اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نقشه سازندگان انگری بردز برای بزرگسالان


بازی انگری بردز که پردانلودترین بازی رایگان هست، در سال ۲۰۰۹ عرضه شد و شرکت روویو تا حالا موفق نشده تجربه‌ی موفقیت تجاری و تبلیغاتی بازی انگری بردز را برای خودش تکرار کند.

مجله دیجی کالا - فرزانه احسانی مؤید: یکی از مدیران جدید «انگری بردز» (Angry Birds) قصد دارد توجه افراد بزرگسال را هم به این بازی جلب کند. او می‌خواهد نسخه‌های IP دیگری از این بازی عرضه کند که برای سایر گروه‌های سنی هم جذاب باشد.

نقشه سازنگان انگری بردز برای بزرگسالان

طبق گزارش «روویو» (Rovio)ٰ بازی انگری بردز از آغاز عرضه‌اش تا حالا ۴ میلیارد بار دانلود شده. روویو نام همان استارتاپ فنلاندی هست که انگری بردز را برای اولین بار معرفی کرده. در چند سال اخیر کسب و کار روویو چندان جالب نبوده، ۲۱۳ تا از کارمندان‌اش را در مهر ماه از دست داده و مدیر ارشد این شرکت هم آذر ماه آن‌جا را ترک کرد. حالا این شرکت فرد جدیدی را به تیم مدیریت خودش آورده است.


«ویلهلم تات» (Wilhelm Taht) که از دی ماه امسال به عنوان معاون اول مدیر روویو در این شرکت مشغول به کار شده، برنامه‌های جدیدی در سر دارد تا به تعداد کاربران و مخاطبان‌شان اضافه کند. او می‌خواهد IP جدیدی بسازد و محصول و ژانر تازه‌ای را معرفی کند؛ هدف تات از این کار، جذب مخاطب بزرگسال است.

بازی انگری بردز که پردانلودترین بازی رایگان هست، در سال ۲۰۰۹ عرضه شد و شرکت روویو تا حالا موفق نشده تجربه‌ی موفقیت تجاری و تبلیغاتی بازی انگری بردز را برای خودش تکرار کند. اخیرا یک انیمیشن سینمایی با بودجه‌ی ۸۰ میلیون دلاری هم از روی انگری بردز ساخته شده که قرار است اردیبهشت ماه اکران شود.

همچنین در پاییز سال گذشته هم شرکت روویو بازی «نیبلرز» (Nibblers) را معرفی کرده بود. نیبلرز در گوگل پلی استور ۴٫۵/۵ ستاره و ۳۶۵۴۴ رای به دست آورده، ضمن این‌که سایت بازی Pocket Gamer هم به آن امتیاز ۸ از ۱۰ داده است. تات فعلا از انتشار آمار دانلود این بازی خودداری کرده، فقط گفته که نیبلرز در فصل اول مالی فروش رضایت‌بخشی داشته است.

به علاوه روویو اعلام کرده که این بازی‌ها همچنان رایگان عرضه خواهند شد اما نسخه‌های اپلیکیشنی آن‌ها می‌توانند امکان خرید داخل برنامه‌ای داشته باشند.


ویدیو مرتبط :
انگری بردز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دفتر كمپانی تولید كننده «انگری بردز» + تصاویر



اخبار,اخبارفرهنگی,بازی انگری بردز

اخبارفرهنگی - دفتر كمپانی تولید كننده «انگری بردز» + تصاویر

در آوریل گشته كمپانی فنلاندی «راویو» اعلام كرد كه درآمد این شركت در سال 2012 بیش از 200 میلیون دلار بوده است.

كمپانی «راویو» (Rovio) بنیانگذار بازی معروف «انگری بردز» را می توان به زودی به عنوان «دیزنی 2» معرفی كرد.

در آوریل گشته كمپانی فنلاندی «راویو»  اعلام كرد كه درآمد این شركت در سال 2012 بیش از 200 میلیون دلار بوده است.

«راویو» شركتی است كه برای اولین بار طراحی بازی معروف «انگری بردز» را انجام داد. این كمپانی اخیرا بازی جدید «انگری بردز» با تم «جنگ ستارگان» را برای دانلود روی وب قرار داده است. فیلم انیمیشن «انگری بردز» كه توسط استودیوی سونی تولید می شود نیز تابستان 2016 اكران خواهد شد.

11 دسامبر سالروز آغاز به كار دفتر راویو در اسپو فنلاند است به همین منظور تصاویری از دفتر تولید این بازی محبوب برای مخاطبان تهیه شده است.


«اسپو» شهركی در نزدیكی هلسینكی پایتخت فنلاند
نمایشگاه پرندگان خشمگین در دفتر اصلی

اخبار,اخبارفرهنگی,بازی انگری بردز

 

اخبار,اخبارفرهنگی,بازی انگری بردز

 

اخبار,اخبارفرهنگی,بازی انگری بردز

 

بخش طراحی خوكهای سبیل دار

اخبار,اخبارفرهنگی,بازی انگری بردز

اخبارفرهنگی - سینما خبر