اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نقد کیهان به هاشمی رفسنجانی در مورد حذف شعار"مرگ بر امریکا"



مرگ بر امریکا,شعار مرگ بر امریکا

نقد کیهان به هاشمی رفسنجانی در مورد حذف شعار"مرگ بر امریکا"

روزنامه کیهان در اعتراض به این عبارت منتسب به آیت الله هاشمی رفسنجانی که گفته است "امام موافق حذف شعار مرگ بر امریکا بودند " نوشت:

آقای هاشمی بارها و از جمله در نامه‌ای که به امام راحل(ره) نوشته بودند تاکید کرده‌اند مذاکره و رابطه با آمریکا از مهم‌ترین مسائلی است که حل و فصل آن فقط از جانب حضرت امام(ره) امکان‌پذیر است و باید در زمان حیات خود ایشان به صراحت درباره آن تصمیم گرفته شود.

 

بنابراین باید پرسید چگونه است که حضرت امام درخصوص این موضوع به قول خود آقای هاشمی «بسیار مهم» هیچ‌ نظری که موافق ادعای اخیر جناب رفسنجانی باشد، ارائه نفرموده‌اند؟ و چنانچه مدعی هستند امام راحل(ره) اعلام برخی نظرات مهم و حساس نظیر حذف شعار مرگ بر آمریکا را به آیت‌الله هاشمی واگذار کرده‌اند! تناقض در پذیرش این ادعا با بند یاد شده از وصیت‌نامه سیاسی الهی حضرت امام(ره) چگونه قابل حل است؟!


ج: و اما، فقط با یک مراجعه گذرا به رهنمودها و نظرات مبارک امام‌‌راحل(ره) که تمامی آن موجود و مکتوب است، می‌توان توصیه‌های فراوانی از حضرتش را مشاهده کرد که در آن بر ضرورت شعار مرگ برآمریکا تأکید شده است./خبرآنلاین

 

 


ویدیو مرتبط :
حمله به هاشمی رفسنجانی درباره شعار مرگ بر آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نارضایتی هاشمی رفسنجانی از انتشار خاطره"حذف شعار مرگ بر امریکا"/بدون هماهنگی من منتشر کرده اند



حذف شعار مرگ بر امریکا

نارضایتی هاشمی رفسنجانی از انتشار خاطره"حذف شعار مرگ بر امریکا"/بدون هماهنگی من منتشر کرده اند

 روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پاسخ به سؤال روزنامه جمهوری اسلامی مبنی بر اینکه طرح موضوع امکان حذف شعار مرگ بر آمریکا در شرایط کنونی آیا اقدامی غیرلازم و در زمان نامناسب نبود؟ گفت: این خاطره مربوط به سال‌ها قبل است و مسئول سایت بدون هماهنگی اقدام به انتشار آن در این زمان نمود که اقدامی نادرست بود.

 

علاوه بر این، ایشان گفتند به دفتر تأکید کرده‌ام افراد بدون هماهنگی و اطلاع قبلی از انتشار مطالب منتسب به من خودداری نمایند.

/خبرآنلاین