اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نقشه زن خیانتکار برای قتل همسرش (+عکس)




اخبار حوادث - نقشه زن خیانتکار برای قتل همسرش

زن خیانتکار که برای ازدواج با مرد مورد علاقه اش نقشه قتل همسرش را طراحی و اجرا کرده بود، پس از هشت ماه سکوت لب به اعتراف گشود.

به گزارش خبرنگار مهر، 25 خرداد امسال زن جوانی به کلانتری  116 مولوی مراجعه و به مأموران اعلام کرد: همسرش "علی" 28 ساله برای گرفتن چک از مشتری ، ساعت 30: 23 دقیقه از منزل به سمت گیشا با خودرو پژو 405 مشکی از منزل خارج  و تاکنون مراجعت نکرده است.

همزمان با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فقدان افراد در پایگاه هفتم پلیس آگاهی ، همسر فقدانی با حضور در پایگاه هفتم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت :شب فقدان همسرم ، در منزل مادرم میهمان بودیم. وقتی به خانه برگشتیم ، همسرم به بهانه انجام برخی حساب های مرتبط با کار خود از منزل خارج شد تا اینکه حدود ساعت چهار صبح زمانی که از خواب بیدار شدم ، متوجه شدم که وی هنوز به منزل بازنگشته و تلفن همراهش نیز خاموش شده ! بلافاصله با خانواده همسرم تماس گرفته و موضوع را به آنها اطلاع دادم .

کمتر از 24 ساعت از زمان تشکیل پرونده اولیه با موضوع فقدان افراد در پایگاه هفتم پلیس آگاهی ، یکی از اهالی "رباط کریم" هنگام تردد در زمین های کشاورزی متوجه جسد مرد جوانی در داخل زمین زراعی شد که آثار ناشی از اصابت ضربات چاقو بر روی بدن وی مشخص بود . بلافاصله موضوع به کلانتری اعلام و با توجه به دلایل و شواهد به دست آمده که نشان از ارتکاب جنایت داشت ، پرونده ای با موضوع "قتل عمد" در پلیس آگاهی شهرستان بهارستان تشکیل شد.

کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بهارستان، از طریق بررسی سیستم جامع پلیس آگاهی و با توجه به ثبت مشخصات فقدانی از سوی پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، موفق به شناسایی هویت مقتول شدند. در ادامه و با حضور همسر فقدانی در پزشکی قانونی استان تهران، جسد علی مورد شناسایی قرار گرفت.

در حالیکه شواهد اولیه نشان از ارتکاب جنایت با انگیزه سرقت داشت ، دستور توقیف خودرو متعلق به فقدانی در سیستم جامع پلیس ثبت و خودرو نیز در شهرستان شهریار ، منطقه صباشهر ، به صورت رها شده و بدون هرگونه سرقت لوازم داخل آن از قبیل ضبط خودرو و ... کشف شد.

در ادامه رسیدگی به پرونده و در حالی که بررسی فرضیه "جنایت با انگیزه سرقت" در دستور کار کارآگاهان بهارستان قرار گرفته بود ، بررسی اظهارات اولیه همسر مقتول در پایگاه هفتم در خصوص علت خروج مقتول از خانه نیز نشان از برخی تناقضات داشت .

همسر مقتول در اظهارات اولیه عنوان کرده بود که همسرش برای گرفتن چک قصد رفتن به گیشا را داشته در حالیکه بررسی های تخصصی نشان از آن داشت که در شب فقدان ، مقتول به هیچ عنوان در منطقه گیشا حضور نداشته است .

همزمان با اطلاعات جدید به دست آمده در مسیر تحقیقات ، نظریه پزشکی قانونی نیز علت مرگ را "خفگی ناشی از انسداد شریان تنفسی" اعلام کرد . تیم بررسی صحنه جنایت نیز با حضور در محل کشف جسد اعلام کرد که جنایت در محل دیگری انجام و مقتول پس از مرگ به محل کشف جسد منتقل شده است .

 

اخبار,حوادث,زن خیانتکار

 

با توجه به نتایج به دست آمده در مسیر تحقیقات و با توجه به کشف جسد در شهرستان بهارستان ، پرونده فقدان در پایگاه هفتم مختومه و با انجام هماهنگی های لازم قضایی و انتظامی ادامه رسیدگی به پرونده با موضوع "قتل عمد" در دستور کار تیم جنایی پلیس آگاهی شهرستان بهارستان قرار گرفت.

با جمع بندی اطلاعات به دست آمده از پرونده فقدان افراد ، اعلام نظریه پزشکی قانونی ، تیم بررسی صحنه جرم و ... کارآگاهان به تحقیق از همسر مقتول پرداخته و همزمان اطلاع پیدا کردند که همسر فقدانی با فرد دیگری به نام یوسف . ن  31 ساله در ارتباط بوده است .

با توجه به دلایل و شواهد به دست آمده و مشخص شدن برخی تناقضات در اظهارات همسر مقتول و اطلاع کارآگاهان از وجود شخصی به نام یوسف ، همسر مقتول به ناچار لب به اعتراف گشود و به طرح جنایت از سوی وی و ارتکاب آن بوسیله یوسف اعتراف کرد .

همسر مقتول در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: حدود 6 سال پیش با همسرم ازدواج کرده و به تهران آمدیم . پس از گذشت مدت کوتاهی ، اختلافات ما افزایش پیدا کرد بگونه ای که این اختلافات شدت پیدا کرد و حتی به درگیری های فیزیکی مابین ما کشیده شد و همسرم مرا مورد ضرب و شتم قرار می داد .

همسر مقتول در خصوص نحوه آشنایی خود با یوسف ، به کارآگاهان گفت : طبق عادت ، در روز های پنجشنبه و جمعه من به خانه مادرم می رفتم . یک روز در مسیر مراجعه به منزل مادرم و در حالیکه شب قبل از آن با همسرم درگیری شدیدی پیدا کرده بودم ، سوار یک دستگاه خودرو پراید مسافرکش شدم که راننده آن جوانی بود که متوجه شدم نام او یوسف است . در داخل ماشین شروع به درد و دل با راننده کردم و راننده پراید نیز در خصوص شکست در زندگی اولش صحبت کرد و همین موضوع باعث آشنایی ما دو نفر شد تا اینکه پس از گذشت مدت بسیار کوتاهی به یکدیگر علاقه مند شدیم.

همسر مقتول در ادامه اظهاراتش و در خصوص علت طرح پیشنهاد جنایت نیز به کارآگاهان گفت : در شرایطی با همسرم ازدواج کرده بودم که خانواده ام با این ازدواج مخالف بودند اما به اصرار و پافشاری من ، مجبور شده بودند تا با ازدواج من و علی موافقت کنند . همین موضوع نیز باعث شده بود تا نتوانم مشکلات خودم را با آنها مطرح کنم و این در حالی بود که پس از آشنایی با یوسف ، من تصمیم گرفته بودم تا به هر شکل ممکن از علی جدا شده و با یوسف زندگی کنم . از سوی دیگر ، یوسف نیز حاضر به قطع ارتباط خود با من نبود تا اینکه یک روز پیشنهاد کشتن علی را مطرح کردم و یوسف نیز بلافاصله پیشنهاد مرا پذیرفت و عنوان کرد که خودش اقدام به کشتن علی خواهد کرد.

 

اخبار,حوادث,زن خیانتکار

 

متهم درباره نحوه ارتکاب جنایت به کارآگاهان گفت : با طرح و برنامه قبلی اقدام به خرید مقداری داروی بیهوشی و خواب آور کردم و زمانی که از میمهانی به خانه بازگشتیم ، نوشیدنی حاوی داروی خواب آور را به علی داده و او نیز پس از خوردن نوشیدنی بیهوش شد.پس از بیهوش شدن علی ، یوسف که در داخل کوچه منتظر بود وارد خانه شد و با یک رشته پلاستیکی اقدام به خفه کردن علی کرد . جسد را دو نفری در داخل یک پتو قرار داده و در در داخل صندوق عقب پژو 405 قرار دادیم. یوسف در زمان رها کردن جسد چند ضربه چاقو به علی زده بود تا مأموران در زمان کشف جسد تصور کنند که علی گرفتار افراد زورگیر شده است. حدود ساعت چهار بامداد بود که من با خانواده همسرم تماس گرفته و... " .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح همسر مقتول ، متهم دیگر پرونده (یوسف) نیز از سوی پلیس آگاهی دستگیر و با وجود انکار اولیه جنایت سرانجام لب به اعتراف گشود و با توجه به وقوع جنایت در حوزه انتظامی تهران بزرگ و به دستور شعبه دهم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

