اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نمایش 10 تابلوی نقاشی پرویز تناولی


10 تابلوی نقاشی پرویز تناولی به بهانه‌ی 50 سال فعالیت این هنرمند در زمینه‌ی «پاپ - آرت» به‌نمایش گذاشته می‌شود.

خبرگزاری ایسنا:  10 تابلوی نقاشی پرویز تناولی به بهانه‌ی 50 سال فعالیت این هنرمند در زمینه‌ی «پاپ - آرت» به‌نمایش گذاشته می‌شود.

«مشاهیر عالم» روی آثار پاپ تناولی تمرکز می کند

امیرحسین زندی - مدیر گالری «شهریور» - درباره‌ی برپایی نمایشگاه «مشاهیر عالم» اظهار کرد: این نمایشگاه به‌مناسبت 50 سال فعالیت پرویز تناولی در زمینه‌ی هنر پاپ - آرت برگزار می‌شود و 10 اثر نقاشی در همین زمینه که همه‌ی آن‌ها در سال 2016 خلق شده‌اند، به‌نمایش گذاشته می‌شوند.

او ادامه داد: نخستین نمایشگاه پاپ - آرت این هنرمند 50 سال پیش با واکنش منفی مخاطبان روبه‌رو و پس از سه روز تعطیل شد، اما بعد از این اتفاق، تناولی همچنان به فعالیت در این زمینه ادامه داد و در خلال کارهایش، به پاپ - آرت نیز می‌پرداخت.

زندی همچنین بیان کرد: نوع رنگ‌آمیزی‌ها و شخصیت‌پردازی‌ها در نقاشی‌های این نمایشگاه، آن‌ها را در حوزه‌ی هنر پاپ - آرت قرار می‌دهد. «مشاهیر عالم» اولین نمایشگاهی است که پس از 50 سال روی آثار پاپ تناولی متمرکز است. این نمایشگاه، در حقیقت جشن پنجاهمین سالگرد هنر پاپ در ایران است.

نمایشگاه آثار پرویز تناولی 31 اردیبهشت‌ماه ساعت 15 در گالری «شهریور» به نشانی الهیه، خیابان خزر شمالی، بن‌بست هرمز، شماره 9 افتتاح شد و تا 28 خردادماه میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
آثار پرویز تناولی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«قهوه تلخ» از 10 اردیبهشت ماه (بصورت هفتگی ) مجدداً در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.



«قهوه تلخ» دوباره عرضه می‌شود

«قهوه تلخ» از 10 اردیبهشت ماه (بصورت هفتگی ) مجدداً در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

اعتدال:مجموعه‌ی «قهوه تلخ» به کارگردانی مهران مدیری پس از 9 ماه توقف، دوباره از 10 اردیبهشت ماه در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام دست‌اندرکاران این پروژه، «قهوه تلخ» از 10 اردیبهشت ماه (بصورت هفتگی ) مجدداً در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

دست‌اندرکاران این مجموعه اظهار امیدواری کردند که؛ پس از این توقف، «قهوه تلخ» با قسمتهای جذاب و با استفاده از بازیگران جدید که بزودی مخاطبان شاهد آن خواهند بود، بتواند همانند گذشته لحظات شادی را برای مخاطبانش فراهم آورد.

بنا بر این گزارش،« در انتهای قسمت 25 شاهد قهوه خوردن نیما و درباریان جهانگیرشاه و ورود آنان به زمان حال بودیم و در قسمت 26 که 10 اردیبههشت ماه توزیع می‌شود، شاهد موقعیت‌های عجیب ٬ کمدی و جذابی هستیم که در مواجه درباریان جهانگیرشاه با امکانات زندگی امروزی زمان حال بوجود می‌آید.»/اعتدال