اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نقص فنی «هوو» 8 قربانی گرفت



جزئیات تصادف هوو با 4 خودرودر محور قوچان

جزئیات تصادف مرگبار هوو با 4 خودرو

نقص فنی «هوو» 8 قربانی گرفت

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر جزئیات امدادرسانی به تصادف مرگبار یک دستگاه تریلر هوو با اتوبوس و سه خودروی سواری دیگر را شرح داد.

حسین درخشان در گفت‌وگو با  ایسنا ، با بیان اینکه در ساعت 17:48 جمعه وقوع یک فقره تصادف در محدوده "درگز" در محور قوچان از سوی اورژانس به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای این منطقه اعلام شد، گفت: با توجه به نوع گزارش دریافتی مبنی بر برخورد چندین دستگاه وسیله‌نقلیه، چهار تیم امدادی شامل 12 امدادگر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور امدادگران در صحنه حادثه مشخص شد که یک دستگاه تریلر با یک دستگاه اتوبوس و سه دستگاه سواری پراید برخورد کرده است، گفت: امدادگران عملیات رهاسازی محبوس‌شدگان را آغاز و 15 تن را از مرگ حتمی نجات دادند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه این حادثه 25 مصدوم بر جای گذاشت که جملگی توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت: در این حادثه 30 تن دچار حادثه‌دیدگی شدند که 25 تن از آنان مصدوم شده بودند.

به گزارش ایسنا، همچنین بنابر اعلام پلیس‌راه استان خراسان‌رضوی، بر اثر تصادف بین یک دستگاه تریلر هوو، یک دستگاه اتوبوس بنز و سه دستگاه سواری پراید در کیلومتر 30 جاده قوچان به درگز، هشت تن کشته شدند که کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را بروز نقص فنی حادث در سیستم ترمز تریلر هوو اعلام کردند. 

/ایسنا


ویدیو مرتبط :
ایمنی لیفتراک (نقص فنی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نقص فنی در هواپیمای اصفهان - بندرعباس



 

 نقص فنی در هواپیمای اصفهان - بندرعباس

 

 هواپیمای اصفهان - بندرعباس پس از چند دقیقه پرواز مجددا به فرودگاه اصفهان بازگشت و به زمین نشست .

به گزارش واحد مرکزی خبر، مدیرعامل فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان با بیان اینکه این هواپیما از نوع فوکر 100 که 100 نفر مسافر داشت، گفت: خلبان این هواپیما برای رفع نقص فنی به زمین نشسته ولی حالت اضطراری اعلام نکرده است.

قاسم زاده افزود: این هواپیما پس از رفع نقص احتمالی دوباره به سمت بندرعباس پرواز می کند.

پرواز393 هواپیمائی ایران ایرقرار بود ، ساعت پرواز 19:20 به سمت بندرعباس پرواز کند..... / واحد مرکزی خبر