اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نمایشگاه مطبوعات فردا دیرتر آغاز می‌شود


در مراسم افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها تنها خبرنگارانی می‌توانند حاضر شوند که کارت ورود به نمایشگاه را داشته باشند.

خبرگزاری ایسنا:‌ در مراسم افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها تنها خبرنگارانی می‌توانند حاضر شوند که کارت ورود به نمایشگاه را داشته باشند.

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها روز یکشنبه - 17 آبان ماه - با حضور رییس‌جمهور کشورمان و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه افتتاح رسمی می‌شود.

در مراسم افتتاحیه که از ساعت 9 صبح الی 11 برگزار می‌شود، تنها خبرنگارانی می‌توانند حاضر شوند که پیش از این کارت ورود به نمایشگاه را دریافت کرده‌ باشند.

در دومین روز از نمایشگاه مطبوعات ورود عموم مردم پیش از ساعت 11 به ساختمان مصلی تهران ممکن نخواهد بود.

همچنین با توجه به ضرورت هماهنگی حضور تیم ریاست جمهوری امروز ساعت پایان کار نمایشگاه 18 و 50 دقیقه اعلام شده و در روزهای آتی ساعت 20 خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
آغاز به کار بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نمایشگاه مطبوعات خوب آغاز نشد



 

نمایشگاه مطبوعات خوب آغاز نشد

 

مهدی فضائلی در حاشیه دومین روز از هفدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها که در مصلی تهران در حال برگزاری است، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: آنچه که من دیدم نشان می دهد که نمایشگاه هنوز شروع نشده است و دلایل آن را نمی دانم، اما به نظرم نمایشگاه شروع خوبی ندارد.

مدیرعامل موسسه سروش درباره نحوه چیدمان غرفه ها، جایگاه خبرگزاریها و مطبوعات داخلی و خارجی در نمایشگاه امسال گفت: تنها می توانم بگویم چیدمان نمایشگاه امسال خیلی جدید است.

وی در پایان تصریح کرد: به اعتقاد من نمایشگاه امسال می توانست مطلوب تر و بهتر برگزار شود.... / خبرگزارى مهر