اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نمایشگاه مجسمه‌های برفی در چین + تصاویر



بیش از 200 مجسمه‌ی برفی در پارک چانگچون، در چین، به نمایش گذاشته شدند.

در واپسین روزهای سال 2015 بیش از 200 مجسمه‌ی برفی در پارک چانگچون، مرکز استان جیلین در چین، به نمایش گذاشته شدند. بزرگ‌ترین مجسمه‌ی شرکت‌کننده در این نمایشگاه دارای 84 متر طول، 15 متر عرض و 27 متر ارتفاع است.

 

اخبار,اخبار گوناگون,مجسمه‌ برفی

 

اخبار,اخبار گوناگون,مجسمه‌ برفی

 

اخبار,اخبار گوناگون,مجسمه‌ برفی

 

اخبار,اخبار گوناگون,مجسمه‌ برفی

 

اخبار,اخبار گوناگون,مجسمه‌ برفی

 

 اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
تصاویر پلنگ برفی نادر در چین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیغام عاشقانه داغ با مجسمه برفی سرد!+ تصاویر



پیغام عاشقانه داغ با مجسمه برفی سرد!+ تصاویر

عشق را به هر نحو که ادا کنی همان عشق همیشه تازه و زیباست؛ اما مردی ناشنوا نحوه جدیدی برای ابراز عشق خود پیدا کرده است.

 



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

به گزارش روزگارنو، جسی گاردنر در صفحه فیسبوک خود نوشت: چند روز پیش دیدم همسایه ما که مردی ناشنوا است دارد با برف ها چیزی می سازد. اولش فکر کردم یک آدم برفی است؛ اما دیروز که او شاهکار خود را به پایان رساند با اثر عجیبی روبرو شدم که احتمالا پیغامی عاشقانه است.

به گفته وی، این نماد، ممکن است سوء تعبیر شود؛ ولی می توان آن را پیغامی عاشقانه تفسیر کرد. 

بنا بر این گزارش، این نماد در تگزاس، برای طرفداران یک تیم دانشگاهی، به معنای سروری و افتخار  است. همچنین می توانید اشتباه می شود برای نشان دادن یک عمل مبتذل در ایالات متحده.

در ایتالیا، گاهی اوقات مورد استفاده قرار می گیرد برای لعنت کسی و یا متهم داشتن یک همسر به بی وفایی. همچنین به عنوان نشانه ای از جشن در فوتبال استفاده می شود. در آرژانتین، برزیل، کوبا، ایتالیا، پرتغال، اسپانیا و اروگوئه هم برای توهین استفاده می شود.

 



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

برلوسکونی وقتی در سال 2002، پس از یک نشست داغ اروپایی در اسپانیا، این حرکت را انجام داد. هنگامی که از او در مورد این حرکت پرسیده شد، گفت: «قصد من فقط شوخی بود».

 



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

و این هم کاری که مربی پالرمو و دروازه بان سابق اینتر میلان والتر زنگا در آغاز سری آ ایتالیا مسابقات فوتبال در ورزشگاه سن سیرو در میلان انجام داد./روزگارنو