اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نقش میرحسین موسوی، خاتمی و بهزاد نبوی در نوشاندن جام زهر به امام در نطق اسماعیل کوثری!



نقش میرحسین موسوی، خاتمی و بهزاد نبوی در نوشاندن جام زهر به امام

اشاره به نقش میرحسین موسوی، خاتمی و بهزاد نبوی در نوشاندن جام زهر به امام در نطق اسماعیل کوثری

نماینده تهران خواستار هوشیاری رییس مجلس و رییس جمهور منتخب در دعوت از میهمان روز تحلیف شد.

به گزارش خبرآنلاین، اسماعیل کوثری نماینده تهران در نطق میان دستور امروز خود با اشاره به سالروز پذیرش قطعنامه 598، گفت: این روزها سالگرد عملیات قادر و مرصاد و پذیرش قطعنامه 598 است و  ضروری است به اصل و محتوای آن بیشتر پرداخته شود تا کسانی که به ظاهر مسئولیت می‌گیرند و خواست، نظر و آیندهشان را مقدم بر خواست و نظر رهبری می‌دانند، سر رشته امور را در دست نگیرند.

وی افزود: رزمندگان اسلام از روز اول با دست خالی وارد صحنه نبرد شدند و با دشمن تا دندان مسلح و قسم خورده صف آرایی کردند و پیروزی‌های بزرگی را کسب کردند. اما زمانیکه برخی مسئولان خسته شده و به دنیاطلبی بیشتر تمایل پیدا کرده بودند، وقتی امام فرمانی را صادر می کردند، به شکل دیگری تعبیر و تفسیر می کردند.

اهم اظهارات عضو کمیسیون امنیت ملی را بخوانید؛
* مثلا امام می فرمودند که اگر من بودم اولین ناو آمریکایی که وارد خلیج فارس می‌شد را می زدم، رزمندگان اسلام هم آماده شده بودند تا به طرف ناو آمریکایی حرکت کنند، اما دستوری صادر نشد! از طرف دیگر فرماندهان و رزمندگان درخواست می کردند که وزرا و مسئولان در جبهه حضور پیدا کنند و باعث تقویت روحیه رزمندگان شوند، اما نه تنها امکانات به هیچ وجه اضافه نشد، بلکه وقتی دولت به ظاهر در ستاد کل قوا مسئولیت گرفت، موجب پذیرش قطعنامه شد و جام زهر را به حضرت امام نوشاندند.

*رییس ستاد آقای موسوی گفت پول نداریم، معاونت پشتیبانی و لجستیک یعنی آقای بهزاد نبوی گفت امکانات نداریم، معاونت تبلیغات و روابط عمومی یعنی آقای خاتمی گفت مردم خسته شده اند و دیگر تمایلی به جبهه ندارند! لذا نه تنها مشکلی را حل نکردند بلکه همین اظهارنظرها باعث شد که امام قطعنامه را بپذیرد و جام زهر را بنوشد.

* حضرت امام احتمال تجازو مجدد دشمن را می داد فرمودند که از دشمن نباید غافل شد، لذا توسط ائمه جمعههای سراسر کشور مخصوصا مقام رهبری از مردم خواستند به سوی جبهه‌ها حرکت کنند و حضور خودشان را نشان دهند. آنچنان مردم سیل آسا به سوی جبهه ها روانه شدند که همین حضور نشان داد مسئولین دولتی مردم را نمی شناختند و تحلیل غلط ارائه می نمودند. دیدم که در جایی دیگر از قول سید احمد آقا آمده که امام فرموند اگر می دانستم مردم اینگونه به جبهه ها می آیند قطعنامه را قبول نمی کردم.

*میخواهم این نتیجه را بگیرم که همین آقایان چنین قطعنامه را به امام تحمیل کردند و بعد از آن، همین آقایان با تفکر اصلاح طلبی  جبهه سبز فتنه‌های سال 78 و 88 بر علیه مردم و رهبری طراحی کردند. با درایت رهبری و حضور مردم در روز 9 دی 88 مانند عملیات مرصاد این توطئه داخلی و خارجی سرکوب شد.

*حال سوال این است که اینها نباید در برابر اعمال ناشایست خود پاسخگو و خجالت زده باشند؟ چرا این همه توطئه ها در ضربه زدن به نظام اسلامی، در جام زهر نوشاندن به حضرت امام، به آشوب کشاندن تهران در سال 78 و با کفش نماز خواندن دختر و پسرها در کنار هم و آتش زدن عکس امام و پایکوبی در روز عاشورا و ... را فراموش کردهاند؟ لذا خدمت رییس جمهور منتخب و آقای لاریجانی رییس مجلس پیشنهاد و تاکید دارم که هوشمندانه در روز تحلیف عمل کنند و از افراد فعال و ساکنین در فتنه 88 دعوت به عمل نیاورند تا این امیدواری جامعه عمل پوشانده شود.

