اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در تهران از امروز



 

پنج نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ( فروش بهاره) از امروز در تهران آغاز می شود که تا 11 روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش واحد مرکزی خبر؛ این نمایشگاه ها با تخفیف 10 تا 15 درصدی در قیمت ها در پارک ارم، حکیمیه تهران پارس، فرهنگسرای خاوران، اردوگاه شهید باهنر و ورزشگاه تختی برگزار می شود و دو هزار و 500 غرفه از ساعت 10 تا 22 پذیرای عموم خریداران است.

واحدهای فروش اجازه عرضه کالاهای خارجی را در نمایشگاه ندارند.

بازرسان اصناف بر کیفیت و قیمت کالاها نظارت می کنند..../ تحلیل : عصر ایران



ویدیو مرتبط :
نمایشگاه عرضه مستقیم کالا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا از پنجم اسفند



 

 

 

نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا از پنجم اسفند

 

پنج نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در تهران کالاهای مورد نیاز مردم را تامین می‌کنند.

قاسم نوده فراهانی، رییس شورای اصناف کشور درگفتگو با شابا، گفت: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در پنج منطقه پارک ارم، حکیمیه تهرانپارس، ورزشگاه تختی، فرهنگسرای خاوران و مصلی تهران از پنجم اسفندماه آغاز به کار خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه‌ها کالاهای مورد نیاز مردم شامل کیف و کفش، مواد پروتئینی، مواد غذایی، آجیل و خشکبار و شیرینی عرضه خواهد شد.

رییس شورای اصناف کشور در خصوص مدت زمان برگزاری این نمایشگاه‌ها افزود:  این نمایشگاه‌ها تا 25 اسفند ماه سال جاری به کار خود ادامه خواهند داد.

فراهانی با اشاره به افزایش تعداد نمایشگاه‌ها و غرفه‌ها گفت: سال گذشته تعداد نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در تهران چهار نمایشگاه بود که امسال تعداد این نمایشگاه‌ها به عدد پنج رسید.

وی تصریح کرد: واحدهای صنفی باید براساس قانون نظام صنفی و حمایت مصرف‌کننده نسبت به صدور فاکتور و نصب برچسب قیمت اقدام کند.

رییس شورای اصناف کشور خاطر‌نشان کرد: تذکرات کافی به واحدهای صنفی مبنی بر رعایت قوانین و مقررات، صدور فاکتور و نصب برچسب قیمت ارائه شده است و به شدت با متخلفان برخورد می‌شود.

وی اضافه کرد: تمامی کالاهای عرضه‌ شده در نمایشگاه‌ها به لحاظ قیمت و کیفیت، در کمیته‌ای مورد کارشناسی قرار گرفته و نمونه‌های کالاهای مورد نظر به صورت پلمپ شده در معرض دید مردم قرار خواهد گرفت. اگر واحدهای صنفی حاضر در این نمایشگاه‌ها کالاهای پلمپ ‌شده در غرفه خود را در معرض دید مردم قرار ندهند، به طور قطع با آنها برخورد می‌شود....../تحلیل:عصرایران