اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نقض حكم اعدام قاتل کارگر ساختمانی/ قاتل:مقتول پسر بچه‌ها را در ساختمان مورد آزار و اذیت قرار می‌داد



به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،هشت مهر سال 93 مردی به كلانتری ستارخان رفت و از ناپدید شدن یكی از كارگرانش خبر داد.

وی به ماموران گفت: مهندس ساختمان سازی هستم و در حال كار بر روی یك پروژه ساختمانی هستم. یكی از كارگرانم چند روزه ناپدید شده و دو نفر دیگر از كارگرهایم هم بعد از ناپدید شدن این مرد رفته اند.

با اعلام این شكایت موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت و تلاش در این خصوص آغاز شد.

با شروع تحقیقات ماموران تجسس های خود را برای شناسایی دو كارگر فراری آغاز كردند و در نهایت هردو را دستگیر كردند که با دستگیری این دو كارگر راز ناپدید شدن كارگر جوان فاش شد و آنها به قتل این مرد اعتراف كردند.

قاتل در تحقیقات به ماموران گفت: مقتول با ما همكار بود. ولی مرتب پسربچه ها را به ساختمان می آورد و آنها مورد آزار و اذیت قرار می داد. برای همین با همدستی دوستم او را با چاقو كشتیم و جسد مثله شده اش را داخل چاه انداختیم.

با پیدا شدن جسد و بازسازی صحنه جنایت، كیفرخواست پرونده این دو متهم صادر و هردو در شعبه دوم دادگاه كیفری استان تهران محاكمه شدند. هیات قضایی این شعبه متهم اصلی را به قصاص و همدستش را به زندان محكوم كردند.

این حكم صبح روز گذشته در شعبه 20 دیوان عالی كشور نقض شد و قضات دیوان خواستار رسیدگی و تحقیقات بیشتر در این خصوص شدند.


 اخبار  حوادث  - باشگاه خبر  نگاران
 


ویدیو مرتبط :
قاتل و مقتول هر دو سیدنا؟!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر جنایتکار در مرحله محاکمه/ قاتل: دوستم قصد داشت مرا مورد آزار و اذیت قرار دهد




 اخبار حوادث  - دختر جنایتکار در مرحله محاکمه/ قاتل: دوستم قصد داشت مرا مورد آزار و اذیت قرار دهد

دختر جوانی که دوستش را به قتل رسانده بود صبح امروز در دادگاه کیفری محاکمه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، هفتم مرداد سال 90 ماموران کلانتری شادآباد در جریان وقوع یک قتل قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و به تحقیق در این رابطه پرداختند.

تجسس های پلیس نشان داد که پسر جوانی به نام محمد از سوی دختر 24 ساله به نام خاطره به قتل رسیده است. خاطره پس از دستگیری در تحقیقات به ماموران گفت: من با محمد دوست بودم. او برایم مواد تهیه می کرد. آن روز هم به خانه اش رفتم تا از او مواد بگیرم و بکشم. وقتی مواد کشیدیم و مشروب خوردیم محمد قصد داشت که من را مورد آزار و اذیت قرار دهد. من هم برای دفاع از خوم با چاقو او را کشتم.

با اعتراف این دختر پرونده وی پس از صدور کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد. وی صبح امروز در جلسه محاکمه خود بار دیگر این قتل را به گردن گرفت و به هیات قضایی گفت: من قصد کشتن او را نداشتم و فقط از خودم دفاع کردم.

پس از اظهارات این دختر هیات قضایی دادگاه کیفری وارد شور شدند تا در این خصوص حکم نهایی را صادر کنند.


  اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران