اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نعمت‌زاده از مجلس کارت زرد گرفت



اخبار,اخبارسیاسی, کارت زرد مجلس به نعمت‌زاده

 

 اخبار سیاسی - برای دومین بار؛
نعمت‌زاده از مجلس کارت زرد گرفت

گفتنی است نمایندگان مجلس از وزیر خواسته بودند تا در مورد واردات بی‌رویه خودروهای لوکس و کالاهای استراتژیک به آنها پاسخگو باشد.

نمایندگان مجلس با رای مخالف به وزیر صنعت و معدن برای دومین بار به وی کارت زرد دادند.

به گزارش ایلنا، نمایندگان مجلس با 102 رای موافق و 88 رای مخالف از دفاعیات محمدرضا نعمت زاده  قانع نشده و به وزیر کارت زرد دادند.

گفتنی است نمایندگان مجلس از وزیر خواسته بودند تا در مورد واردات بی‌رویه خودروهای لوکس و کالاهای استراتژیک به آنها پاسخگو باشد.

 

 اخبار سیاسی  - ایلنا


ویدیو مرتبط :
سومین کارت زرد مجلس به نعمت زاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سومین کارت زرد مجلس به نعمت‌زاده



اخبار,اخبار سیاسی,کارت زرد مجلس به نعمت‌زاده

نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ‌های محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت و معدن و تجارت به سوال حمید رسایی نماینده تهران را قانع کننده ندانستند.

 حمید رسایی از نعمت‌زاده پرسید به چه دلیل همزمان با وزارت صنعت و معدن و تجارت در هیات مدیره 16 شرکت حضور دارد که نعمت‌زاده در پاسخ به وی گفت: بنده عضو 19 شرکت بودم نه 16 شرکت. اما تا قبل از معرفی به مجلس و انتخاب به عنوان وزیر صنعت از هیات مدیره کلیه شرکت‌ها استعفا دادم.

وی تاریخ استعفاهایش را 13 و 14 و 15 مرداد سال 92 اعلام کرد. اما توضیحات وزیر صنعت و معدن و تجارت برای حمید رسایی قانع کننده نبود به همین دلیل از مجلس خواست تا سوالش به رای گذاشته شود که مجلس نیز توضیحات نعمت‌زاده را قانع کننده ندانست.

از 203 نماینده حاضر در جلسه 73 رای موافق، 106 رای مخالف و 10 رای ممتنع به توضیحات وزیر صنعت و معادن و تجارت داده شد. به این ترتیب وزیر صنعت سومین کارت زرد را از مجلس نهم دریافت کرد.

این شانزدهمین کارت زرد مجلس به دولت یازدهم بود که امروز نصیب وزیر صنعت شد.


  اخبار  سیاسی - ایسنا