اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نقشه راه کیفیت نان هفته آینده نهایی می شود



 

نقشه راه کیفیت نان هفته آینده نهایی می شود

 

قائم مقام وزیر بازرگانی گفت: با اعلام نظرات دستگاه ها و مجموعه های ذیربط در خصوص مسئولیت های تعیین شده در اجرای نقشه راه کیفیت نان، هفته آینده این نقشه ویرایش نهایی و اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود موحدی گفت: کیفیت نان موضوعی است که همواره به طور جدی مورد توجه وزارت بازرگانی قرار داشته است.

قائم مقام وزیر بازرگانی افزود: دی ماه سال گذشته و بعد از اجرای قانون هدفمندی سازی یارانه ها، پروژه بهبود کیفیت نان کلید خورد و به شرکت بازرگانی دولتی ماموریت داده شد که چارچوبی برای بهبود کیفیت نان تعیین کند. برهمین اساس نقشه راه برای کیفیت نان طراحی شد که درفروردین ماه سال جاری در کارگروه کنترل بازار مورد بررسی قرار گرفت وکلیات آن به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در تلاش هستیم که در تعامل با دستگاه های ذیربط و بخش خصوصی در مورد فرایند نقشه راه کیفیت نان، به نتیجه گیری نهایی برسیم. در همین راستا در جلسات گوناگون بحث های مفصلی راجع به تعاملاتی که بین بخش خصوصی و دستگاه های مختف باید وجود داشته باشد، انجام شده است.

موحدی گفت: در جلسه روز شنبه که در این خصوص برگزار شد، راجع به برنامه ها و پرو ژه هایی که باید در کوتاه مدت و میان مدت، انجام شوند، بحث و تصمیم گیری شد.

وی در رابطه با نتیجه این جلسه اظهار داشت: قرار شد که چارچوب پیشنهادی در اختیار تمامی دستگاه ها و حوزه های مختلف ذیربط و بخش خصوصی حاضر در جلسه قرار گیرد و در نهایت در بازه زمانی یک هفته، توسط اعضا به بحث و برسی گذاشته و نتیجه دیدگاه ها و نظرات نهایی به شورای سیاستگذاری اعلام شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: طی هفته آینده نظرات دستگاه ها راجع به نقشی که برای آنها در نقشه راه کیفیت نان تعریف شده، اعلام خواهد شد و بخش خصوصی نیز نظرات خود را اعلام کرده که امیدواریم بر اساس این نظرات جمع بندی و نقشه راه نهایی شود.

موحدی در خصوص نقش مختلف دستگاه های ذیربط در این نقشه راه، اعلام کرد: به عنوان مثال، مجموعه استانداردهای مربوط به گندم، آرد و نان که از وظایف سازمان استاندارد است و همچنین آموزش های مهارتی در حوزه آرد و نان که وظیفه وزارت کار و امور اجتماعی است، تعریف و مشخص شده است.

قائم مقام وزیر بازرگانی اظهار داشت: همچنین در این نقشه راه برنامه های میان مدت برای وزارت علوم و تحقیقات، وزارت آموزش و پروش، وزارت جهاد کشاورزی برای اصلاح نهاده ها، بحث نظارت و حمایت از تولید گندم و اصلاحات لازم در این زمینه و برخی از وظایف برای وزارت صنایع و معادن در نظر گرفته شده است که پس از اعلام نظرات این دستگا ها، ویرایش نهایی نقشه راه صورت خواهد گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد: با دریافت آخرین نظرات دستگاه ها، در زمان نسبتا کوتاهی به جمع بندی مشترکی برای نقش هر یک از دستگاه ها و بخش خصوصی رسیده و در نهایت نقشه راه کیفیت نان دریک برنامه زمان بندی اجرایی شود.

نقشه راه کیفیت نان که با دو هدف اصلی شامل، ارتقای کیفیت نان و رضایت مشتری و همچنین بهبود فرایندهای زنجیره تامین در چرخه خرید تضمینی گندم تا تولید نان به تصویب رسیده و بهبود کیفیت نان، ارتقای سطح فناوری کارخانه های آرد، ارتقای کمی و کیفی مراکز ذخیره سازی، اصلاح فرایند تولید و خرید گندم، ارتقای سطح سیاستگذاری، بازرسی و نظارت و توسعه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از اهداف فرعی هستند که این نقشه باید به آنها دست یابد..... / خبرگزارى مهر

 

 


ویدیو مرتبط :
دستگاه بسته بندی نان،نان خشک،نان پیتزا،نان فانتزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج نهایی آزمون سراسری هفته آینده اعلام می‌شود/آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان از 26 شهریور





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

با پذیرش قطعی 620 هزار تن؛

نتایج كنكور هفته آینده اعلام می‌شود/آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان از 26 شهریور

معاون سازمان سنجش با اشاره به پذیرش 625 هزار و 927 داوطلب در كنكور 91، از زمان اعلام نتایج نهایی كنكور خبر داد.

سید جلال طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری در محدود زمانی 21 تا 23 شهریور ماه، گفت: ثبت‌نام پذیرفته شدگان آزمون از 26 شهریور ماه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت پذیرش دانشجو با توجه به اصلاحیه‌های مجدد انتخاب رشته در گروه‌های آزمایشی مختلف، تصریح كرد: با توجه به افزایش مجدد ظرفیت پذیرش، در گروه آزمایشی علوم ریاضی 171 هزار و 381 نفر، علوم تجربی 93 هزار و 140 داوطلب، علوم انسانی 168 هزار و 762 داوطلب، هنر 18 هزار و 956 داوطلب، زبان 17 هزار و 560 داوطلب و چند گروهی 156 هزار و 128 داوطلب پذیرفته می‌شوند.

طباطبایی با بیان اینكه بر اساس افزایش ظرفیت‌ها، ظرفیت پذیرش در دوره‌های مختلف نیز تغییر كرده است، اظهار كرد: بر این اساس در دوره روزانه 100 هزار و 291 داوطلب، شبانه 27 هزار و 43 داوطلب، پیام‌نور 332 هزار و 211 داوطلب، نیمه حضوری یك هزار و 920 داوطلب، مناطق محروم 394 داوطلب، تربیت معلم 43 هزار و 780 داوطلب پذیرفته می‌شوند.

معاون سازمان سنجش افزود: همچنین در دانشگاه غیرانتفاعی 114 هزار و 458 داوطلب، مجازی چهار هزار و 610 داوطلب و بین‌الملل هزار و 220 داوطلب پذیرفته خواهد شد./ایسنا