اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نقشه پسر دخترنما برای شکار مردان


یک کارگر کم‌سواد نقش دختر را بازی می‌کرد تا مردان را در «تانگو» شکار کند.

روزنامه ایران: یک کارگر کم‌سواد نقش دختر را بازی می‌کرد تا مردان را در «تانگو» شکار کند.

سرهنگ «علی شفیعی» رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه گفت که یک مرد با در دست داشتن شکایت قضایی به پلیس مراجعه و از مزاحمت و اخاذی اینترنتی شکایت کرد.

وی افزود: شاکی در تحقیقات ابتدایی گفت که از طریق شبکه اجتماعی تانگو با شخصی با عکس و نام دختر که حاضر به انجام ازدواج موقت بوده آشنا شده و پس از مدتی این دختر اعتماد وی را جلب کرده و در پی آن تعدادی عکس و اطلاعات خصوصی بین آنان رد و بدل شده است و در ادامه آن شیاد بیان داشته در صورتی که پول به حسابش واریز نکند تصاویرش را در اینترنت منتشر خواهد کرد.

سرهنگ «شفیعی» در ادامه اظهار کرد: پلیس با یک‌سری اقدامات سایبری شبانه‌روزی و بررسی صفحه زن مرموز، مظنون را که پسری جوان، با مدرک سیکل و شغل کارگری بود در یکی از شهرهای استان کرمانشاه شناسایی کرد و این مرد زن‌نما با هماهنگی قضایی دستگیر شد.


ویدیو مرتبط :
دستگیری پسر دخترنما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای نقشه‌های سیاه برای شکار دختران عاشق پیشه/ پسر شیطان صفت به فیلم‌برداری و قتل قربانیان خود اعتراف کرد



یک کارآگاه جنایی یکی از ماموریت‌های ضمن خدمتش را به عنوان یک خاطره بازگو کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،سال‌ها پیش دختری در شهرستان خوی با تلفن با نا‌شناسی آشنا می‌شود و پس از مدتی تلفنی فریب خورده و به قصد ازدواج، خوی را ترک کرده و به مراغه رفته بود که پسر نا‌شناس پس از سوءاستفاده از او؟، نامبرده را ترک کرده بود و پرونده آن به پلیس آگاهی ارجاع شد.

پس از دستگیری متهم با توجه به تحقیقاتی که انجام شده بود مشخص شد که نامبرده چندین زن و دختر را به این نحو اغفال کرده است و حتی از بعضی زنان فیلم تهیه کرده بود.

بعد از انتقال نامبرده به آگاهی در بازجویی های فنی و تخصصی و با استفاده از شگردهای پلیسش به متهم اعلام شد همه چیز را در موردت می‌دانیم؛ می‌دانیم چه زن‌هایی را اغفال کرده و به کجا برده و چه کارهایی انجام داده‌ای و چه بلاهایی را به سر آن‌ها آورده‌ای (منظور شناسایی قربانیان متهم بود) که یک‌دفعه متهم اعلام داشت: می‌خواهم همه واقعیت‌ها را بگویم که کاغذ و خودکاری بهوی داده شد و وی تمام اعترافات ود را نوشت.

در بهت و ناباوری مشاهده شده که به اغفال و قتل زنی در مراغه و بناب به همدستی دو تن از همکارانش  در بناب اعتراف کرده بود که با استعلام از بناب مفقودی مذکور تأیید شد و با دستگیری همدستانش قتل کشف شد.


 اخبار حوادث  -  باشگاه  خبرنگاران