اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نقشه گوگل برای بچه های زیر 12 سال


گوگل سرانجام بعد از هشت سال کار روی پروژه جستجوگرهای کودکان، این پروژه را تکمیل کرده و بزودی نسخه زیر ۱۲ سال را نیز معرفی می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: گوگل بعد ازهشت سال فعالیت روی پروژه کودکان، ظاهرا توانسته به دستاوردی در این زمینه برسد و براساس گزارش نشریات آمریکایی باید به زودی منتظر عرضه گوگل کودکان باشیم.

البته احتمال شکست این پروژه با عدم انطباق اهداف وجود دارد و برای تحلیل‌های دقیق‌تر باید منتظر معرفی آن نشست.

با توجه به اینکه هنوز مشخص نیست چرا گوگل روی همچین پروژه‌ای سرمایه‌گذاری کرده است اما احتمالا "گوگل کودکان" نسخه‌های جدیدی از کروم و یوتیوب را معرفی می‌کند. با این حال باز هم مشخص نیست دقیقا چه تولیداتی در این زمینه ارائه خواهد شد و چه زمانی می‌توان از آن استفاده کرد.

گوگل این پروژه را برای کودکان زیر 12 سال در نظر گرفته تا حریم آنها در فضای مجازی حفظ شود و علاوه بر آن ابزاری در اختیار والدین قرار می‌دهد تا به کنترل رفتار کودکان بپردازند.

ظاهرا براساس گفته‌های مدیر این پروژه، گوگل منتظر جنجال (واکنش‌های انتقادی) بر سر چنین پروژه‌ای نیز هست اما تأکیدش همچنان بر حمایت از حقوق بچه‌ها خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
اضافه شدن سرویس نقشه گنج به نقشه گوگل!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جعل معدل لیسانس از ترس پدر/ نقشه دختر دانشجو پس از 12 سال لو رفت



اخبار,اخبارحوادث,جعل

دختر جوانی که از ترس پدرش معدل مدرک تحصیلی‌اش را جعل کرده بود، پس از ۱۲ سال نقشه‌اش لو رفت و دستگیر شد.

چندی پیش نماینده یکی از دانشگاه‌های تهران با مراجعه به دادسرای ناحیه ۵ تهران در شکایتی گفت: یکی از دانشجوی دانشگاه ما پس از قبولی در مقطع کار‌شناسی ارشد و بعد از استعلام مدرک مشخص شد که او ۴ نمره از معدل لیسانسش را جعل کرده است.

با اعلام این شکایت و بررسی مدرک تحصیلی این دانشجو مشخص شد که این زن ۱۲ سال پیش وقتی از دانشاه فارق التحصیل شده بود، به طرز ماهرانه‌ای معدل ۱۴ خود را به ۱۸ تغییر داده بود.

دختر دانشجو خیلی زود دستگیر شد و در بازجویی‌ها با اعتراف به جرم خود به ماموران گفت: وقتی مدرک لیسانسم را با معدل ۱۴ گرفتم از ترس پدرم نمره‌ام را به خانواده‌ام نگفتم.‌‌ همان زمان تصمیم گرفتم معدلم را بالا ببرم تا پدرم مرا دعوا نکند. برای همین نمره معدلم را از ۱۴ به ۱۸ تغییر دادم به طوریکه کسی متوجه نشد. اما فکرش را نمی‌کردم که بعد از گذشت این همه سال کسی متوجه این موضوع شود.

بعد ازاعترافات این دختر، از سوی بازپرس برای وی به اتهام جعل قرار قانونی صادر شد. ‎

 

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران