اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نقاشی به سبک پیکسل پیکسل +عکس



نقاشی به سبک پیکسل پیکسل +عکس

"جیکوب اورت" نقاش انگلیسی با سبکی جدید نقاشی های زیبایی را می کشد که هر کدام ماه ها به طول می انجامد او در نقاشی هایش تمام پیکسل بندی ها را به درستی رعایت می کند.

نقاشی یکی از هنرهایی است که به هر نحوی که انجام شود تازگی در ان دیده می شود. اگر خلاقیت نیز به این تازگی اضافه شود می تواند نقاشی های بی نظر و منحصربه فردی را خلق کند.

"جیکوب اورت" نقاش انگلیسی است که خلاقیتی تازه برای کشیدن پرتره ها پیدا کرده است. او می تواند همه پیکسل های یک نقاشی را جز به جز در تصویر نشان دهد و این دقیقا همان رشته ای است که تا به حال کسی فعالیتی انجام نداده است.

نقاشی پیکسل پیکسل , نقاشی های زیبایی

این نقاش 23 ساله با استفاده از خودکار مشکی نقطه به نقطه نقاشی را به گونه ای می کشد که از دور کاملا واضح و تصویری بسیار زیباست اما اگر از نزدیک به آن نگاه کنید تصویر به صورت پیکسل های سیاه و سفیدی به نظر می آید که در مقابل شما قرار گرفته اند. این دقیقا مانند آن است که صورت خود را به یک تلویزیون سیاه و سفید قدیمی بچسبانید.

از آنجایی که این سبک نقاشی کردن به زمان و حوصله بسیاری نیاز دارد جیکوب مجبور است چندین هفته را تنها صرف کشیدن بخشی از تصاویر خود کند و کل نقاشی بیش از دوماه طول می کشد. چرا که هر نقطه نباید با نقطه کناری اش همپوشانی داشته باشد.

این هنر نشان داده است که نقطه ها خیلی هم بی ارزش نیستند چرا که اگر درست به کار روند می تواند به هنری پیچیده تبدیل شود. او قصد دارد نمایشگاهی از این آثارش را به زوی برگزار کند.

نقاشی پیکسل پیکسل , نقاشی های زیبایی

نقاشی پیکسل پیکسل , نقاشی های زیبایی

نقاشی پیکسل پیکسل , نقاشی های زیبایی

منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
رونمایی از دو دستگاه جدید گوگل: گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دخترانه ترین سبک نقاشی +عکس



دخترانه ترین سبک نقاشی +عکس

"کریستیام راموس" نقاش مکزیکی با استفاده از لاک ناخن تصاویری خلق کرده است که اصلا به نظر نمی رسند با وسیله ای غیرمتعارف کشیده شده باشند.

یکی از دخترانه ترین وسیله های دنیا لاک های ناخن هستند که به رنگ و طرح های مختلف ساخته شده اند. این وسیله های تک کاربرد این بار به وسیله یک هنرمند در امری متفاوت به کار گرفته شده اند.
"کریستیام راموس" نقاش مکزیکی به تازگی نقاشی هایی را که با استفاده از لاک ناخن و در رنگ های مختلف کشیده بود به معرض نمایش گذاشت.لازم به ذکر است او برای اینکار از هیچ وسیله دیگری استفاده نکرده است.

نقاشی,انواع سبک نقاشی,نقاشی با لاک ناخن

او برای هر نقاشی 4 تا 5 هفته زمان می گذارد که با همین سرعت پایین تا به حال تنها 15 نقاشی را تمام کرده است. بسیاری از آثار او از میان نقاشی های معروف و قدیمی انتخاب شده اند.
کریستیام می گوید کار با لاک های ناخن بسیار سخت است چرا که لاک ناخن را تنها در اندازه های کم می توان استفاده کرد و همچنین بسیار سریع خشک می شوند. این رنگ ها مشکل دیگری نیز دارند که نمی توان آن ها را با یکدیگر ترکیب کرد.
هر کدام از این نقاشی ها نزدیک به 1000 دلار برای او خرج برداشته است که همه آن ها هزینه خرید لاک هایی باکیفیت خوب شده است. به طور متوسط او برای هر نقاشی از 40 تا 50 شیشه لاک استفاده می کند. نقاشی های او قرار است از قیمت 4 تا 9 هزار دلار به فروش برسند.

نقاشی,انواع سبک نقاشی,نقاشی با لاک ناخن

نقاشی,انواع سبک نقاشی,نقاشی با لاک ناخن

منبع:yjc.ir