*آمریکا و رژیم اشغالگر قدس یعنی اسرائیل بدانند با آگاهی مردم منطقه دیگر خواب راحتی نخواهند داشت. نمونه آن کشور سوریه که می خواستند در عرض دو ماه آنجا را اشغال کرده و کار را تمام کنند، اما این روزها احساس خطر کردند و همان تروریست هایی که به خاطر انفجار برج های دوقلو در نیویورک می خواستند از بین ببرند را به صحنه نبرد سوریه فرستادند و با حمایت دلارهای کشورهای عربی، ولی در نهایت با شکست های پی در پیای که به این تروریست ها تحمیل شده است، باید پا به فرار بگذراند.

* اتحادیه اروپا بداند با اقدام اخیرش در درج نام حزب الله در لیست تروریست‌ها همه جوامع مسلمان به خباثت آنها را بهتر شناخته اند، آنها نیز مانند سیاستمداران آمریکا زمین خورده صهیونیست ها شده اند و بدانند که ضرر بزرگی شامل حالشان خواهد شد.

* نمایندگان در نطق شان دائما از تهران مرفه صحبت می کنند در حالیکه باید بگویم در برخی نقاط تهران ساکنان دچار مشکلات عدیده هستند اما چون اکثر نمایندگان شهرستان ها در شمال تهران سکونت پیدا کرده اند اطلاعی از مشکلات نقاط دیگر تهران ندارند./خبرآنلاین

 

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
نوشاندن جام زهر دوم به امام خامنه ای / روایت رایفی پور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام مخالفت میرحسین موسوی با محمد خاتمی: من رأی ندادم



موسوی , زهرا رهنورد , انتخابات , سیدمحمدخاتمی

 

پایگاه اینترنتی شبکه "العربیه" (Alarabiya) چهارشنبه 7مارس (17اسفند) به نقل از سایت "کلمه" خبر داد: «موسوی و همسرش زهرا رهنورد در منزل یکی از دختران خود با فرزندانشان دیدار و در مورد انتخابات اخیر گفتگو کردند. موسوی در این دیدار با اشاره به شرایط موجود تأکید کرده که در انتخابات شرکت نکرده و رأی نداده است. خانم رهنورد نیز در این دیدار تأکید کرده که در روز انتخابات رأی نداده است.»

وب سایت العربیه همچنین نوشت: «دختران موسوی تأکید کرده اند که پدر و مادرشان از سلامت کامل برخوردار بوده اند.»

در انتهای گزارش یادشده آمده است: «میرحسین موسوی هرچند با محدودیت های زیادی از نظر دسترسی به اطلاعات و اخبار روبرو است اما در جریان اخبار جاری کشور بوده است.»!!

این در حالی است که سیدمحمدخاتمی به عنوان یکی از همراهان و حامیان اصلی میرحسین موسوی در فتنه 88، روز جمعه 12اسفند 90 در انتخابات شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت. پس از آن، رسانه های حامی جریان اصلاحات و پدیده موسوم به جنبش سبز، در عرصه های تصویری، مکتوب و مجازی به صحنه نزاع کلامی مخالفان و حامیان خاتمی مبدل شدند. خاتمی در توجیه شرکت خود در انتخابات اعلام کرد که اهل قهر با نظام نیست و -بر خلاف آنچه پیش تر به تلویح گفته بود- هرگز انتخابات را تحریم نکرده است. اما توضیحات او نتوانست جز عده اندکی از نزدیکانش را قانع کند.

تا جایی که "گویانیوز" در مورد رأی دادن خاتمی و اینکه عمل او به معنای تکذیب ادعای میرحسین موسوی مبنی بر تقلب در انتخابات 1388 است، نوشت: «آنچه در نهایت اتفاق افتاد، این بود که "سیدمحمدخاتمی" رئیس جمهور دوران اصلاحات و چهره محوری جریان اصلاحات، از معترضان به نتایج انتخابات دهم ریاست جمهوری و یکی از رهبران ادعایی جنبش سبز، در انتخابات شرکت کرد، رأی خود را به صندوق انداخت و بدین ترتیب کل مدعای خود و جریان مبتنی بر تقلب در انتخابات گذشته را نفی کرد.»

اکنون، انتشار خبر رأی ندادن موسوی و بازتاب وسیع آن در رسانه های طیف اصلاح طلب و اپوزیسیون خارج نشین، عکس العمل سرخوردگان بازی تحریم در راستای انتقام گیری از سیدمحمدخاتمی ارزیابی می گردد..../جام نیوز