اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نظر کرملین درباره خبر سفر پوتین به تهران


کرملین از تایید یا تکذیب گزارش کامرسانت درباره سفر قریب الوقوع ولادیمیر پوتین به ایران خودداری کرد.

خبرگزاری ایسنا: کرملین از تایید یا تکذیب گزارش کامرسانت درباره سفر قریب الوقوع ولادیمیر پوتین به ایران خودداری کرد.

خبرگزاری "نووستی"گزارش داد که دمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رییس جمهور روسیه اعلام کرد که هنوز نمی تواند گزارش سفر ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه به ایران را تایید کند.

روزنامه "کامرسانت" چاپ روسیه، روز چهارشنبه خبر داد که پوتین در روزهای 13-12 ماه اوت به ایران سفر کند.

دمیتری پسکوفدرباره این خبر گفت: تعداد زیادی از دیدارها و بازدیدهای مختلف در دستور کار رییس جمهور هستند و هر موقعی که درباره این بازدیدها توافق شود، در باره آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

کامرسانت به نقل از منابع مطلعی که برنامه سفر رییس‌جمهور روسیه را آماده می‌کنند، گزارش کرد که رییس‌جمهور روسیه برای مذاکره با حسن روحانی، رییس جمهور جدید ایران درباره برنامه هسته یی ایران به تهران سفر می کند و کرملین امیدوار است رییس جمهور جدید ایران بن‌بست در خصوص برنامه هسته‌یی ایران را بشکند.

بنا بر این گزارش پوتین همچنین درباره نیروگاه بوشهر مذاکراتی خواهد داشت و انتظار می رود که انتقال سیستم های آنتی -2500 به جای سیستم های اس-300 به ایران نیز از موضوع مذاکرات باشد. پوتین تلاش خواهد کرد ایران را متقاعد کند از شکایتش علیه روس آبارون اکسپورت که به تعهدش برای فروش این سیستم ها به ایران عمل نکرد، صرف نظر کند.

طبق این گزارش یک منبع نزدیک به وزارت امور خارجه ایران گفت که این سفر برای تاریخ 12 و 13 اوت برنامه ریزی شده است. یک منبع کرملین این اطلاعات را تایید کرد و گفت که بسته به دستور کار سفر، سفر پوتین یک یا دو روزه خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
بازگشت پوتین به کرملین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کرملین اعلام کرد: خبر سفر «پوتین» به ایران را تایید نمی‌کند



سفر پوتین به ایران

کرملین اعلام کرد: خبر سفر «پوتین» به ایران را تایید نمی‌کند

سخنگوی رییس‌جمهور روسیه تأکید کرد که پوتین دیدارهای متعددی در آینده نزدیک خواهد داشت، اما کرملین نمی‌تواند خبر سفر رییس‌جمهور روسیه به ایران را تایید کند.

 دیمتری پسکوف، سخنگوی ولادیمیر پوتین رییس‌جمهور روسیه تأکید کرد که رییس‌جمهور روسیه دیدارهای متعددی در آینده نزدیک خواهد داشت که بعد از هماهنگی اعلام خواهد شد.
پایگاه خبری روسیا الیوم نوشت که وی گفته است : کرملین نمی‌تواند خبر سفر پوتین به تهران را تایید کند./ایسنا