اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نمایش صحنه زایمان در یک تئاتر! +عکس


تئاتر «ماجرای به شوی رفتن بانوگشسب دختر رستم دستان» نوشته «اردشیر صالح پور» و به کارگردانی «مریم معترف» در حالی در تماشاخانه سنگلج برگزار شد که با افتضاحات زیادی همراه بود.

سایت اصولگرای صراط نیوز نوشت: : تئاتر «ماجرای به شوی رفتن بانوگشسب دختر رستم دستان» نوشته «اردشیر صالح پور» و به کارگردانی «مریم معترف» در حالی در تماشاخانه سنگلج برگزار شد که در این اثرآشفته بازار فرهنگ همه چیز بود الا فرهنگ!

در تئاترهای قبلی پیشرفت اهالی روشنفکر فرهنگ! تا سرحد رقص و اختلاط بود؛ اما در این اثر خط قرمزها را فراتر برده  و کار به جایی رسیده است که حرمت و قداست زن را در انظار عموم به سخره گرفته اند

نشان دادن صحنه ای از زایمان یک زن با نمایش تمام جزییات در کنار  مردان و در حضور عموم مردم  در نمایش ضد فرهنگی«ماجرای به شوی رفتن بانوگشسب دختر رستم دستان» دستاورد جدیدی بود که روی همه تئاترهای تیپ روشنفکرگرایانه! قبلی را سفید کرد.

ارائه مجوز به چنین  نمایش هایی از سوی متولیان و مسئولین فرهنگی خیانت بزرگی به فرهنگ ایرانی و اسلامی است که نادیده گرفتن  دغدغه های فرهنگی رهبر معظم انقلاب گویا هدف اصلی آن است.

نشان دادن صحنه ای از زایمان یک زن و رقاصی زنان و مردان بصورت مختلط و ترویج بی اخلاقی و بی حیایی در قالب نمایش برای چندمین بار پیاپی است که از سوی مدعیان روشنفکری به اسم فرهنگ و هنر آن هم در سال فرهنگ صورت میگیرد.

پیشاپیش به خاطر انتشار این تصاویر از شما مخاطبان عزیز  پوزش می طلبیم.

نمایش

نمایش

نمایش

نمایش

نمایش


ویدیو مرتبط :
روی صحنه تئاتر/ نمایش «غروب روزهای اول پاییز »

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پگاه آهنگرانی چرا در سینما بازی نمی‌کند؟ + عکس پشت صحنه تئاتر




پگاه آهنگرانی,عکس پگاه آهنگرانی

 

 

این بازیگر در توضیح کناره گیری‌اش از سینما می گوید: «سال‌های قبل، در فصل پاییز که اوج کلید خوردن فیلم‌هاست، 10 تا 15 پیشنهاد کار داشتم که....

 

پگاه آهنگرانی این روز‌ها ترجیح می‌دهد به جای بازی مقابل دوربین روی صحنه تئاتر به ایفای نقش بپردازد.

به گزارش خبر آنلاین، این بازیگر سینما که از چهار شنبه هفته گذشته با نمایش «شرق شرق است» با کارگردانی مسعود رایگان در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته، ادیروز (یک شنبه) نیز در دو اجرای جشنواره‌ای نمایش «پاورقی » از احمد کچه چیان بازی خواهد کرد.

آهنگرانی که از سال گذشته بازی در تئاتر را با کاری از داود رشیدی با نام «منهای دو» شروع کرد و آن را با نقش آفرینی در نمایش «متولد 1361» با کارگردانی پیام دهکردی ادامه داد، در حال حاضر بیشتر مایل است به جای سینما در حوزه هنرهای نمایشی و موسیقی فعال باشد.

 

 

پگاه آهنگرانی,عکس پگاه آهنگرانی

 

 

این بازیگر در توضیح کناره گیری‌اش از سینما می گوید: «سال‌های قبل، در فصل پاییز که اوج کلید خوردن فیلم‌هاست، 10 تا 15 پیشنهاد کار داشتم که در آن میان حداقل 5 فیلمنامه خوب قرار داشت و من می‌توانستم دست به انتخاب بزنم. اما در دو سال اخیر کمتر فیلمنامه‌ای به دستم رسیده است که مرا برای کار راضی کند.»

آهنگرانی با تاکید بر این که سینما حال و روز خوشی ندارد و در حال تعلیق است، می افزاید: «وقتی بسیاری از کارگردانان کهنه کار به حاشیه رانده می‌شوند، تعداد فیلمنامه‌های خوب که مجوز می‌گیرند کاهش می‌یابد و به طورکلی شرایط کار در سینما سخت تر می‌‌شود، بسیاری از اهالی هنر هفتم از جمله من ترجیح می‌دهند به تئاتر روی بیاورند.»

وی ادامه می‌دهد: «در وضعیت فعلی ترجیح می‌دهم یا در تئاتر کار کنم یا در گروه‌های موسیقی ویلن سل بزنم. این دو عرصه هنری مرا راضی می‌کند، به من آرامش می‌بخشد و این حس را به من می‌دهد که دارم کار مفیدی را انجام می‌دهم.»

پگاه آهنگرانی که در 6 سالگی با فیلم « گربه آوازخوان» بازیگری را آغاز کرد، با نقش تداعی در فیلم «دختری با کفش های کتانی» خوش درخشید و به خاطر آن جایزه‌هایی از چن جشنواره داخلی و خارجی برد.

«زندان زنان»، «آتش سبز»، «راه آبی ابریشم»، «ورود آقایان ممنوع» و «آقا یوسف» از دیگر آثار سینمایی است که این بازیگر در آن ها به ایفای نقش پرداخته است . آهنگرانی علاوه بر بازیگری، مستند‌هایی چون «سیب»، «تماشاخانه»، «محاکات غزاله علیزاده» و «ده‌نمکی‌ها» را نیز کارگردانی کرده است.... /   khabaronline.ir