اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نقطه عطف سفر روحانی به اسلامشهر


استاندار تهران گفت: شهرستان های اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان با مشکلات زیادی مواجه هستند و سفر رییس جمهور نقطه عطفی در توسعه همه جانیه این مناطق محسوب می شود.

خبرگزاری مهر: استاندار تهران گفت: شهرستان های اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان با مشکلات زیادی مواجه هستند و سفر رییس جمهور نقطه عطفی در توسعه همه جانیه این مناطق محسوب می شود.

صبح پنجشنبه سید حسین هاشمی استاندار تهران در مراسم دیدار رییس جمهور با مردم شهرستان های جنوب غرب استان تهران، این سفر را نقطه عطفی برای شهرستان های اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان عنوان کرد و اظهار داشت: مردم جنوب غرب استان تهران علیرغم همه مشکلات در برهه های مختلف پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی بوده اند.

استاندار تهران افزود: شهرستان های اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان با مشکلات زیادی مواجه هستند و سفر رییس جمهور نقطه عطفی در توسعه همه جانیه این مناطق محسوب می شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی ادامه داد: حضور و استقبال گسترده و پرشور مردم اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان از رییس جمهور نماد همدلی و همزبانی است.

این مسئول با تأکید بر این نکته که رباط کریم نماد فرزانگی و اسلامشهر نماد کوشش و تلاش و بهارستان نماد رشد و توسعه است، افزود: سفر رییس جمهور به جنوب غرب استان تهران تاریخی است و باید از رییس جمهور و کاروان دولت تدبیر و امید تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است تکمیل پروژه هایی مثل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی، ورزشگاه پنج هزار نفری، کمربند جنوبی، روشنایی جاده احمدآبادمستوفی و مسکن مهر، فاضلاب شهری و تصفیه خانه جنوب غربی استان تهران از جمله مطالبات مردم اسلامشهر در سفر رییس جمهور است.

اجرای پروژه کمربندی اسلامشهر ـ رباط کریم، اجرای خط متروی تهران ـ پرند، توسعه و توجه به فاضلاب شهری رباط کریم، الحاق فرودگاه بین‌المللی حضرت امام خمینی(ره) به شهرستان رباط کریم، تکمیل و اتمام پروژه چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای رباط کریم، نیمه‌تمام بودن پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر جدید پرند و احداث بیمارستان فوق تخصصی ۲۰۰ تختخوابی از مطالبات مردم شهرستان رباط کریم محسوب می شود.

گسترش شعاع سرزمینی شهرستان بهارستان، احداث کمربندی جنوبی، گسترش مسیرهای مواصلاتی در شهر صالحیه، حل مشکل کم آبی در بخش های مختلف شهرستان و حل مشکلات بهداشتی و درمانی نیز از انتظارات مردم بهارستان خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
مستند نقطه عطف تاریخی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سفر‌ روحانی به‌ اسلامشهر و‌ رباط‌کریم


استاندار تهران از سفراستانی رئیس جمهور به شهرستان های جنوب غرب استان تهران خبر داد و گفت: ۱۵ مرداد به مردم اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم میزبان کاروان تدبیر و امید خواهند بود.

خبرگزاری مهر: سید حسین هاشمی در گفتگویی از دومین مرحله سفر استانی رئیس جمهور به استان تهران خبر داد و گفت: ۱۵ مرداد مردم شهرستان های جنوب غرب استان تهران شامل اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم میزبان کاروان تدبیر و امید خواهند بود.

استاندار تهران با اشاره به جزئیات این سفر، گفت: رئیس جمهور در مجموعه ورزشی خلیج فارس اسلامشهر در جمع مردم شهرستان های جنوب غرب استان تهران سخنرانی خواهد کرد.

وی افزود: رئیس جمهور علاوه بر دیدار عمومی با مردم، نشستی هم با مدیران این شهرستان ها خواهد داشت.

بیش از این رئیس جمهور به شهرستان های غرب استان تهران شامل شهریار ملارد و شهرستان قدس سفر کرده بود.