اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نظر دایی درباره شکست برابر تراکتور


علی دایی پس از شکست تیمش مقابل تراکتور سازی گفت: ما فقط 15 دقیقه اول بازی خوب نبودیم ولی در نیمه دوم سوار بازی شدیم. در نیمه دوم حاکم بازی بودیم. موقعیت ساختیم ولی نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

ایسنا: علی دایی پس از شکست تیمش مقابل تراکتور سازی گفت: ما فقط 15 دقیقه اول بازی خوب نبودیم ولی در نیمه دوم سوار بازی شدیم. در نیمه دوم حاکم بازی بودیم. موقعیت ساختیم ولی نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: به هواداران تراکتورسازی تبریک می‌گویم. ما به هیچ عنوان مستحق این نتیجه نبودیم. می‌توانستیم با امتیاز از زمین خارج شویم ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

سرمربی پرسپولیس درخصوص بازیکنان جدید این تیم بیان کرد: مطمئنم بازیکنان همه‌شان خوب ظاهر شدند و بازیکنان جدیدمان را با چشم باز انتخاب کردیم. فوتبال خیلی بالاتری از تراکتور انجام دادیم. به هر حال فوتبال است و توپ‌هایمان داخل دروازه نرفت. بازیکنان سعی‌شان را کردند و از آنها بسیار راضی هستم.

دایی درخصوص حواشی پرسپولیس گفت: از نظر ساختاری خوب نیستیم و از نظر سخت‌افزاری مشکل داریم. باید چیزهایی را قبول کنیم. خودمان را گول نزنیم. چندین سال است که این موضوع وجود داشته است و ما در خیلی از مسائل عقب هستیم.

وی بیان کرد: ما به دنبال فوتبال واقعی هستیم. اگر هواداران تراکتور کمی مهربان باشند و از برخی شعارها استفاده نکنند به نظر من خیلی بهتر است. هواداران آذری تراکتور برای این تیم بسیار کمک می‌کنند.


ویدیو مرتبط :
شعار طرفداران تراکتور سازی علیه دایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهار نظر بازیکنان پرسپولیس پس از استعفای دایی



 

اظهار نظر بازیکنان پرسپولیس پس از استعفای دایی

 

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از استعفای علی دایی او را در ناکامی های این تیم بی تقصیر معرفی کردند.

"محمد نوری" هافبک تیم فوتبال پرسپولیس  پس از شکست این تیم مقابل صبای قم و کناره گیری علی دایی از هدایت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این خصوص بهتر است مسئولان باشگاه اظهار نظر کرده و تصمیم گیری کنند.

وی در ادامه افزود: آنچه مسلم است علی آقای برای تیم پرسپولیس زحمت کشیده و اسطوره پرسپولیس است، تیم هم اگر ناکام بوده به کادر فنی ربطی ندارد.

"مازیار زارع" هافبک تیم فوتبال پرسپولیس نیز در این خصوص گفت: ما (بازیکنان) نه تنها صد درصد بلکه 200 درصد در شکستهای اخیر مقصریم و در این میان وقتی مربی به ما نکاتی که گوشزد می کند و نمی توانیم آنها در زمین پیاده کنیم دیگر مقصر سرمربی نیست.

وی در ادامه افزود: ما همان تیمی هستیم که اول فصل صدرنشین بودیم اما امروز تیم مریض شده است و استرس باخت به جان بازیکنان افتاده است.

"شیث رضایی" کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس نیز با ابراز تاسف از جدایی علی دایی گفت: نمی دانم چه بگویم به جایی رسیده ایم که دیگر هر چه تلاش می کنیم به نتیجه نمی رسیم.

من همیشه مقابل سخت ترین سئوال ها پاسخ داشتم اما امروز هیچ چیز برای  ناکامی تیم پرسپولیس ندارم. من امروز از اینکه ناراحتی علی دایی را دیدم ناراحت شدم. دایی حق دارد از دست ما ناراحت باشد و تصمیم به جدایی بگیرد. من فقط می توانم بگویم همه ما سعی و تلاش خود را کردیم اما نتوانستیم به تیم کمک کنیم.

رضایی خاطرنشان کرد: در تیم ما کسی نیست که کم کاری کند شاید باور نکنید شب قبل از مسابقه به علت گلودرد تا صبح نخوابیدم اما دیروز بازی کردم تا حرف و حدیثی پیش نیاید.

همچنین "غلامرضا رضایی" مهاجم تیم پرسپولیس نیز گفت: فکر می کنم در ناکامی تیم بیش از همه بازیکنان مقصر باشند اما من به نوبه خود کم نگذاشتم و پیش وجدان خودم ناراحت نیستم.