اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نعمت‌زاده : بیانیه صادر شده از سوی ستاد روحانی برای تشکر از مردم بود



شمارش آرا,شمارش آراء ماخوذه

نعمت‌زاده :

بیانیه صادر شده از سوی ستاد روحانی برای تشکر از مردم بود

رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام حسن روحانی درباره لحن صدور بیانیه از سوی این ستاد گفت: این بیانیه پیروزمندانه صادر نشده و صرفا برای تشکر از حضور پر شور مردم بود.

محمد رضا نعمت زاده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین اخبار در خصوص انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهوری یازدهم گفت: خبرهای ما حاکی از شمارش اولیه بوده و خبر قطعی در این باره نداریم.

وی افزود: ما هم منتظر اعلام نهایی آرا شمارش شده از سوی وزارت کشور و ستاد انتخابات هستیم .

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی همچنین در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر که آیا بیانیه صادر شده از سوی این ستاد با لحن پیروزمندانه تنظیم شده است، گفت: این بیانیه صرفا برای تشکر از مردم شریف ایران تنظیم و صادر شده است زیرا مردم واقعا پر شور و متعهدانه در صحنه حضور یافتند.

 

/ تکرار

نتایج اولیه شمارش آراء یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد. 

نتایج اولیه اعلام شده، از شمارش آراء ماخوذه در 1631 صندوق اخذ رای بدست آمده است.

تاکنون از 861 هزار و 866 رای، تعداد 826 هزار و 649 رای صحیح بوده است.

نتایج اولیه شمارش آراء یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بدین شرح است:

1- حسن روحانی 401 هزار و 949 رای

2- محمدباقر قالیباف 126 هزار و 896 رای

3- سعید جلیلی 119 هزار و 294 رای

4- محسن رضایی 109 هزار و 89 رای

5- علی‌اکبر ولایتی 55 هزار و 990 رای

6- سیدمحمد غرضی 13 هزار و 431 رای

نمودار مربوط نتایج اولیه نتایج اولیه شمارش آراء یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

شمارش آرا,شمارش آراء ماخوذه

مهر/ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
ظریف و موگرینی بیانیه ی مشترک صادر کردند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاندیداتوری حسن روحانی در انتخابات ۹۲ قطعی شد/ نعمت‌زاده رئیس ستاد انتخابات



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

دهقان خبر داد

کاندیداتوری حسن روحانی در انتخابات ۹۲ قطعی شد/ نعمت‌زاده رئیس ستاد انتخابات

 سخنگوی حزب اعتدال و توسعه از قطعی شدن کاندیداتوری حسن روحانی برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سال آینده خبر داد و گفت: نعمت‌زاده وزیر صنایع دولت هاشمی‌ رفسنجانی رئیس ستاد انتخابات روحانی شد.

غلامعلی دهقان سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفت‌وگو با فارس، از حمایت حزب متبوعش برای کاندیداتوری حسن روحانی خبر داد و اظهار داشت: کاندیداتوری آقای روحانی قطعی است و حزب اعتدال و توسعه از وی حمایت می‌کند.

وی افزود: ستادهای انتخاباتی حسن روحانی در تهران و مراکز استان‌ها مشخص شده است و آقای نعمت‌ز‌اده وزیر صنایع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس ستاد انتخاباتی آقای روحانی و اکبر ترکان نیز به عنوان قائم مقام ستاد مشخص شده‌اند.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را چند قطبی دانست و تصریح کرد: گزینه اصلی اصولگرایان برای انتخابات آتی قالیباف، ولایتی، و گزینه‌ای از جبهه پایداری است و معتقدیم گزینه دولت چندان شانسی برای حضور در عرصه رقابت‌ها نداشته باشد.

دهقان گزینه اصلاح طلبان را عارف برشمرد و تصریح کرد: آقای روحانی اصلاح‌طلب نیست بلکه میانه رو است.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که نظرتان راجع به نظرسنجی‌ها درخصوص کاندیدهای احتمالی انتخابات آینده چیست؟، گفت: فرهنگ ایرانیان فرهنگی دقیقه نودی است و این را در انتخابات ریاست جمهوری قبلی نیز نشان داده‌اند که نمونه آن پیروزی آقای خاتمی در انتخابات 76 و آقای احمدی نژاد در سال 84 است.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه اضافه کرد: تجربه نشان داده کاندیدای احتمالی که در نظر سنجی‌ها رای منفی آنها پایین است در انتخابات گذشته توانسته‌اند جایگاه ممتازی را کسب کنند؛ رای منفی آقای روحانی در نظرسنجی‌ها پایین است./خبرگزاری فارس