اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نقش پلیس در انتخابات به روایت رئیس پلیس


رئیس پلیس کشور از برخورد با حاشیه های انتخاباتی خبر داد و گفت: اگر بابت خون های ریخته شده در فتنه 88 می خواستیم با فتنه گران برخورد کنیم، آنها باید تاوان بیشتری می پرداختند.

خبرگزاری مهر:  رئیس پلیس کشور از برخورد با حاشیه های انتخاباتی خبر داد و گفت: اگر بابت خون های ریخته شده در فتنه 88 می خواستیم با فتنه گران برخورد کنیم، آنها باید تاوان بیشتری می پرداختند.

سردار اسماعیل احمدی مقدم روز چهارشنبه در استان مرکزی اظهار داشت: حکومت اسلامی ما همان حکومت دوران امام علی (ع) است ولی با این تفاوت که در آن زمان مردم قدر امام علی(ع) را ندانستند ولی در این زمان همان گونه که امام راحل (ع) در وصیت نامه شریف خود بدان اشاره کردند و خدا را شاهد می گیرند ، مردم ما آگاه تر، بصیرتر، هوشیار تر، صبور تر، مقاوم تر ، مومن تر و بهتر از مردم آن دوران هستند.


وی با تاکید بر پیچیدگی رسانه ها و دسیسه های دشمن در جامعه امروز افزود: امروزه رسانه های رنگارنگ، پیچیده تر از هر دوران به تخریب باورهای دینی و تخریب افکار عمومی مشغولند و به وسیله قدرت سیاسی از دیگر نقاط جهان بر مسائل اقتصادی دیگر کشور ها تاثیر می گذارند.

فرمانده نیروی انتظامی  یادآور شد: قدرت های بزرگ در برابر ایران زانو زده و کشور ما نقطه امیدی برای دیگر ملت های جهان شده است.

وی ولایت را نکته کلیدی در حکومت اسلامی ایران برشمرد و گفت : آن موضوعی که سبب شده ایران اسلامی از انقیاد قدرت های بزرگ خارج شود ، موضوع ولایت است .

وی ادامه داد:در زمان امیر المومنین (ع) آن هایی که ادعا می کردند در مسیر قرآنند ایشان را به 3 جنگ تلخ وادار کردند و در برابر علی (ع) صف آرایی کرده و تشخیص ندادند که او قرآن ناطق است و حکم خدا از طریق اهل بیت تفسیر می شود.

سردار احمدی مقدم در ادامه سخنان خود به موضوع انتخابات نیز پرداخت و گفت : گام های اول انتخابات برداشته شد ، افرادی ثبت نام کردند و خود را در معرض آزمایش قرار دادند و همه نیز به قانون مداری و قانون محوری نیز اعتراف و تا كنون نیز به قانون تمكین كردند و امید است در ادامه راه نیز به همین گونه رفتار كنند.

وی افزود : در این دوره از انتخابات ، كاندیداهایی برای همه سلایق جامعه با سوابق اجرایی و كارنامه هایی در عرصه خدمت به مردم در پست های مختلف حضور دارند كه مردم نیز به خوبی آنها را شناخته و می توانند كاندیدای مورد نظر خود را انتخاب كنند.

سردار احمدی مقدم به عدم مداخله ناجا در جریان انتخابات تاكید كرد و بیان داشت : نیروی انتظامی ، در كنار سایر دستگاه های امنیتی نه تنها مداخله ای در جریان انتخابات نداشته و به نفع و ضرر كسی چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه در شوراها حركت نمی كند بلکه تمامی كاركنان نیز به منظور پرهیز از هر گونه شائبه با دستور العمل ها و نظارت ها ی محكم، از این دخالت منع شده اند.

وی با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی و دستگاه های متولی امنیت در برقراری انتخاباتی آرام گفت : نیروی انتظامی در تمامی لحظات چه در جریان قبل از انتخابات و تبلیغات، حین انتخابات و زمان اعلام نتایج آمادگی داشته و در كنار تمامی دستگاه های امنیتی از جمله نیروهای بسیج، وزارت كشور ، وزارت اطلاعات و با پشتیبانی دستگاه قضایی و سایر نیروهای مسلح و كسانی كه در این صحنه مسئولیت دارند تمام توان خود را برای امنیت انتخابات به كار  برد.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه گام های اول انتخابات برداشته شده است، گفت: با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را در پیش داریم می توان، این انتخابات را با بیش از 67 هزار شعبه اخذ رای، وسیع ترین انتخابات ایران در طول تاریخ قلمداد کرد.

