اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نقص فنی هواپیما را به مشهد بازگرداند


پرواز شماره 6289 شرکت هواپیمایی تابان که قرار بود امروز دوشنبه پس از ترک فرودگاه مشهد در تبریز فرود آید به دلیل نقص فنی به مشهد برگشت.

خبرگزاری ایرنا: پرواز شماره 6289 شرکت هواپیمایی تابان که قرار بود امروز دوشنبه پس از ترک فرودگاه مشهد در تبریز فرود آید به دلیل نقص فنی به مشهد برگشت.

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در این خصوص به خبرنگار گفت: این پرواز قرار بود ساعت 9:30 مشهد را ترک کند که با تاخیر در ساعت 10:05 انجام شد اما از نیمه راه در محدوده فضای هوایی سبزوار به دلیل نقص فنی به مشهد بازگشت.

حسن جعفری بدون توضیح در خصوص نوع نقص فنی، افزود: مسافران این پرواز در بازگشت به فرودگاه مشهد توسط شرکت مسافربری ذیربط پذیرایی شدند و برنامه ریزی برای پرواز جایگزین انجام گرفت.

وی ادامه داد: 36 نفر از این مسافران بلیطهای پرواز را لغو کردند اما 154 مسافر دیگر با پرواز جایگزین ساعت 18:45 مشهد را به مقصد تبریز ترک کردند.

فرودگاه مشهد پس از مهرآباد دومین فرودگاه پر ترافیک کشور است. در شرایط عادی 180 پرواز و در ایام پیک تا 240 پرواز ورودی خروجی در این فرودگاه بین المللی انجام می شود.


ویدیو مرتبط :
نقص فنی هواپیما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نقص فنی هواپیما، مسافران را به آشیانه برد!


خلبان علت این اتفاق را نقص فنی در یکی از موتورهای هواپیما اعلام کرد و مدعی شد که باید منتظر بمانیم تا متخصصین نقص فنی را مرتفع کنند. اما هواپیما با همه مسافران به آشیانه منتقل شد و همچنان بلاتکلیف هستیم.

خبرگزاری فارس: پرواز 262 ایران‌ایر که قرار بود ساعت 11:05 دقیقه از فرودگاه مهرآباد عازم مشهد مقدس شود، بعد از حدود 3 ساعت تأخیر، لحظاتی قبل از خروج از باند پرواز، متوقف شد.

آقای خانعلی یکی از مسافران این پرواز گفت: ابتدا به ما گفتند که پروار با یک ساعت تأخیر انجام می‌شود اما این تأخیر بیش از 2 ساعت به طول انجامید و دیگر کسی پاسخگو نبود.

وی ادامه داد: سرانجام حدود ساعت 13:30 هواپیما حرکت خود روی باند پرواز را آغاز کرد اما در انتهای باند و لحظاتی قبل از جدا شدن از باند، ناگهان سرعت هواپیما کم شد و در نهایت ایستاد.

این مسافر افزود: خلبان علت این اتفاق را نقص فنی در یکی از موتورهای هواپیما اعلام کرد و مدعی شد که باید منتظر بمانیم تا متخصصین نقص فنی را مرتفع کنند. اما هواپیما با همه مسافران به آشیانه منتقل شد و همچنان بلاتکلیف هستیم.

خانعلی افزود: تا این لحظه همه مسافران درون هواپیما نگه داشته شده‌اند و اجازه خروج به ما نمی‌دهند. هیچ مسئولی هم پاسخگوی این وضعیت نیست. مسافران نگران هستند و خدمه هواپیما تنها جوابی که به ما می‌دهند این است که همگی باید منتظر بمانیم.