اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نظر پلیس درباره افزایش مبلغ جرائم رانندگی



اخبار,اخباراجتماعی ,جرائم رانندگی

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی دیدگاه ناجا درمورد افزایش جرائم رانندگی را اعلام کرد.

سردار تقی مهری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ارسال لایحه افزایش جرائم راهنمایی و رانندگی به دولت و نظر پلیس در این مورد اظهارکرد: پلیس تابع قانون است و هر تصمیمی را که مسئولان و قانونگذاران در چارچوب قانون اتخاذ کنند حتما اجرا خواهد کرد.

وی درباره اینکه آیا پلیس با افزایش جرایم رانندگی موافق است یا خیر؟ اظهار کرد: در قانون پیش بینی شده که جرائم رانندگی هرسه سال یکبار براساس تورم بازنگری و در صورت نیاز افزایش یابد. بنابراین این موضوع نیز می‌بایست بازنگری شده و مسئولان درباره آن تصمیم بگیرند.

سردار مهری درعین حال ناجا را یکی از نهادهای پیشنهاد دهنده برای افزایش مبلغ جرائم رانندگی دانست و افزود: افزایش جرائم رانندگی می‌بایست قدرت بازدارندگی داشته و در همین راستا نیز موضوع افزایش جرائم با پیشنهاد فرمانده نیروی انتظامی به دولت رفته است؛ ضمن اینکه سه وزیر نیز در این رابطه مسئولیت دارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی افزود: در حال حاضر افزایش مبلغ جرائم رانندگی در انتظار تصویب هیأت دولت است و تا قبل از تصویب رقم جرائم هیچ افزایشی نخواهد داشت.

 اخباراجتماعی  - ایسنا 


ویدیو مرتبط :
تشدید جرائم رانندگی در صورت عدم پرداخت | 05-03-89

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پلیس راه: نرخ جریمه های رانندگی افزایش می یابد



اخبار,اخبار اجتماعی,پلیس راه

وی گفت: تاکنون این موضوع محقق نشده است و پیگیری هایی صورت گرفته تا مصوب و ابلاغ شود و جرایم بازدارندگی بیشتری داشته باشند.

رییس پلیس راه کشور گفت: به منظور افزایش بازدارندگی جرایم رانندگی درصدد افزایش مبلغ این جریمه ها هستیم.
 
سرهنگ حسین حمیدی روز شنبه در جمع خبرنگاران کرمان افزود: در قانون جدید راهنمایی و رانندگی مصوب سال 90، تصویب شده که بر اساس نرخ تورم جریمه ها هر سه سال یک بار تغییر کند.

وی گفت: تاکنون این موضوع محقق نشده است و پیگیری هایی صورت گرفته تا مصوب و ابلاغ شود و جرایم بازدارندگی بیشتری داشته باشند.

وی در پاسخ به سووالی درباره ایجاد کمربندی ها و فاصله گرفتن پاسگاه های پلیس راه از مسیرهای اصلی بیان کرد: جابجایی، احداث و راه اندازی پاسگاه های جدید در دستور کار پلیس است و با تغییر مسیرها امکان تغییر مکان پاسگاه ها نیز وجود دارد.

رییس پلیس راه کشور گفت: جانمایی پاسگاه ها به تناسب شرایط راه و حساسیت موجود صورت می گیرد و در این زمینه مشکلی نداریم.

وی خاطرنشان کرد: در طرح تابستانه پلیس راه نیز با وجود افزایش تردد در اکثر محورهای کشور، شاهد کاهش تلفات جانی حوادث رانندگی بوده ایم.

حمیدی افزود: آمار مربوط به این حوزه پس از بررسی های لازم از سوی مسوولان مربوط اعلام خواهد شد.

وی برای شرکت در آیین تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید پلیس راه استان کرمان به این استان سفر کرده است.

اخبار اجتماعی - ایرنا