اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نقص فنی در پرواز تهران ــ بغداد ایران‌ایر


مدیرکل فرودگاه امام خمینی (ره) با تاکید بر این‌که هیچ سانحه برای پروازهای این فرودگاه طی امروز روی نداده است، گفت: تنها پرواز تهران-بغداد بود که هواپیما ۱۰ دقیقه پس از برخاستن به دلیل نقص فنی در فرودگاه به زمین نشست.

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل فرودگاه امام خمینی (ره) با تاکید بر این‌که هیچ سانحه برای پروازهای این فرودگاه طی امروز روی نداده است، گفت: تنها پرواز تهران-بغداد بود که هواپیما ۱۰ دقیقه پس از برخاستن به دلیل نقص فنی در فرودگاه به زمین نشست.

حمیدرضا سیدی در گفت‌وگویی اظهار کرد: پرواز شماره 3401 ساعت 18 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به مقصد بغداد به دلیل اعلام نقص فنی از سوی خلبان در ساعت 18 و 55 دقیقه در فرودگاه امام خمینی به زمین نشست.

وی تصریح کرد:‌هم‌اکنون کادر فنی مشغول بررسی و رفع نقص هواپیما هستند که در صورت رفع نقص، مسافران با همین پرواز به بغداد منتقل می‌شوند.

وی ادامه داد: چنانچه نقص فنی این هواپیما  نیاز به بررسی بیشتر یا تعویض قطعه داشته باشد مسافران با یک پرواز جایگزین به مقصد منتقل خواهند شد.

وی با تاکید بر این‌که خوشبختانه هیچ سانحه و مشکل خاصی در خصوص نقص فنی هواپیمای ایران ایر به وجود نیامده است، یادآور شد: هیچ سانحه‌ای در فرودگاه امام خمینی برای پروازها رخ نداده و همه پروازها به موقع و بدون هیچ مشکلی انجام شده است.


ویدیو مرتبط :
تهران مشهد تهران ، پرواز با An-74 پویا ایر ( sam chui )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرواز تهران - قشم دچار نقص فنی شد


پرواز روز گذشته شرکت هواپیمایی ماهان از تهران به مقصد قشم پس از گذشت یک ساعت از زمان پرواز با اعلام نقص فنی دوباره به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

خبرگزاری مهر: روز گذشته پرواز تهران - قشم شرکت هواپیمایی ماهان پس از بلندشدن از فرودگاه مهرآباد و باگذشت یک ساعت از زمان پرواز به دلیل نقص فنی دوباره به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

این پرواز که قرار بود در ساعت 6 و 10 دقیقه تهران به مقصد قشم ترک کند با نزدیک شدن به فرودگاه قشم اعلام کرد که به دلیل نقص فنی در سیستم هیدرولیک امکان ادامه پرواز را ندارد و باید به فرودگاه مهرآباد بازگردد.

پس از بازگشت این هواپیما به تهران به مسافران اعلام شد که پس از 45 دقیقه دوباره هواپیما به مقصد قشم پرواز می کند. یکی از مسافران این پرواز در تماس با خبرگزاری مهر اعلام کرد: پس از اینکه هواپیما دوباره به تهران بازگشت و زمانی که ازدست داده بودیم برخی از مسافران از سوارشدن دوباره به هواپیما منصرف شدند.