اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نمایش لحظه خواستگاری این زوج در تمام دنیا +عکس



نمایش لحظه خواستگاری این زوج در تمام دنیا +عکس

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: لحظه ای که یک مرد در مقابل زن محبوبش زانو میزند و از او خواستگاری میکند یکی از خصوصی ترین لحظه های زندگی هر فرد است، اما این عروس و داماد استرالیایی زمانی که فهمیدند صحنه خواستگاری شان در تمام دنیا پخش شده است متعجب شدند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

زمانیکه یک فرد ناشناس از صحنه طلوع خورشید سواحل بوندی استرالیا عکسبرداری میکرد به صورت کاملا تصادفی لحظات خواستگاری این دو جوان را ثبت کرد و آنها را در اینترنت قرار داد.این تصاویر به قدری جالب از آب درآمد که همه به دنبال شناسایی این زوج جوان بودند و یک روزنامه استرالیایی با چاپ یک اعلامیه از مردم خواست هرکس این زوج را میشناسد آنها را معرفی کند. یکی از دوستان نزدیک این زوج با دیدن تصاویر آنها را شناخته و به این ترتیب هویت آنان مشخص شد.

این زوج جوان آقا و خانم "مک کانلی" هستند که خودشان از عکاسان حرفه ای میباشند و برای ثبت لحظه طلوع خورشید به این مکان معروف رفته بودند که مراسم خواستگاری برگزار شد. آقای "مک کانلی" 32 ساله میگوید با دیدن این تصاویر شوکه شدم.نکته جالب اینجاست که من واقعا میخواستم این لحظه برای من و همسرم کاملا خصوصی برگزار شود اما حالا یک دنیا شاهد این لحظه هستند.

این مکان جایی بود که این زوج اولین ولنتاین مشترکشان را آنجا برگزار کردند و بعد از 18 ماه آشنایی در همان مکان به هم قول ازدواج داده و رسما نامزد شدند./پرداد

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
منقل جادویی: نمایش لحظه به لحظه از 10 دقیقه سرخ شدن ذغال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب ترین زوج های دنیا +عکس



همه روزه در دنیا زوج های بسیار زیادی در کنار هم زندگیشان را آغاز می کنند. در این میان نیز می توان برخی زوج های بسیار عجیب مانند زوجی با بیشترین اختلاف سنی و یا چیزهای دیگر پیدا کرد.
به گزارش گروه خواندنی های مشرق، در این مطلب به تعدادی از زوج های بسیار عجیب که شاید در دنیا کاملا منحصر به فرد باشند اشاره می کنیم.


جوان ترین زوج دنیا:
هر دختر جوانی همیشه آرزوی عروس شدن را دارد و به آن فکر می کند. دختر بچه ها دوست دارند تا هرچه زودتر لباس عروس به تن کنند. اما امر در مورد "جایا کوپر" متفاوت است. او در سن 9 سالگی در حالی که می دانست بر اثر بیماری زیاد زنده نمی ماند تصمیم به ازدواج گرفت. داماد که تنها هفت سال سن دارد همبازی جایا در کودکی بود. این دو در سال 2009 با یکدیگر ازدواج کردند. جایا چند ماه پس از این ازدواج در گذشت.

 زوج , خواندنی , زوج های عجیب

 

زوجی با نام مشترک:
اینکه عروس و داماد دارای یک تاریخ تولد باشند شاید عجیب باشد ولی خیلی شگفت انگیز نیست اما این زوج دارای نام های مشترک هستند. این زوج هر دو کلی هیلدربنت نام دارند و از اهالی تگزاس در امریکا هستند. این دو دلیل اصلی آشنایشان را نیز همین اسم مشترک می دانند.

 زوج , خواندنی , زوج های عجیب

 

خوش شانس ترین زوج دنیا:
برنده شدن در یک مسابقه به تنهایی یک خوش شانسی محسوب می شود، حال تصور کنید یک زوج با یک شماره خاص دوبار یک مسابقه را برنده شود.خانواده آنجلو توانست در یک مسابقه تلویزیونی دوبار با یک شماره منحصر به فرد برنده شود. این خانواده در سال 1996 برای اولین بار و در سال 2007 دومین بار این جایزه را دریافت کردند.

 زوج , خواندنی , زوج های عجیب

 

دور از هم ترین زوج:
بوریس و آنا کوزلو زوجی هستند که برای مدت طولانی 60 سال از یکدیگر دور بودند. این زوج تنها سه روز در کنار هم زندگی کردند و پس از آن بوریس مجبور شد به ارتش بپیوندد و پس از بازگشتش دیگر خانواده اش در آن خانه زندگی نمی کردند. پس از 60 سال این دو بار دیگر همدیگر را پیدا کردند و زندگی ناتمامشان را بار دیگر آغاز کردند.

   زوج , خواندنی , زوج های عجیب

 منبع:مشرق