اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نمایش فیلم سپاه آمریکایی‌ها را عصبانی کرد


یک رسانه آمریکایی اهدای نشان افتخار از سوی فرمانده کل قوای ایران به فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بسیار مهم ارزیابی کرد.

خبرگزاری فارس: وبگاه تحلیلی «المانتیور»  اهدای نشان افتخار از سوی فرمانده کل قوای ایران به فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بسیار مهم ارزیابی کرد و نوشت: نمایش فیلم مواجهه نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با نیروهای آمریکایی و تسلیم شدن آن‌ها، آمریکایی‌ها را عصبانی و بهت زده کرد.

بر اساس این گزارش، با این‌که تفنگداران آمریکایی 16ساعت بعد آزاد شدند اما ایران تلاش کرده تا به تصویر کشیدن این حادثه را نشانه‌ای از قدرت نیروهای خود در خلیج فارس نشان دهد.

از دیدگاه این رسانه، اهدا نشان فتح که تنها به افراد معدودی از نظامیان و مقام‌های ارشد سیاسی که در برهه جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران نقش داشتند، نشان از اهمیت این ماجرا داشت.

این رسانه آمریکایی در خاتمه نوشت:  تبلیغات در باره این حادثه و موارد دیگر در خلیج فارس چون نمایش تصویر پرواز پهپاد سپاه بر فراز ناو جنگی آمریکا پیام سازش ناپذیری ایران بعد از توافق هسته‌ای است.


ویدیو مرتبط :
فیلم ترور یک فرمانده سپاه توسط عامل آمریکایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرمانده نیروی دریایی سپاه: فیلم‌های بسیاری از لپ تاپ ها و موبایل‌های 10 تفنگدار آمریکایی استخراج کردیم / اگر امریکا خباثت کند، همه ی فیلم ها را پخش می کنیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: در جریان دستگیری سربازان آمریکایی اطلاعات لب تاب ها و موبایل های آن ها را تخلیه کردیم که به هزار صفحه می رسد.

به گزارش خبرآنلاین، سردار علی فدوی صبح امروز با حضور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سخنانی با تبریک دهه فجر مبنی بر اینکه امروز روز بسیار مبارکی است، گفت: از نفس قدسی امام (ره) که اثر وضعی داشت انقلاب اسلامی بوجود آمد و همه اتفاقاتی که در این 37 سال دشمنان ما بوجود آوردند موجب شده است که جوانان این کشور بتوانند مشی خد ایی امام (ره) سرلوحه کار خود قرار دهند و این روند تعطیل بردار نیست و تکلیفی است که بر دوش ما نهاده شده است. و باید بتوانیم آن را به بهتریم وجه ممکن تا انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز پاسداران زیادی از جاهای مختلف می روند و با شهادت بر می گردند  تا نشان دهند که در این انقلاب افرادی وجود دارند که تا پای جان ایستاده اند.

سردار فدوی با اشاره به عملیات اخیر نیروی دریایی سپاه در دستگیری متجاوزان آمریکایی تاکید کرد: مسلما کاری که صورت گرفته جزء وظایف ذاتی و دائمی پاسداران است و این چهارمین مرتبه ای بود که  که نیروهای آمریکایی و اسنگلیسی در آب های سرزمینی ما دستگیر شدند.

 وی تصریح کرد: ایران تنها کشوری است که بدون هیچ واهمه ای می تواند از وزود هر متجاوزی به نرزهای خاکی و آبی خود جلوگیری کند.

وی افزود: مسلما آمریکایی ها می خواستند با شروع برجام حققارت هایی را نصیب کشور کنند که این از سخنان مقامات آن ها مشخص بود اما  از صفر تا صد این عملیات برنامه ریزی غیر خدایی نبود و با نفع زیاد برای ما و ضرر بسیار برای آمریکایی ها به پایان رسید و نقشه آن ها را خنثی کرد.

وی با باین اینکه جزیره فارسی به قدری کوچک است که ما به آن زمین فوتبال می گوییم افزود: با اینکه  این جزیره 130 کیلومتر دورتر از ساحل ما قرا دارد اما به محض وارد شدن نیروهای بیگانه به قسمت فارسی این جزیره نیروهای ما سراغ آن ها رفتند. آن ها موتور قایق شان  شان خراب شده بود و جریان آب آن ها را به سمت ما سوق داده بود اما بازهم نیروهای ما با هوشیاری عمل کردند.

 وی خاطرنشان کرد: از این ماجرا ساعت ها فیلم گرفته شده است که تنها چند دقیقه از آن نشان داده شده و همان باعث شده است که نیروهای آمریکایی بگویند از این تحقیر عصبانی هستند هر چند که ما حاضر به تحقیر هیچ فردی نیستیم  اما تحقیر های وحشتناک دیگری  در فیلم های ما وجود دارد که اگر احساس کنیم خباثت های آمریکایی ادامه دارد این فیلم ها را منتشر می کنیم

فرمانده نیروی دریای سپاه  تصریح کرد: اطلاعات بسیاری از لب تاب ها و موبایل های نیروهای امریکایی تخلیه و دریافت کرده ایم که قریب به هزار صفحه می شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز ما نگران این هستیم که که دشمنی آمریکا کمرنگ جلوه داده شود و عده ای در خارج و داخل کشور بخواهند این دشمنی را با با کشور کوچک و سخیفی همچون عربستان جایگزین کنند در حالی که این کار نباید صورت بگیرد.

 پس از این جمله بود که نمایندگان "شعار مرگ بر آمریکا" سر دادند.

وی تصریح کرد: دشمن اصلی ما شیطان بزرگ امریکاست و نباید جای آن با شیطانک های دیگر همچون عربستان عوض شود چراکه این یک انحراف استراتژیک است و هوشیاری نمایندگان مجلس و مسئولان کشور را می طلبد.

فدوی تصریح کرد: پشت همه دشمنی ها با ملت ما و ملت های مسلمان دیگر امریکا وجود داشته و دارد.

 در پایان، رئیس مجلس با دعوت از سردار فدوی و آقایان رزم جو، احمد حسنیی،داوری و ابرار به جایگاه هیئت رئیسه با اهدای شاخه گل و لوح از آن ها تقدیر کرد.

 

اخبار سیاسی - خبرآنلاین