اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نظر محمدعلی کشاورز درباره علی نصیریان


محمدعلی کشاورز که در آثاری چون «هزاردستان»، «کمال‌الملک» و «سربداران» با علی نصیریان همبازی بوده است، درباره همبازی قدیمی‌اش می‌گوید: آقای نصیریان استاد من بودند و به نظر من ایشان تنها استاد تئاتر این مملکت هستند.

خبرگزاری ایسنا: محمدعلی کشاورز که در آثاری چون «هزاردستان»، «کمال‌الملک» و «سربداران» با علی نصیریان همبازی بوده است، درباره همبازی قدیمی‌اش می‌گوید: آقای نصیریان استاد من بودند و به نظر من ایشان تنها استاد تئاتر این مملکت هستند.

این بازیگر پیشکسوت که با وجود شرایط نامطلوب جسمی، طی روزهای گذشته در مراسم تجلیل از علی نصیریان حاضر شده بود، اظهار کرد: آقای نصیریان استاد من بودند و به نظر من ایشان تنها استاد تئاتر این مملکت هست.

کشاورز، علی نصیریان را فرد باسوادی در حوزه‌ی نمایش برشمرد و افزود: شرافت و نجابتی که یک هنرمند باید داشته باشد را علی نصیریان دارد؛ او فرد باسوادی است و جالب است که بدانید اولین نمایشنامه ایرانی با نام «بلبل سرگشته» را نوشت و برای اولین بار در فرانسه به روی صحنه برد.

او در پایان سخنانش یادآور شد: من فکر می‌کنم کسی که در کار تئاتر پیشرفت کند، کار تئاتر را بفهمد، ادبیات فارسی را خوب بداند و جای جای مملکت خودش را خوب بشناسد، می‌تواند یک تئاتری خوب باشد.

محمدعلی کشاورز متولد 26 فروردین سال 1309 است، علی نصیریان هم 15 بهمن 1313 به دنیا آمده است.


ویدیو مرتبط :
شاهکار محمدعلی کشاورز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محمد علی كشاورز به روایت محمدعلی كشاورز


26 فروردین ماه، محمد علی كشاورز بازیگر پیشكسوت سینمای ایران 82 ساله شد.