اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نعمت زاده: امیدواریم روزی نصف وزرا زن باشند


وزیر صنعت با بیان اینکه در دوران تحریم درمانده نشدیم، گفت: امیدواریم روزی نصف وزرای دولت خانم باشند.

خبرگزاری مهر: محمدرضا نعمت زاده در دومین نمایشگاه نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار در تهران با بیان اینکه باید میدان را برای حضور بیشتر زنان در عرصه های مدیریتی باز کنیم، گفت: امیدوارم انشاء الله روزی باشد که نصف وزرا خانم باشند.

وزیر صنعت افزود:‌ از ۳۱ استان، در یکی از استان‌ها مدیرکل صنعت را از خانم‌ها انتخاب کرده ایم که ارزیابی های ما نشان می دهد از بقیه مدیران آقا موفق تر بوده و ما از او راضی هستیم و کار خود را می کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در تهران سه خانم مهندس را به عنوان مدیرکل انتخاب کرده ام که از کار آنها نیز راضی هستم، اظهارداشت: بعد از انقلاب در ادارات مختلف با خانم‌ها همکار بودم و موردی نبوده که به خانم‌ها اعتماد کنیم و کار بخواهیم و نتیجه مثبت نگیریم اما در آقایان این مورد را دیده ایم.

نعمت زاده با اشاره به اینکه دقتی که خانم‌ها دارند، ما نداریم، خطاب به حاضران که بیشتر آنان را زنان تشکیل می دهند، گفت:‌ شما می توانید چند کار همزمان را انجام دهید اما ما نمی توانیم و اگر بخواهیم، قاطی می کنیم اما خانم‌ها اینطور نیستند. به عنوان مثال، در یک مجلس همه با هم حرف می زنند و همه هم می فهمند که طرف مقابل‌شان چه می گوید.

وی با بیان اینکه کارآفرینی یک ضرورت برای اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی جمع بندی ده‌ها سیاست اقتصادی، اجتماعی و علمی است که مقام معظم رهبری آنها را یک سال و نیم پیش به عنوان اقتصاد مقاومتی مطرح کردند که خمیرمایه آن کارآفرینی است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: در دوران پساتحریم خوشبختانه روابط‌مان با دنیا روز به روز بیشتر می شود. البته دنیا دید ما از ابتدا صداقت داشتیم و گفتیم که از انرژی اتمی جز کاربرد غیرنظامی و انسانی هدفی نداریم و بالاخره به این رسیدند اما در دوران تحریم‌ها ما درمانده نشدیم و حتی اگر این موضوع به انجام نمی رسید، کار خودمان را ادامه می دادیم.

نعمت زاده، یکی از علل موفقیت کارآفرینی را ایجاد اعتماد در بین دیگران دانست و افزود: بدترین خلاف گویی این است که انسان به خودش خلاف بگوید، مثلا نعمت زاده چیزی را بلد نیست و بگوید بلدم و برخی از ما متاسفانه این امراض را داریم که باید حل شود. در این میان، کارشناس نباید بگوید نه بلکه باید راهکار پیدا کند.

وزیر صنعت خاطرنشان کرد: در واقع کارآفرین کسی است که اول مشکلات را شناسایی و بعد برای هر مشکلی راهکار تازه ای ایجاد کند. به عنوان مثال، ما در پتروشیمی به بن بست‌های کاملی برخورد کردیم و در مواردی که همه می گفتند نمی‌شود، کار را به دست گرفتیم و خوشبختانه با موفقیت بیرون آمدیم. برهمین اساس، کارآفرین یعنی کسی که آفریننده باشد؛ همان صفتی که خداوند دارد و به انسان ودیعه داده است. در انسان‌ها ظرفیت‌های بسیار زیادی گنجانده شده است که باید بتوانند با استفاده از خلاقیت خود از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند.


ویدیو مرتبط :
اجرای طنز عباس رضا زاده در قرعه کشی فرش وزرا - قسمت اول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن فوتبالیست مشهور روزی آرزو داشت مردی به او ابراز علاقه کند+ عکس



زن فوتبالیست مشهور روزی آرزو داشت مردی به او ابراز علاقه کند+عکس
شاید در حال حاضر ویکتوریا بکهام یک شخصیت معروف و شناخته شده باشد اما او در مصاحبه اخیرش گفته است روزی آرزو داشته است که مردی به او توجه و ابراز علاقه کند.
شاید در حال حاضر ویکتوریا بکهام همسر دیوید بکهام یک شخصیت معروف و شناخته شده باشد اما او در مصاحبه اخیرش گفته است روزی آرزو داشته است که مردی به او توجه و ابراز علاقه کند.

ویکتوریا بکهام,ویکتوریا بکهام همسر دیوید بکهام

ویکتوریا بکهام,ویکتوریا بکهام همسر دیوید بکهام

همسر 38 ساله جذابترین مرد دنیا که مادر چهار فرزند و زنی موفق در عرصه مد است می گوید:در اوایل جوانی هیچ مردی حاضر به پذیرفتن او نبود. و دختر فوق العاده افاده ای و پول پرست بوده  و همیشه به دنبال بهترینها بوده است .
وی میگوید آن زمان همیشه به بهترین رستورانها میرفت و بهترین لباسها را میپوشید و به دنبال بهترین عطر و کفش  و کیف بوده است. او معتقد است جاه طلبی به نوعی در ذات او نهادینه شده است. او میگوید به سختی لبخند میزند و در کل انسان سردی است و به سختی با غریبه ها ارتباط برقرار میکند..../rouzegareno.ir