اخبار حوادث -  مهر


ویدیو مرتبط :
‫ارتباط نامشروع زن متاهل با پسرخاله همسرش، منجر به این قتل دردناک شد‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن خیانتکار برای قتل همسرش آدمکش اجیر کرد



زن خیانتکار برای قتل همسرش آدمکش اجیر کرد

سناریوی زن خیانتکار که برای قتل شوهرش آدمکش اجیر کرده بود پس از هشت ماه با دستگیری عامل جنایت فاش شد.

 

اعتدال: 23 مرداد سال گذشته کارآگاهان پلیس آگاهی شیراز از قتل مرد جوانی در محله ای در جنوب شرق این شهر قرار گرفتند. کارآگاهان پس از حضور در محل جنایت با جسد حمید در حالی که بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده بود روبرو شدند.

 

همسر حمید در جریان تحقیقات گفت: من و همسرم در خانه بودیم که دو مرد نقابدار وارد شده و با اسلحه کمری به سمت شوهرم شلیک کردند. عاملان جنایت سپس با یک دستگاه موتوسیکلت از محل متواری شدند.

 

پس از تحقیقات مقدماتی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از ماموران تجسس ها در این زمینه را آغاز کردند. بررسی ماموران نشان داد، مقتول با همسرش به نام مونا اختلاف شدیدی داشت و آنها چند بار با یکدیگر درگیر شده بودند.

 

با کشف این سرنخ تحقیقات بر روی مونا متمرکز شد وکارآگاهان با تجسس های گسترده دریافتند زن جوان با مردی به نام ایمان ارتباط پنهانی دارد. با شناسایی ایمان ماموران سراغ او رفته اما دریافتند متهم همزمان با این جنایت به محلی نامعلوم گریخته بود.

 

سرهنگ سیروس حیدری – رئیس پلیس آگاهی استان فارس – در گفتگو با خبرنگار مهر در این رابطه گفت: دستگیری مونا باعث هوشیاری متهم اصلی پرونده می شد به همین خاطر کارآگاهان بدون هیچ اقدامی او را زیر نظر گرفتند. با گذشت هشت ماه از این جنایت هفته گذشته ماموران دریافتند ایمان دوباره به شیراز بازگشته است. در ادامه محل هائی که احتمال داشت متهم در آنجا مخفی شده باشد زیر نظر گرفته شد و کارآگاهان پس از چند روز تعقیب و مراقبت متهم را دستگیر کرده و به اداره آگاهی منتقل کردند.

 

وی افزود: متهم در بازجوئی های مقدماتی منکر قتل شد اما پس از روبرو شدن با مدارک پلیسی لب به اعتراف گشود و گفت: مونا با حرفهایش مرا فریب داده بود. او ادعا کرد شوهرش مرد بداخلاقی است و از من خواست تا در کشتن شوهرش به او کمک کنم. ابتدا با این کار مخالفت کردم اما او با حرف هایش مرا راضی کرد.شب حادثه مونا در را باز کرد و من با شلیک چند گلوله شوهرش را کشتم. در این مدت هم در شهر های مختلف سرگردان بودم. پس از قتل مونا هیچ کاری برای من نکرد و تنها ابزاری برای رهائی او از دست شوهرش بودم.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس خاطرنشان کرد، با این اعترافات مونا نیز از سوی کارآگاهان دستگیر شد و در بازجوئی ها به جرم خود اعتراف کرد./اعتدال

منبع:  مهر