احمدی مقدم با اشاره به اینكه تا مرحله نهایی كه نتایج اعلام خواهد شد نیروی انتظامی با آمادگی كامل، این امنیت را تامین خواهد كرد، بیان داشت: نیروی انتظامی با همكاری مردم مراقب است كه هیچ حاشیه ای در انتخابات بوجود نیاید تا در كمال آرامش و امنیت شاهد تكرار حماسه و ثبت پیروزی و موفقیت دیگری باشیم.

وی تاكید كرد : این حماسه قطعا مشت محكمی بر دهان دشمنان كشور است، چرا كه فتنه گران، حماسه بزرگ سال 88 را که به یك حادثه تلخ تبدیل كردند، توسط دست ها ی خارجی هدایت می شدند.

احمدی مقدم گفت: امروز هدایت كنندگان فتنه های داخلی و عناصر میدان به عنوان یك شبكه برای دستگاه های امنیتی واضح و آشكار هستند و چمهوری اسلامی با نظر لطف و عنایت رهبری با فتنه گران برخورد كرد و به آنان اجازه داد در سایه نظام زندگی كنند.

فرمانده نیروی انتظامی تاكید كرد: اگر می خواستیم بابت خون هایی كه ریخته شد و هتك حرمتی كه از نظام شد ، فقط قانون را ملاك قرار دهیم، برخورد ها باید خیلی شدید تر می شد ولی به بركت لطف و عنایت رهبری آنها در سایه این نظام زندگی می كنند.

وی ادامه داد : امید بود فتنه گران توبه كنند و رسما گام اول توبه، پذیرش گناهان گذشته است چرا که آن حماسه بزرگ را به یك حادثه تلخ برای سوء استفاده و فشار بر مردم تبدیل کردند ولی خوشبختانه كشور از آن شرایط سخت عبور كرد و امروز شرایط كشور به هیچ وجه با آن روز قابل قیاس نیست و واقعا آن فتنه تكرار نخواهد شد چرا كه مردم آگاهند و تمامی دستگاه ها امروز آمادگی كامل دارند و همچنین تاكتیك ها و روش های مقابله با دشمنان شناخته شده است .


ویدیو مرتبط :
رقص پلیس ها / 7 پلیس رقاص بامزه / پلیس های باحال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئیس پلیس پیشگیری ناجا:‌ هیچ مورد امنیتی درباره انتخابات مجلس گزارش نشده است



 اخباراجتماعی  ,خبرهای اجتماعی,پلیس پیشگیری ناجا

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت : مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظم و امنیت کامل برگزار شد.

به گزارش ایسنا،‌سردار محمد شرفی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجایی که انتخابات در برخی حوزه ها به مرحله دوم کشیده شده، 138 داوطلب نمایندگی برای کسب 69 کرسی باقیمانده در مجلس دهم، روز جمعه دهم اردیبهشت در 22 استان کشور به رقابت پرداختند.

وی ایجاد اختلاف بین اقوام، گروه ها، تشکل های مختلف و اقدام های تحریک آمیز را از اهداف دشمنان نظام در کاهش مشارکت مردم در انتخابات برشمرد و افزود : رصد مستمر تحرکات معاندان، تهیه برآوردها، اشرافیت اطلاعاتی ، اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم ، هماهنگی و همکاری بین سازمان ها و دستگاه های مختلف کشوری ، لشکری ، لطف و عنایت ویژه خداوند متعال، از عوامل برگزاری انتخاباتی امن است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا بیان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر اساس وظایف قانونی و ذاتی در این مرحله نیز با بکارگیری نیروهای کارآمد، امنیت مرحله دوم انتخابات را فراهم کرد.

وی ادامه داد : در این مرحله نیز مشارکت مردم بسیار مناسب و گسترده بود و این مشارکت موجب خرسندی دوستداران نظام و انقلاب و خشم دشمنان شد.

وی با بیان اینکه مردم بار دیگر با حضور گسترده در انتخابات به مقام معظم رهبری لبیک گفتند، افزود : نیروی انتظامی پس از اعلام لزوم برگزاری مرحله دوم انتخابات در برخی مراکز، در راستای تحقق این مهم با آمادگی کامل حضور داشت.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: نیروی انتظامی با تمام ظرفیت و تعامل با دستگاه های امنیتی توانست وظیفه خود را به خوبی ایفا کند و تا این ساعت بر اساس گزارشات واصله هیچ مورد امنیتی در سراسر کشور نداشته ایم.

براساس گزارش سایت پلیس، شرفی بیان کرد: همکاران ما در پای صندوق های رأی تا پایان شمارش آرا حضور داشتند.

وی ضمن تشکر از آحاد مردم برای حضور و همکاری خوب با نیروی انتظامی اضافه کرد : از همکارانمان نیز به دلیل همت و حضور خوب برای برگزاری انتخاباتی امن تشکر می کنم.