اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نقشه شوم معتاد جاعل نقش‌ برآب شد



 

 

اخبار,حوادث,اخبار حوادث,اخبار و حوادث

 




 

سرهنگ مجید مرآت در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این‌باره گفت: درپی شكایت پیرمردی 75 ساله علیه فردی مبنی بر تصاحب مغازه‌اش، موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان ادامه داد: كارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان در بررسی‌های خود از تصاحب غیرقانونی از سوی متشاكی مطمئن و در این راستا به فرزند شاكی كه معتاد به هروئین بوده و زمینه این تصرف را فراهم كرده بود، مشكوك شدند.

 

به گفته مرآت، اكیپ‌های عملیاتی در سیر تحقیقات خود فرزند 43 ساله شاكی را دستگیر و در بررسی‌های خود متوجه شدند كه وی با اجرای آموزش داده شده از سوی خریدار، با حیله و فریب برای تهیه موادمصرفی خود، اسناد و مدارك لازم جعلی را جمع‌آوری كرده و با اخذ امضاء از پدرش كه فردی پیر و از كار افتاده بود، فروش‌نامه‌ای تنظیم و تحویل خریدار داده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان ارزش ریالی این مغازه را بالغ بر150 میلیون ریال ذكركرد و گفت: فرزند شاكی با دریافت مبلغ 10 میلیون ریال مغازه را به هم‌دست خود واگذار كرده است.

 

وی با بیان اینكه پسر شاكی و خریدار هر دو به اتهام كلاهبرداری دستگیر و با تشكیل پرونده به مقام‌قضایی معرفی شده‌اند گفت: این افراد به جرم كلاهبرداری و خرید مال غیر با قرار سیصد میلیون ریالی راهی زندان شدند.


ویدیو مرتبط :
یك باور غلط ؟؟؟؟ من معتاد نمی شوم !!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هاشمی رفسنجانی: دشمنان نقشه های شوم وسیعی برای ملت ایران کشیده اند



 

 

 

هاشمی رفسنجانی: دشمنان نقشه های شوم وسیعی برای ملت ایران کشیده اند

 

 

آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: اگر امروز پس از سه دهه، برای ارائه الگوی مناسب حکومت اسلامی مشکلاتی به چشم می آید، این امر به ذات معارف اسلام ارتباطی ندارد.

 

به گزارش خبرآنلاین رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با اعضای ستاد برگزاری دومین کنگره دانشجویی بزرگداشت شهیدان باکری، آرزوی حضرت امام (ره)، مبارزان و شهدای انقلاب اسلامی را برپایی حکومت بر مبنای اسلام ناب خواند و با اشاره به نیاز مردم دنیا به مکتب رهایی بخش اسلام و اهل بیت (ع) تصریح کرد:حضرت امام (ره) و یاران ایشان در مبارزه فکر می کردند اگر بتوانند الگوی مناسب و انسانی از اسلام در ایران پیاده کنند، قلوب مردم دنیا خود به خود به سمت معارف این دین رهایی بخش جلب خواهد شد.

در ادامه اهم سخنان آیت الله هاشمی رفسنجانی را بخوانید:

•روح اسلام و قرآن حرکت بر مبنای خواست و اراده مردم است. محور کار حضرت امام (ره) نیز در مبارزه با رژیم طاغوت و سپس تأسیس نظام جمهوری اسلامی همراهی با مردم و با کمک آنان براساس اسلام بوده است.

•حکومت امام اول شیعیان به پشتوانه درخواست مردم از ایشان بود .با توجه به مشکلاتی که پس از جنگ های متعدد در دوران خلافت ایشان برای مردم به وجود آمده بود، وقتی حضرت ملاحظه کردند که نارضایتی در مردم به وجود آمده، ۱۰ نفر از اصحاب خاص خود را مأمور کردند که در مجامع عمومی دلایل مشکلات را بیان و روشنگری کنند و این نشان از اهمیت بالای نظر و خواست مردم برای حضرت علی (ع) داشت.

•اگر امروز پس از سه دهه، برای ارائه الگوی مناسب حکومت اسلامی مشکلاتی به چشم می آید، این امر به ذات معارف اسلام ارتباطی ندارد، بلکه ناشی از سوءعملکرد ها و برداشت ها از اسلام و ارتباط با مردم است.

•اکنون نیاز داریم برای مقابله با نقشه های شوم وسیعی که دشمنان برای ملت ایران در سر دارند از همه نیرو ها، طیف ها و گروه های وفادار به نظام برای ایجاد وحدت و همدلی استفاده کنیم تا بتوانیم بر کید دشمنان فائق آییم.

•تقویت امید و اعتماد در میان اقشار گوناگون جامعه از نیازهای ضروری کشور است. امید است با آشکار شدن نتایج برخی اقدامات و عملکرد ها، راه صلاح و اصلاح در پیش گرفته شود..../خبر آنلاین