اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نقطه اشتراک جدید تام کروز و ویل اسمیت


فیلم جدید ویل اسمیت در روز كریسمس سال 2015 اكران می شود و این در حالی است كه فیلم جدید تام كروز تاریخ اكران خود را از روز كریسمس تغییر داده است.

خبرگزاری مهر: فیلم جدید ویل اسمیت در روز كریسمس سال 2015 اكران می شود و این در حالی است كه فیلم جدید تام كروز تاریخ اكران خود را از روز كریسمس تغییر داده است.

درام جدید ویل اسمیت برای نمایش در روز كریسمس سال جدید میلادی برنامه ریزی شده و به این ترتیب دوستداران این بازیگر تا پایان این سال نمی‌توانند انتظار تماشای این فیلم را داشته باشند.

سونی پیكچرز كه تولیدكننده فیلم «بازی مغز» است و آن را بر مبنای فیلمنامه‌ای از پیتر لندسمن و به كارگردانی خود وی ساخته است، با اعلام این خبر گفت 11 ماه دیگر این فیلم راهی پرده‌های سینما می‌شود.

کریسمس نقطه اشتراک تام کروز و ویل اسمیت

در این فیلم ویل اسمیت در نقش دكتری به نام بنت اومالو ظاهر شده كه آسیب‌شناس مغز است و بر نتایج حاصل از بازی در لیگ ملی فوتبال تحقیق می‌كند. در این فیلم آلک بالدوین و لوک ویلسون نیز ویل اسمیت را همراهی كرده‌اند.

این خبر در حالی اعلام شد كه پارامونت تولید كننده فیلم جدید مجموعه «ماموریت غیرممكن» یعنی قسمت پنجم آن، زمان پخش این فیلم را جلو آورد و اعلام كرد دوستداران این اكشن به جای تماشای آن در روز كریسمس می‌توانند از 31 جولای راهی سینماها شوند.

این تصمیم از آنجا اتخاذ شده تا این فیلم با قسمت جدید «جنگ ستارگان» با عنوان «نیروی بیداران» كه از 18 دسامبر راهی پرده‌های سینماها می‌شود، تلاقی نكند.

در همین حال 3 فیلم دیگر از اكنون روزهای پایانی سال جدید را هدف گرفته‌اند كه شامل «آلوین و موش خرماها 4» از كمپانی فاكس قرن بیستم، «شادی» درام جدید دیوید اوراسل و اكشن جدید آلخاندرو ایناریتو با عنوان «زندگی دوباره» با بازی لئوناردو دی كاپریو است.


ویدیو مرتبط :
ویل اسمیت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تام کروز دوست دارد در فیلمهای بالیوودی بازی کند!



 

 

 

تام کروز دوست دارد در فیلمهای بالیوودی بازی کند!

 

 

تام کروز خیلی مشتاق است که ستاره سینمای بالیوود شود!اگر بازی در یک فیلم هندی به این بازیگر مشهور هالیوود پیشنهاد شود او مشتاقانه این پیشنهاد را می پذیرد.

 

او گفت:" من تماشا کردن فیلمهای هندی را خیلی دوست دارم. هر سال تعداد زیادی فیلم هندی ساخته می شود اما من فقط تعداد کمی از این فیلمها را می بینم."

"اگر بازی در یک فیلم بالیوودی به من پیشنهاد شود هرگز این پیشنهاد را رد نخواهم کرد . من خیلی دوست دارم در یک فیلم هندی بازی کنم."

بنا به گزارشات رسیده تام کروز و همسرش کتی هلمز، قصد دارند تعداد اعضای خانواده شان را افزایش دهند .

بنا به گفته منابع خبری ، این زوج هالیوودی تصمیم گرفته اند یک دختر و یا پسر کوچک به فرزندی بگیرند تا دخترشان یک خواهر یا برادر کوچکتر از خود داشته باشد . علاوه بر این آنها قصد دارند خودشان هم صاحب یک فرزند دیگر شوند.

یکی از نزدیکان این زوج مشهور هالیوود گفت:"آنها خیلی دوست دارند فرزندان بیشتری داشته باشند."

"کتی مادر بودن را خیلی بیشتر از حرفه بازیگری دوست دارد.او دوست دارد که خانواده بزرگی داشته باشد و ممکن است یک کودک را به فرزندی قبول کند. تام از ازدواج قبلی خود با نیکول کیدمن هم یک فرزندخوانده دارد و خیلی با این ایده موافق است."

مترجم: فرشته مشاور.../پرتال آفتاب