اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نماز جمعه تهران، از این هفته در مصلی


رئیس ستاد نماز جمعه تهران گفت: مراسم نماز جمعه تهران، از جمعه این هفته تا پایان زمستان، در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود.

واحد مرکزی خبر: رئیس ستاد نماز جمعه تهران گفت: مراسم نماز جمعه تهران، از جمعه این هفته تا پایان زمستان، در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود.
 
شیرمردی در نشست خبری افزود: نماز جمعه تهران در فصل زمستان در شبستان مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود و شبستان با مجهز بودن به سامانه گرمایشی، آمادگی کامل برای پذیرایی از سیل انبوه نمازگزاران تهرانی را دارد.
 
 وی گفت: درب های مصلی امام خمینی(ره) از ساعت ده صبح روز جمعه این هفته به روی نمازگزاران بازخواهد بود ضمن آن که با توجه به مفروش بودن شبستان مردم نیازی به آوردن سجاده یا زیرانداز ندارند.
 
 رییس ستاد نمازجمعه تهران با بیان این که همه خدماتی که برای برگزاری نماز جمعه در دانشگاه تهران ارائه می شد در مصلی امام خمینی (ره) نیز به نمازگزاران ارائه می شود، افزود: شرکت واحد اتوبوس رانی برای انتقال نمازگزاران تهرانی به مصلی آمادگی دارد.
 
شیرمردی گفت: پارکینگ های داخل مصلی به ویژه پارکینگ شمالی برای پارک خودروهای شخصی آماده است و در بیشتر خیابان های اطراف هم مانعی برای پارک این خودروها وجود ندارد.
 
 وی افزود: اتوبوس ها نیز مردم را در ضلع جنوب شرقی مصلی پیاده می کنند و برای رسیدن به شبستان پیاده روی لازم نیست.
 
شیرمردی گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، پیش بینی این است که در خیابان های اطراف مصلی هیچ گونه ترافیکی ایجاد نشود.
 
 رییس ستاد نماز جمعه تهران از شهروندان تهرانی خواست برای شرکت در مراسم نمازجمعه از مترو استفاده کنند تا علاوه بر صرفه جویی در مصرف بنزین، به کاهش بار ترافیکی نیز کمک کنند.
 
شیرمردی افزود: مراسم نماز جمعه تهران در فصل های بهار و پاییز در دانشگاه تهران برپا می شود.


ویدیو مرتبط :
اولین نماز جمعه شهر گرگان در مصلی جدید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان اقامه نماز جمعه در مصلی تهران


رئیس ستاد برگزاری نمازجمعه تهران گفت: پیرو جلسات مشترک با مسئولان مصلی و مکاتبه و اعلام آمادگی آنان قرار است مراسم نماز جمعه در فصل زمستان در مصلی برگزار شود.

واحد مرکزی خبر: رئیس ستاد برگزاری نمازجمعه تهران گفت: پیرو جلسات مشترک با مسئولان مصلی و مکاتبه و اعلام آمادگی آنان قرار است مراسم نماز جمعه در فصل زمستان در مصلی برگزار شود.

یدالله شیرمردی با اشاره به امکانات خوب مصلی به ویژه وسایل گرمایشی آن ابراز امیدواری کرد با تمهید امکانات لازم ، مراسم نماز جمعه از نخستین جمعه زمستان در شبستان مصلی برگزار شود تا این مراسم باشکوه تر از همیشه برگزار شود و نمازگزاران در هوای سرد زمستان دچار بیماری نشوند.

وی استفاده از مترو و خدمات شرکت اتوبوسرانی برای حمل و نقل آسان نمازگزاران به مصلی را از امتیازات اقامه نماز جمعه در این مکان دانست و افزود: برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم در مصلی با دیگر دستگاه های مسئول مانند شهرداری، راهور، هلال احمر و مرکز فوریت‎های پزشکی در حال هماهنگی هستیم.