اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نظر استانداری تهران درباره تعطیلی فردا


معاون عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه از فردا (یکشنبه) فعالیت ادارات و مراکز آموزشی دایر است، گفت: هیچ برنامه‌ای برای تعطیلی تهران در روز یکشنبه نداریم.

خبرگزاری ایسنا: معاون عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه از فردا (یکشنبه) فعالیت ادارات و مراکز آموزشی دایر است، گفت: هیچ برنامه‌ای برای تعطیلی تهران در روز یکشنبه نداریم.

محمدرضا محمودی اظهار کرد: فردا تهران تعطیل نیست و همه مراکز آموزشی و ادارات نیز دایر هستند.

وی افزود: اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل همچنان ادامه دارد و فروش آرم طرح ترافیک روزانه و هفتگی نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نظر استانداری تهران درباره تعطیلی چهارشنبه


معاون عمرانی استانداری تهران اعلام کرد که فردا چهارشنبه 23 آذر به هیچ عنوان تعطیل نخواهد شد.

معاون عمرانی استانداری تهران اعلام کرد که فردا چهارشنبه 23 آذر به هیچ عنوان تعطیل نخواهد شد.

"محمدرضا محمودی" با بیان این مطلب افزود:« ضمن تکذیب تمام اخبار اعلام شده در خصوص تعطیل روز چهارشنبه اعلام می کنیم که به هیچ عنوان روز چهارشنبه 23 آذر تعطیل نخواهد بود.»

وی با بیان اینکه همچنان جلسه اضطرار ادامه دارد، افزود: «با توجه به بررسی های صورت گرفته هیچ صحبتی مبنی بر تعطیلی روز چهارشنبه نشد و بر همین اساس اعلام می کنم که به هیچ عنوان چهارشنبه به دلیل آلودگی هوا تعطیل نخواهد بود.»

چندی پیش یکی از خبرگزاری ها به نقل از معاون عمرانی استانداری تهران اعلام کرده بود که هوای تهران در شرایط اضطرار قرار گرفته و بر همین اساس فردا چهارشنبه تمام اداره‌ها، سازمان‌ها، بانك‌ها و دانشگاه‌ها و مدارس در تهران تعطیل است که این خبر تکذیب شد.


منبع: ایلنا