اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نقش رسانه ها در ارتقای سطح آگاهی خانواده نسبت به مواد مخدر كلیدی است



 

 

مواد مخدر

 

تهران - مدیركل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: نقش رسانه ها و جامعه خبری كشور در ارتقای سطح آگاهی خانواده ها نسبت به عواقب، پیامد و تهدیداتی كه از جانب مواد مخدر وجود دارد، كلیدی است.

 

نقش رسانه ها در ارتقای سطح آگاهی خانواده نسبت به مواد مخدر كلیدی است

 

'مسعود زاهدیان' در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در مصلای امام خمینی (ره) افزود: اصحاب رسانه می توانند هشدارهای لازم را در قالب خبر و گزارش به مردم در مورد مصرف مواد مخدر و اثرات مخرب آن بر بدن و روح ارایه كنند.

 

وی با بیان اینكه پیشگیری از مصرف مواد مخدر و مقابله با ورود آن به كشور بدون همكاری رسانه ها امكانپذیر نیست، گفت: خبرنگاران همچنین می توانند با درج مطالب پر محتوا درباره عملكرد مسوولان و دست اندركاران در بخش مبارزه با مواد مخدر و تكمیل پروژه ها و فعالیت یگان های انتظامی مستقر در مرزها، خبرهای خوب و امیدواركننده را در اذهان عمومی انعكاس دهند.

 

زاهدیان ادامه داد: آنان باید فعالیت های لحظه به لحظه ما در ستاد مبارزه با مواد مخدر را رصد كنند و با در نظر گرفتن اقدامات انجام شده، نقد عادلانه و منصفانه ای را به جامعه ارایه كنند.

 

هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها كه از سوم آبان ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران آغاز به كار كرد تا دهم آبان ماه جاری در این محل برپا است. این نمایشگاه در روزهای یاد شده از ساعت 9 تا 20 برای بازدید عموم دایر است./ایرنا


ویدیو مرتبط :
جولان قاچاقچی های مواد مخدر در سطح شهر در برنامه مصیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانواده خلافکار با کلکسیونی از جرایم/ دزدی از فروشگاه های لباس زنانه تا فروش انواع مواد مخدر



اخبار حوادث - خانواده خلافکار با کلکسیونی از جرایم/ دزدی از فروشگاه های لباس زنانه تا فروش انواع مواد مخدر

با تلاش ماموران کلانتری گرمدره کرج اعضای باند خانوادگی سارقان مغازه‌ها با کلکسیونی از جرائم شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ سید حسین سید حقیقی فرمانده انتظامی شهرستان کرج در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت چند نفر در امر خرید و فروش مواد مخدر و سرقت در منطقه گرمدره پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری گرمدره قرار گرفت.

وی ادامه داد: برابر اظهارات اهالی محل مشخص شد که یکی از واحد های آپارتمانی محل رفت و آمد افراد مشکوکی است که اقدام به نقل و انتقال اجناس مختلف از جمله لوازم منزل، قطعات خودرو و یا اشیاء قیمتی کرده و یا اینکه با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید اقدام به فروش مواد می‌کنند.

سرهنگ سید حقیقی تصریح کرد: ماموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع، بلافاصله وارد عمل شده و پس از شناسایی واحد آپارتمانی مورد نظر و هماهنگی مقام قضایی به آن مکان اعزام و پس از ورود به منزل متهمان در بازرسی از آنجا مقدار ۲۰ گرم مواد روانگردان شیشه، مقدار ۷۰ سانت کراک، تعداد ۲۰ عدد پایپ، دو عدد ترازوی توزین مواد مخدر، گوشی تلفن همراه، مقادیری تجهیزات سرقتی داخل خودرو و تعدادی لباس زنانه سرقتی کشف شد.

وی افزود: متهمان پس از دستگیری و انتقال به کلانتری اعتراف کردند که با تشکیل یک باند سه نفره متشکل از دو نفر مرد و یک زن که با یکدیگر نسبت خانوادگی داشتند از کارگاه‌ها و مغازه‌های فروش و تولید لباس زنانه سرقت کرده و آن‌ها را در اطراف کرج به فروش می‌رسانند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج خاطر نشان کرد: متهمان علاوه بر دپو و فروش اموال مسروقه اقدام به تهیه و فروش مواد مخدر در منطقه گرمدره می‌کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران