اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نقشه جدید کی روش برای لیگ چیست؟!


کارلوس کی روش درخواست کرده بازیکنان تیم ملی در بین بازی‌های لیگ در اختیارش باشند

سایت گل: بدون هیچ مقدمه ای این چند جمله را به تقل از علی کفاشیان بخوانید ، این بخش مهمی از مصاحبه اوست در برنامه امروز ورزش و مردم:

 دو روز قبل با کی‌روش صحبت کردم و او می‌گفت که تیم ملی فرصتی کمی برای آماده شدن دارد و حداکثر زمان را می‌خواست. اما من گفتم که بعضی تیم‌های ملی اروپایی زمان کمتری دارند اما او قبول نداشت و معتقد بود ساختار فوتبال ایران متفاوت است و کشورهایی مثل لبنان را مثال زد. او حتی درخواست کرد تا بازیکنان تیم ملی در بین بازی‌های لیگ در اختیارش باشند. ما هم این موضوع را در جلسه هفته آینده با سازمان لیگ در میان خواهیم گذاشت تا این فضا را به تیم ملی بدهیم.

بله کارلوس کی روش برای تیم ملی و البته باشگاهها برنامه دارد. نقشه او در اختیار داشتن بازیکنان ملی در روزهای بین مسابقات باشگاهی است. بازیکنانی که همین حالا هم کوفته و خسته مسابقات فشرده لیگ ایران هستند که هر 5 روز یکبار برگزار می شود و البته همین مسئله از دلایل مهم افت کیفی مسابقاتی است که کی روش از کیفیت شان ناراضی است و تصور می کند با زیرنظر گرفتن بازیکنان در جلسات تمرینی اوضاع را بهتر خواهد کرد.

این که فضای ذهنی کی روش عملیاتی بشود یا نه  هنوز مشخص نیست . اما طرح این مسئله بی شک جنجال جدیدی در فوتبال ایران به پا خواهد کرد ؛ جنجالی که فحوای آن مقابله با خواست های حداکثری کارلوس کی روش است...


ویدیو مرتبط :
روش های مختلف اندازه گیری در نقشه برداری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کی‌روش:درخواست کمک از سرمربیان لیگ برتر



 

کی‌روش:درخواست کمک از سرمربیان لیگ برتر

 

سرمربی تیم ملی ایران درباره غیبت 11 مربی لیگ برتری در جلسه هم‌اندیشی عنوان کرد: شاید آنهایی که نیامدند مشکل داشتند.

کارلوس کی‌روش پس از نشست هم‌اندیشی با مربیان لیگ برتری در جمع خبرنگاران گفت:‌ جلسه خیلی خوبی بود و درباره مسائل مختلف بحث کردیم. این جلسات کمک می‌کند تا ارتباطات بیشتر شود و به شناخت بهتری برسیم.در این جلسه درباره کیفیت بازیکنان مسائل کلی فوتبال و لیگ بحث و تبادل نظر شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مربیان لیگ برتری انتقادات خود را درباره مسائلی نظیر لیست تیم ملی و برگزاری اردوها مطرح کردند، اظهار داشت: در اینگونه موارد صحبتی نشد و فقط درباره طرح و برنامه برای آینده و کیفیت بازیکنان و مسائل کلی صحبت به میان آمد.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سؤال دیگر مبنی بر اینکه چرا از هر 18 مربی لیگ برتر تنها 7 مربی در این جلسه حضور داشتند، عنوان کرد: این یک مسئله شخصی است و شاید آنهایی که نیامدند مشکل و یا کاری داشتند مهم این بود که برخی مربیان آمدند و در جلسات آینده نیز تعداد بیشتری از مربیان خواهند آمد.

کی‌روش ادامه داد: امکان دارد در آینده با مربیان دیگر به صورت جمعی جلسه نداشته باشم و یک به یک با آنها صحبت کنم.

وی که از صحبت در مورد تیم ملی امتناع می‌کرد در پاسخ به این سؤال که آیا همچنان مشکلاتی که در گذشته وجود داشت، تداوم دارد یا خیر، گفت: ما امروز برای بهبود روند کارهای زیرساختی و اینکه در آینده چگونه بازیکن پرورش بدهیم صحبت کردیم و بیشتر نظرات مان در مورد طرح و برنامه بود، همچنین برای بهبود وضعیت بازیکنان، امکانات و زیرساخت‌ها نظرات یکدیگر را جویا شدیم.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد:‌ باید روابط مان را با مربیان نزدیک کنیم تا کارها بهتر پیش برود. بر همین اساس از مربیان می‌خواهم به ما کمک کرده و در امور مختلف مشاوره بدهند. این یک کار مهم است که درخواست‌مان از مربیان است.