تعیین شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید بقایی معاون اجرایی رئیس‌جمهور به عنوان نماینده ویژه دولت برای پیگیری امور انتقال دولت محمود احمدی‌نژاد ایران به دولت جدید تعیین شد.

بنا بر این گزارش پیش از این و بر اساس توافق حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب و محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور ایران قرار شد تا نماینده‌ای جهت پیگیری امور انتقال دولت قدیم به دولت جدید تعیین شود./فارس