اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نظر اسماعیل هنیه درباره تهدید اسراییل علیه ایران



 

 

 

اسماعیل هنیه , تهدید , اسراییل  , ایران

 

 

 

نخست وزیر دولت منتخب فلسطین میهمان ویژه راهپیمایی 22 بهمن بود.

اسماعیل هنیه اسماعیل که از سوی احمدی​نژاد به ایران دعوت شده، روز جمعه در راس هیاتی عالی رتبه وارد فرودگاه مهرآباد شد و با استقبال معاون اول رئیس​جمهور و وزیر امور خارجه روبرو شد.

او در راهپیمایی 22 بهمن نیز مسیری را با معاون اول رئیس جمهور طی کرد و پیش از سخنرانی محمود احمدی نژاد در جمع راهپیمایان در میدان آزادی سخنرانی کرد.

هنیه که با استفاده از هلی کوپتر مسیرهای راهپیمایی 22بهمن را مشاهده کرد در گفت و گو با ایرنا تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران را محكوم كرد و گفت این تهدیدات هیچ اثری بر جمهوری اسلامی ایران نخواهد داشت و ایران مقتدرانه در برابر نقشه های شوم اسراییل و امریكا در منطقه ایستاده و خواهد ایستاد.

اسماعیل هنیه افزود: رژیم اشغالگر قدس به تجاوز علیه ملت و خاك مردم فلسطین بسنده نكرده بلكه در اندیشه تعدی و تهدید كشور های اسلامی مانند ایران است.

وی با اشاره به فرار رسیدن سی وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت : من به عنوان رابط ارشد میان انقلاب اسلامی ایران و مقاومت عظیم مردم فلسطین به رهبر كبیر انقلاب اسلامی ایران ، رئیس جمهوری و ملت مسلمان و برادر ایران فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریك می گویم.

هنیه افزود: بهار عربی و انقلاب ملت ها منجر به سرنگونی طاغوت ها و حاكمان مستبد شد تا انشاء الله زمینه ساز آزادی قدس و الاقصی شود.../خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
پاسخ ایران به تهدید نظامی اسراییل علیه ایران چه خواهد بود؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پروژه سازمان های اطلاعاتی آمریكا ، اسراییل و انگلیس علیه برنامه هسته ای ایران



 

 

 

پروژه سازمان های اطلاعاتی آمریكا ، اسراییل و انگلیس علیه برنامه هسته ای ایران

 

یك هفته نامه فرانسوی به نقل از برخی منابع آگاه در سازمان های اطلاعاتی فرانسوی نوشت كه سازمان های اطلاعاتی آمریكا ، انگلیس و اسراییل یك برنامه ویژه برای خرابكاری در برنامه هسته ای ایران را به طور مشترك مدیریت می كنند.

هفته نامه فرانسوی " له كانارد انچین" با اشاره به این موضوع می نویسد كه آمریكا و بریتانیا برای ممانعت اسراییل از اقدام نظامی علیه تاسیسات هسته ای ایران به این رژیم تضمین داده اند كه می توانند با انجام اقدامات خرابكارانه سرعت برنامه هسته ای ایران را كند كنند.

بر اساس این گزارش بر این مبنا سازمان های اطلاعاتی آمریكا ، بریتانیا و اسراییل در همكاری با یكدیگر طرحی را به پیش می برند كه خرابكاری در تاسیسات و برنامه های هسته ای ایران را شامل می شود.

بر اساس این طرح تا كنون چند اقدام مشخص صورت گرفته كه یكی از موارد اخیر آن آلوده كردن بیش از 30 هزار كامپیوتر تاسیسات هسته ای ایران به ویروس " استاكس نت " بوده است.

همچنین بر اساس این گزارش انفجار ماه اكتبر یك مركز ساخت موشك  در لرستان نیز نتیجه خرابكاری سازمان های اطلاعاتی این 3 كشور بوده است. در این انفجار 18 تن كشته شدند.

همچنین بر اساس اعلام منابع اطلاعاتی فرانسه به این هفته نامه ، ترور 5 دانشمند هسته ای ایران نیز كار سازمان اطلاعاتی موساد بوده كه با همكاری با سازمان های اطلاعاتی آمریكا و بریتانیا صورت پذیرفته است.

بر اساس این گزارش همكاری سازمان های اطلاعاتی آمریكا ، بریتانیا و اسراییل ادامه دارد و این سه طرف توافق كرده اند كه برای كند كردن و ایجاد وقفه در برنامه های هسته ای ایران همچنان به عملیات خرابكارانه خود ادامه دهند...../تحلیل:عصرایران